Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvalla päättyikin lämminhenkisen vihanpurkamisviesteihin. Voihan pettymyksensä ja/tai loukkaantumisensa niinkin purkaa.
Ihan oikeassa elämässä olen törmännyt ihmiseen, joka haukkui minut kaikin tavoin, kun en suostunut hänelle. Ja vielä uskoi tuon jälkeen mahdollisuuksiinsa ja aina kun sai uudet ja uudet pakit tuli samat sättimiset. Muutenkin hänen kommunikointinsa minun suuntaan oli monta kertaa sellaista v..tuilua. Silläkö yritti sitten hakea huomiota. Hän oli jo valmiiksi sellainen ihminen, ettei tosiaan ikinä mitään suhdetta hänen kanssaan ja kaikki tuo käytös vielä vahvisti. Olisipa hänkin jakanut vihansa johonkin someen eikä suoraan minuun. Ei se päivää piristä kuulla olevansa ties mikä.
 
vierailija
Ihan oikeassa elämässä olen törmännyt ihmiseen, joka haukkui minut kaikin tavoin, kun en suostunut hänelle. Ja vielä uskoi tuon jälkeen mahdollisuuksiinsa ja aina kun sai uudet ja uudet pakit tuli samat sättimiset. Muutenkin hänen kommunikointinsa minun suuntaan oli monta kertaa sellaista v..tuilua. Silläkö yritti sitten hakea huomiota. Hän oli jo valmiiksi sellainen ihminen, ettei tosiaan ikinä mitään suhdetta hänen kanssaan ja kaikki tuo käytös vielä vahvisti. Olisipa hänkin jakanut vihansa johonkin someen eikä suoraan minuun. Ei se päivää piristä kuulla olevansa ties mikä.
Siis haukkui sinut kasvotusten? Ainakin hän toimi suoraan. Somessa ja palstoilla purkaessa ei loppujen lopuksi tiedä kenestä on kyse ja ainakin minä saatan käsitellä vuosien takaisia tapahtumia, jos jokin nykyhetkessä nostaa muistoja esiin. Useimmiten kyse ei ole niinkään persoonan lyttäämisestä vaan toimintatavan kritisoimisesta. Toisinaan tsin keittääyli, kun ei uskota, että ei on ei ja samaa vaihtoehtoa ehdotetaan kerta toisensa jälkeen. offtopic.

Teitenkin tuntuu epäoikeudenmukaiselta tulla haukutuksi, mutta myös siinä kohtaa voi peilata samlla omaa toimintaansa ja onko osassa syytöksissä perääkin vai ovatko väitteet täysin tuulesta temmattuja.
 
vierailija
Itse olet sairas puolestaloukkaantuja sekä herneitä nenuliin vetävä asioissa, jotka eivät kuulu sulle. On muitakin todellisuuksia kuin omasi ja muitakin ihmisiä kuin sinä ja se mistä sinä pienessä maailmassasi järkytyt. Sulla ei ole mitään asiaa puuttua Ap:n terveisiin ja yrittää määritellä mitä hän tarkoitti ja saako laittaa terveisiään. Et ole maailman napa, ollenkaan. -Sivullinen
Kuka on väittänyt olevansa maailman napa. Ei yhtään kukaan. Älä laita sanoja toisten suuhun. En näe mitään sellaista tässä kommentoinnissa, en ollenkaan.

Sen sijaan on vallitsevat säännöt, mitä tällä palstalla ja netissä geneerisesti on soveliasta julkaista. On myös fiksua hieman harkita/ounastella kohdeyleisön potentiaalista reaktiota eli kenties ymmärtää/ottaa huomioon, että

> sniikkaan sun asuntoos > veritahrat lattialla > kukaan ei sun avunpyyntöäsi kuule > It's your very own Dexter - tyylinen julkaisu ilmiselvällä salamurhateemalla + korostetuin lyriikoin ilman muuta visuaalia on aika friikki ja puistattava share kenen tahansa täysijärkisen ihmisen arsenaalissa.

Kokonaisuus tuossa videoklipissä oli totta puhuen lähinnä seniilin tai tyystin täyttä ymmärrystä vailla olevan henkilön tuotos, joten ei tuolle ihmispololle oikeastaan voi kuin sydämen myötätuntoa hetki heruttaa. Jos tällainen on hänen ilonsa ja autuutensa, sitten niin olkoon.

Maailmani on hyvin laaja, jos
katsotaan matkustettujen maideni listaa tai puhumieni kielten määrää. Suhteellisuuden/oikeudentajuni on myös erinomainen.
Vaikka eihän siitä edes nyt ole kyse.

Hyvää yötä.
 
vierailija
Siis haukkui sinut kasvotusten? Ainakin hän toimi suoraan. Somessa ja palstoilla purkaessa ei loppujen lopuksi tiedä kenestä on kyse ja ainakin minä saatan käsitellä vuosien takaisia tapahtumia, jos jokin nykyhetkessä nostaa muistoja esiin. Useimmiten kyse ei ole niinkään persoonan lyttäämisestä vaan toimintatavan kritisoimisesta. Toisinaan tsin keittääyli, kun ei uskota, että ei on ei ja samaa vaihtoehtoa ehdotetaan kerta toisensa jälkeen. offtopic.

Teitenkin tuntuu epäoikeudenmukaiselta tulla haukutuksi, mutta myös siinä kohtaa voi peilata samlla omaa toimintaansa ja onko osassa syytöksissä perääkin vai ovatko väitteet täysin tuulesta temmattuja.
Ihan suoraan päin naamaa haukkui. Eihän somessa tiedä kuka kirjoittaa ja ketä tarkoittaa, joten itseäni se ei haittaa. En tosin hyväksy tännekään haukkuja, mutta parempi se on tämä kuin suoraan päin naamaa ja perusteettomia vielä. Ja toki osa ihan paikkaansa pitäviä ulkoisia asioita.
 
vierailija
Kuka on väittänyt olevansa maailman napa. Ei yhtään kukaan. Älä laita sanoja toisten suuhun. En näe mitään sellaista tässä kommentoinnissa, en ollenkaan.

Sen sijaan on vallitsevat säännöt, mitä tällä palstalla ja netissä geneerisesti on soveliasta julkaista. On myös fiksua hieman harkita/ounastella kohdeyleisön potentiaalista reaktiota eli kenties ymmärtää/ottaa huomioon, että

> sniikkaan sun asuntoos > veritahrat lattialla > kukaan ei sun avunpyyntöäsi kuule > It's your very own Dexter - tyylinen julkaisu ilmiselvällä salamurhateemalla + korostetuin lyriikoin ilman muuta visuaalia on aika friikki ja puistattava share kenen tahansa täysijärkisen ihmisen arsenaalissa.

Kokonaisuus tuossa videoklipissä oli totta puhuen lähinnä seniilin tai tyystin täyttä ymmärrystä vailla olevan henkilön tuotos, joten ei tuolle ihmispololle oikeastaan voi kuin sydämen myötätuntoa hetki heruttaa. Jos tällainen on hänen ilonsa ja autuutensa, sitten niin olkoon.

Maailmani on hyvin laaja, jos
katsotaan matkustettujen maideni listaa tai puhumieni kielten määrää. Suhteellisuuden/oikeudentajuni on myös erinomainen.
Vaikka eihän siitä edes nyt ole kyse.

Hyvää yötä.
Monilta harkintakyky pettää ilolientä nautittuaan.
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Varmaan kiehnäisin sinun viekussa ihan kauhiasti ennen nukkumaanmenoa. Tarraisin halimaan oikein tiukasti sinuun kiinni. Mitäs olet niin halittavan suloinen. 🥰
Eikai sua haittaa että mulla on näkyvät vatsa ja rintalihakset ja kun olen muutenkin aika toned. 😬 Jotkun miehet kun tuppaavat kokemaan olonsa epämaskuliiniseksi jos nainen on lihaksikkaampi. Ja sitten kieltää naiselta liikunnan ettei nainen ala näyttämään "mieheltä". Jos ei tottele niin kiristettiin ja uhattiin jättää. 😒
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Monilta harkintakyky pettää ilolientä nautittuaan.
Varmasti niin. Suomalainen kansansairaus. Itse en polta enkä alkoile. Olen streittari, siitä ominaisuudesta minut on aina tunnettu. Paikkakunnalla, jossa nyt asun, on toki havaittu, ettei minua koskaan nähdä Alkossa tai baarissa. Liioin ostoskoriini ei sujahda tupakka eikä siideri. Se onkin itse asiassa joillekin takuuvarma vitsin/naurunaihe, tämänkaltainen full sober life style. Oli jo yläasteella, mutta en välitä. Pysyn aatteissani ja askeesissani. Suoraselkäisesti, elämäni loppuun.

En enempää kommentoi tätä videoteemaa. Joten, heipat.
 

Yhteistyössä