Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo viestikombinaatio
eli tekstiosuus, joka minun silmääni todella hassua hoopoilua vailla mitään järkeä tai merkitystä yhdessä/yhdistettynä tuon Tuben "Dexter-psykosaitilta" otetun salamurha & veritahrat makkarissa-teemaisen lyriikkavideon kanssa oli kieltämättä todella, todella outo kokonaisuus. Kun nyt kuitenkin lauantaisin yleensä toivotellaan leppoisia saunailtoja, romantiikkaa pareille, chillii menoo kavereille, niin miksi hemmetissä joku julkaisisi tämmöistä toisten nähtäväksi, vaikka itse kuuntelisikin? Lauantaina myöhään? "Rauhallista yötä', mites semmoinen.. Olisko toiminut.
Ehkä hän kirjoitti psykiatr. hoivalaitoksesta, voi olla, niin minä todellakin luulen.
(Eri)
100% samat ajatukset. sivueri
 
vierailija
Se suuren huomion saavuttanut videoviesti oli minun n-n viestini. Kyseinen henkilö ei sitä lue tai käy näillä palstoilla. Hänen äidinkielensä on englanti eikä hän ymmärrä suomea. Oli kyse kielimuuristamme jossa ymmärrän melko hyvin luettua kieltä, mutta kuulen usein hyvin erilaisen tarinan kuin toinen on tarkoittanut. Mutta ei tästä sen enempää. En odottanut kenenkään puuttuvan siihen tai jaksavan alkaa ilmeisesti joka puolella arvioimaan oman hirveän ajatusmaailmansa mukaan.
 
vierailija
Se suuren huomion saavuttanut videoviesti oli minun n-n viestini. Kyseinen henkilö ei sitä lue tai käy näillä palstoilla. Hänen äidinkielensä on englanti eikä hän ymmärrä suomea. Oli kyse kielimuuristamme jossa ymmärrän melko hyvin luettua kieltä, mutta kuulen usein hyvin erilaisen tarinan kuin toinen on tarkoittanut. Mutta ei tästä sen enempää. En odottanut kenenkään puuttuvan siihen tai jaksavan alkaa ilmeisesti joka puolella arvioimaan oman hirveän ajatusmaailmansa mukaan.
Seliseli nyt ei usko Erkkikään. Ei maksa vaivaa, älä edes vaivaudu.
 
vierailija
Seliseli nyt ei usko Erkkikään. Ei maksa vaivaa, älä edes vaivaudu.
Eli otetaanko uudestaan:"Kyseinen henkilö ei käy palstoilla eikä lue...." Ok. Miksi sä sitten MEILLE tuollaista sarjamurhaajakuraa syötit hyvien öiden toivotuksena? Onko tämä nurkkaus joku sun mielesi kaatopaikka? Eikö voi tietoisesti tehdä maailmaa hippasen kauniimmaksi ja jättää pois julkaisusta murhadexterit? Ihan joku nätti slovari hempein lyriikoin, mitä mamma tuumit?🙄
 
vierailija
Pykopaattinen kappalejako.
Miksi jaoit tänne kappaleen, jossa tekstilyriikoissa ilmiselvästi salamurhateema? Lattian veritahroista, asuntoon hiippailusta jne. On äärimmäisen sairasta julkaista tuollaista julkisesti. Hyvän yön toivotuksena vielä lauantaina. Sanat karmivat, salamurhan teema tulee heti ilmi.
Koska toimintasi voidaan tulkita ja kokea tappouhkauksena.
Ip ja paikkakunta on selvitettävä eli asia nettipoliisin rikostutkintaan.

Sairas, sairas maailma.
Itse olet sairas puolestaloukkaantuja sekä herneitä nenuliin vetävä asioissa, jotka eivät kuulu sulle. On muitakin todellisuuksia kuin omasi ja muitakin ihmisiä kuin sinä ja se mistä sinä pienessä maailmassasi järkytyt. Sulla ei ole mitään asiaa puuttua Ap:n terveisiin ja yrittää määritellä mitä hän tarkoitti ja saako laittaa terveisiään. Et ole maailman napa, ollenkaan. -Sivullinen
 
vierailija
Vauvalla päättyikin lämminhenkisen vihanpurkamisviesteihin. Voihan pettymyksensä ja/tai loukkaantumisensa niinkin purkaa.
Eihän siellä muuta ole kuin ammatikseen ohitrollaavia ja raivohullui mielisairaalakeissejä. Toi ketju pakko olla alinta mitä tässä maassa laudoista löytyy. Tänään koko päivän veetuilua ja päänauontaa mitä tos kävin muijan viestejä etsimässä.
 

Yhteistyössä