Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole valehdellut kenellekään ystävystymisen suhteen ja he joiden seuraan hakeudun ovat myös heitä joiden seurassa viihtyisin. Olosuhteista johtuen en ole kuluneen vuoden aikana ollut juuririkaan ollut mielekkäässä porukassa vaan enemmänkin satunnaisesti tekemisissä heidän kanssaan, jotka ovat hakeutuneet keskustelemaan. Eivätkä he (enimmäkseen)tosiaankaan ole olleet mieltäylentävää seuraa.

Mitä taasen treffailuun tulee niin olen ajatellut, että täytyy antaa tilaisuus vaikkei tuntisikaan kipinöintiä ensi alkuun. En enää jatkossa tee samaa virhettä vaan luotan intuitioon. Yleensä olen kyllä katkaissut tapailun lyhyeen enkä vedättänyt ketään tai antanut ymmärtää tunteideni olevan romantillisemmat kuin ovat. Enemmän on ollut kyse siitä ettei eitä ole kuultu vaan on ilmeisesti ajateltu, että inttämällä ja syyllistämällä minut saisi taipumaan. No samaa on toteutettu monessa muussakin asiassa kuin deittailussa.
Hemmettiäkö sinä sitten kaipaat sitä ihmistä? 😂
 
vierailija
Kaipaavat terveiset rakkaalleni. Ymmärrän Suomea yhtä hyvin kuin tätä kappaletta, jossa on aina mielestäni laulettu "anytime you walk in" tai jotain siihen suuntaan. Vasta sitten kun näin sanat asia kirkastui ja hyvin vaikea oli silti kuulla oikein. En kuule sinunkaan sanomaasi. Oletan sen menevän niin kuin se korvissani kuulostaa. Sillä on sävyt ja tunnelma.
Biisillä ei ole tässä muuta merkitystä kuin mainitsemani seikan merkitys ja kivaa lauantai-iltaa kaipaajille.
Pykopaattinen kappalejako.
Miksi jaoit tänne kappaleen, jossa tekstilyriikoissa ilmiselvästi salamurhateema? Lattian veritahroista, asuntoon hiippailusta jne. On äärimmäisen sairasta julkaista tuollaista julkisesti. Hyvän yön toivotuksena vielä lauantaina. Sanat karmivat, salamurhan teema tulee heti ilmi.
Koska toimintasi voidaan tulkita ja kokea tappouhkauksena.
Ip ja paikkakunta on selvitettävä eli asia nettipoliisin rikostutkintaan.

Sairas, sairas maailma.
 
vierailija
Pykopaattinen kappalejako.
Miksi jaoit tänne kappaleen, jossa tekstilyriikoissa ilmiselvästi salamurhateema? Lattian veritahroista, asuntoon hiippailusta jne. On äärimmäisen sairasta julkaista tuollaista julkisesti. Hyvän yön toivotuksena vielä lauantaina. Sanat karmivat, salamurhan teema tulee heti ilmi.
Koska toimintasi voidaan tulkita ja kokea tappouhkauksena.
Ip ja paikkakunta on selvitettävä eli asia nettipoliisin rikostutkintaan.

Sairas, sairas maailma.
Voithan sinä oikeasti harhailla, joten selvennänpä. Itse kappaleen sanoilla ei ole merkitystä muuten kuin sillä miten minä kuulen sanat. Ennemminkin minä olen se peloissani ja ihmeissäni, kun en ymmärrä. Mutta joo, ethän sinä tätä hakenut, mutta koska maailmassa on monenlaista ihmistä niin mikä ettet voinutkin hakea. Vaikka joku olisi uskomatonta se voi olla siltikin totta.
 
vierailija
Voithan sinä oikeasti harhailla, joten selvennänpä. Itse kappaleen sanoilla ei ole merkitystä muuten kuin sillä miten minä kuulen sanat. Ennemminkin minä olen se peloissani ja ihmeissäni, kun en ymmärrä. Mutta joo, ethän sinä tätä hakenut, mutta koska maailmassa on monenlaista ihmistä niin mikä ettet voinutkin hakea. Vaikka joku olisi uskomatonta se voi olla siltikin totta.
Hyvä vierailija. Olisi sinun kannattanut kaksi kertaa harkita ennen tällaisen klipin julkaisua.

Onko sinulla mahdollisesti hyvin korkea ikä, muisti/neurologinen sairaus tai mt- diagnoosi eli oletko täysin tai jossain määrin ns. täyttä ymmärrystä vailla oleva henkilö?
Minulla ikävä kyllä tulee sellainen näppituntuma sinun teksteistäsi.
 
vierailija
Sielussa ammottava kamala tyhjyys. Äänettömästi huudan nimeään, vain ontto kaiku vastaa.
Ja ulospäin hymyilen - mitä tänään tehtäis.
Kaksi minää.
Rinnakkaistodellisuus katoaa?
 
vierailija
Hyvä vierailija. Olisi sinun kannattanut kaksi kertaa harkita ennen tällaisen klipin julkaisua.

Onko sinulla mahdollisesti hyvin korkea ikä, muisti/neurologinen sairaus tai mt- diagnoosi eli oletko täysin tai jossain määrin ns. täyttä ymmärrystä vailla oleva henkilö?
Minulla ikävä kyllä tulee sellainen näppituntuma sinun teksteistäsi.
Kävin kuuntelemassa videon ja lukemassa Vauvan kommentit ja tuo Dexter-tyylinen jakosivu sai minunkin selkäpiin karmimaan. Dexter oli sarjamurhaaja telkkarissa. Joku haisee tässä kuviossa.
 
vierailija
Sielussa ammottava kamala tyhjyys. Äänettömästi huudan nimeään, vain ontto kaiku vastaa.
Ja ulospäin hymyilen - mitä tänään tehtäis.
Kaksi minää.
Rinnakkaistodellisuus katoaa?
Tämä ei minun 'poeettista tuotantoani'. Mun sielussani
asuu suunnaton Täyteys,
olen hengeltäni ravittu täysin riippumatta ulkoisista olosuhteista, näin koen oman
elämäni ja olotilani..

[E-signeeratut kommentit
vauva.fi tänään
ei nekään minulta].

Arska on auliisti tänään hellinyt!

Vimpat kesäbrunat napattu
nassuihin; kenties kesakotkin kirsuihin, oi suloisuutta!

*muistelee söpis-poikaystävää, jolla
järjettömän kauniit, suuret
vihreät simmut, pitkät tummat
ripset ja kulmat, joka tuoksui
aina hyvältä.. Joku Bossin fragrance. Auringonpaahtamat,
veistoksellisen komeat kasvot.
Nenussa muutama p i s a m a *

ʕ⁠ ⁠º⁠ ⁠ᴥ⁠ ⁠º⁠ʔ 💛 ʕ⁠ ⁠ꈍ⁠ᴥ⁠ꈍ⁠ʔ

eli minähän se, Ee
 
vierailija
Tämä ei minun 'poeettista tuotantoani'. Mun sielussani
asuu suunnaton Täyteys,
olen hengeltäni ravittu täysin riippumatta ulkoisista olosuhteista, näin koen oman
elämäni ja olotilani..

[E-signeeratut kommentit
vauva.fi tänään
ei nekään minulta].

Arska on auliisti tänään hellinyt!

Vimpat kesäbrunat napattu
nassuihin; kenties kesakotkin kirsuihin, oi suloisuutta!

*muistelee söpis-poikaystävää, jolla
järjettömän kauniit, suuret
vihreät simmut, pitkät tummat
ripset ja kulmat, joka tuoksui
aina hyvältä.. Joku Bossin fragrance. Auringonpaahtamat,
veistoksellisen komeat kasvot.
Nenussa muutama p i s a m a *

ʕ⁠ ⁠º⁠ ⁠ᴥ⁠ ⁠º⁠ʔ ʕ⁠ ⁠ꈍ⁠ᴥ⁠ꈍ⁠ʔ

eli minähän se, Ee
💛🥰
 
vierailija
Jokainen tulkitsee täysin omalla tavallaan ja yksilöllisesti. Emme voi väheksyä toisen tapaa, vaikka se omastamme poikkeaisi.
En väheksynyt hänen tulkintaansa vaan tarjosin toisen näkökulman. Elämä on huomattavasti helpompaa, kun yrittää löytää vähemmän ahdistavan ja neutraalimman tulkinnan.-En tosin tiedä mitä vauvan ketjussa on kirjoiteltu, joten silläkeen en menisi tekemään sarjamurhaaja tai psykopaatti analyysia.
 
vierailija
En väheksynyt hänen tulkintaansa vaan tarjosin toisen näkökulman. Elämä on huomattavasti helpompaa, kun yrittää löytää vähemmän ahdistavan ja neutraalimman tulkinnan.-En tosin tiedä mitä vauvan ketjussa on kirjoiteltu, joten silläkeen en menisi tekemään sarjamurhaaja tai psykopaatti analyysia.
Tuo viestikombinaatio
eli tekstiosuus, joka minun silmääni todella hassua hoopoilua vailla mitään järkeä tai merkitystä yhdessä/yhdistettynä tuon Tuben "Dexter-psykosaitilta" otetun salamurha & veritahrat makkarissa-teemaisen lyriikkavideon kanssa oli kieltämättä todella, todella outo kokonaisuus. Kun nyt kuitenkin lauantaisin yleensä toivotellaan leppoisia saunailtoja, romantiikkaa pareille, chillii menoo kavereille, niin miksi hemmetissä joku julkaisisi tämmöistä toisten nähtäväksi, vaikka itse kuuntelisikin? Lauantaina myöhään? "Rauhallista yötä', mites semmoinen.. Olisko toiminut. 🤔
Ehkä hän kirjoitti psykiatr. hoivalaitoksesta, voi olla, niin minä todellakin luulen.
(Eri)
 

Yhteistyössä