Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarkoitatko, että oli julmaa suostua treffeille? Olisi pitänyt kuunnella intuitiotaan, joka kertoi ettei kipinää ole, eikä olisi tarvinnut käydä parilla treffeillä ja saada öisiä inttävät vonkausviestejä, joiden takia lopulta blokkasin numeron.
Juuri näin. Jos tiedostat etukäteen asian niin parempi sanoa.
Ja ei myöskään kannata valehdella että haluaa olla ystävä. Ei toimi.
 
vierailija
Juuri näin. Jos tiedostat etukäteen asian niin parempi sanoa.
Ja ei myöskään kannata valehdella että haluaa olla ystävä. Ei toimi.
En ole valehdellut kenellekään ystävystymisen suhteen ja he joiden seuraan hakeudun ovat myös heitä joiden seurassa viihtyisin. Olosuhteista johtuen en ole kuluneen vuoden aikana ollut juuririkaan ollut mielekkäässä porukassa vaan enemmänkin satunnaisesti tekemisissä heidän kanssaan, jotka ovat hakeutuneet keskustelemaan. Eivätkä he (enimmäkseen)tosiaankaan ole olleet mieltäylentävää seuraa.

Mitä taasen treffailuun tulee niin olen ajatellut, että täytyy antaa tilaisuus vaikkei tuntisikaan kipinöintiä ensi alkuun. En enää jatkossa tee samaa virhettä vaan luotan intuitioon. Yleensä olen kyllä katkaissut tapailun lyhyeen enkä vedättänyt ketään tai antanut ymmärtää tunteideni olevan romantillisemmat kuin ovat. Enemmän on ollut kyse siitä ettei eitä ole kuultu vaan on ilmeisesti ajateltu, että inttämällä ja syyllistämällä minut saisi taipumaan. No samaa on toteutettu monessa muussakin asiassa kuin deittailussa.
 
vierailija
Mutta juu. En minä suostu ystävystymään heidän kanssaan, jotka täällä hakeutuvat seuraani. Minulle ns. normaali elämä on työtä, opiskelua ja harrastuksia ja sekä ystävyyssuhteet heidän kanssaan joiden joukossa viihtyy. Ei tätä kotona maleksimista, lähikaupassa asiointia (saatika bonus yms. kortteja) ja ajan tuhlaamista. Lisäksi tämän hetkinen tapa olla ja elää vetää puoleensa heitä joihin ei todellakaan tahdo samaistua.
 
vierailija
Nautin eilen onnistuneesti ja säälittävästi kotona yksin pari lasillista punaviiniä. Tuli jälleen todettua ettei alkoholittomanakaan menetä mitään ja yksin viimeistään on naurettavaa.
 
vierailija
Opettajatar R lyhyessä minimekossa ja stay upeissa maanantaina
Kerropa mies että missä TÖISSÄ tämmöinen asu sallittu?
Bordellissa vai strippiluolassa, mutta ei varmaan missään koulussa. Ei minun tyttäreni opettajalla ainakaan. Mikset mene horiin ja pyydä palveluntarjoajaa pukeutumaan toivomaasi asuun. Ei sinun opettajasi varmaan täältä pukeutumisvinkkejä käy hakemassa.
 
vierailija
PMMP n keikka oli todella mahtava! Onko Mira ja Paula jo melkis 50 kumpikin? Aivan mahtavalta jopa paremmalta naiset näytti ja rokkas edelleen! Vaikea hahmottaa, että edellinen lopetuskeikka oli 2014, jossa olin myös. 10 vuotta meni tosi nopeasti.
 

Yhteistyössä