Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nonnih kuka loitsi esiin Ikean sänkymainoksen, jossa nainen nukkuu peiton alla. Ottaa kiinni jokaisen sopivan sanan ja mainonta on sen mukaista. Pelottavinta ollut kun joskus puhunut ääneen haudoilla käymisestä ja kohta koneelle ilmestyy hautakivimainoksia. Meitä kuunnellaan. Mitenhän tulevaisuudessa AI valvoo meitä ja ai ai, jos tulee jotain kiellettyä sanottua niin toteaa sanojan olevan valmis deletoitavaksi.
Siirtyy kivikauteen 🪨🪨🪨🪨🪨🪨 tai sitten vaan sänkyyn nukkumaan nyt ekaksi. Oikeastaan kaikin puolin näyttää siltä, että joissakin tulevaisuuden skenaarioissa pärjäät siellä kivikaudella parhaiten ja kaupungistuneet on ongelmissa. Laajoja ihmisjoukkoja voidaan lamauttaa pienillä toimilla.
 
vierailija
Nonnih kuka loitsi esiin Ikean sänkymainoksen, jossa nainen nukkuu peiton alla. Ottaa kiinni jokaisen sopivan sanan ja mainonta on sen mukaista. Pelottavinta ollut kun joskus puhunut ääneen haudoilla käymisestä ja kohta koneelle ilmestyy hautakivimainoksia. Meitä kuunnellaan. Mitenhän tulevaisuudessa AI valvoo meitä ja ai ai, jos tulee jotain kiellettyä sanottua niin toteaa sanojan olevan valmis deletoitavaksi.
Siirtyy kivikauteen 🪨🪨🪨🪨🪨🪨 tai sitten vaan sänkyyn nukkumaan nyt ekaksi. Oikeastaan kaikin puolin näyttää siltä, että joissakin tulevaisuuden skenaarioissa pärjäät siellä kivikaudella parhaiten ja kaupungistuneet on ongelmissa. Laajoja ihmisjoukkoja voidaan lamauttaa pienillä toimilla.
Kohdennettua mainontaa. Siihenhän pyydetään lupa lähes tulkoon jokaisella sivustolla. Onhan se toisinaan kuumottavaa, mutta vielä enemmän kuumottaa, kun paria tuntia aiemmin irl kuultu lausahdus kuuluu katsomaltasi youtube videolta tai biisi, josta on juuri mainittu soi seuraavan kerran ruokakauppaan mennessä. Näiden usein toistuessa muistuttaa itsellen ettei sattumilla ole suurempaa merkitystä ja jatkaa elämäänsä.
 
vierailija
Kohdennettua mainontaa. Siihenhän pyydetään lupa lähes tulkoon jokaisella sivustolla. Onhan se toisinaan kuumottavaa, mutta vielä enemmän kuumottaa, kun paria tuntia aiemmin irl kuultu lausahdus kuuluu katsomaltasi youtube videolta tai biisi, josta on juuri mainittu soi seuraavan kerran ruokakauppaan mennessä. Näiden usein toistuessa muistuttaa itsellen ettei sattumilla ole suurempaa merkitystä ja jatkaa elämäänsä.
Kovin erikoisia sattumia vaan ollut jos näin. Yhdellä kertaa kone tarjosi minulle erästä juuri tiettyä erikoiskappaletta liittyen lvi-alaan. Olin vain puhunut siitä hetki aiemmin.
 
vierailija
Sama juttu. Mikä tahansa asia tai tuote mistä oon puhunu, on hetken päästä tarjolla ollut sitä kauppaava yritys äly laitteellani, joka päivä näin käy. 🫨 Meitä vakoillaan hyvin tarkoin.
 
vierailija
Kovin erikoisia sattumia vaan ollut jos näin. Yhdellä kertaa kone tarjosi minulle erästä juuri tiettyä erikoiskappaletta liittyen lvi-alaan. Olin vain puhunut siitä hetki aiemmin.
No vaikka google kohdentaisi mainontaa kuullun perusteela ja ainakin kohdennetaan hakujen ja vierailtujen nettisivujen perusteella, niin tuskin mainoksista aiheutuu haittaa.

Enemmän olisin huolissani mielenterveydestäni siinä kohtaa, kun katsottuanu youtube videon, jossa lausutaan olet lähdössä matkalle ja kymmenen minuutin kuluttua kaupassa käydessäni so ibiisi "Olet lähdössä matkalla..." tai edeltävässäpuhelussa manittu biisi soi hetken kuluttua kauppareissulla. Samoin juuri saapunut WA-viesti Hans Zimmerista kääntyy parin minuutin kuluttua naapuri liiketilasta kuuluvaan Interstellarin teemaan jne. listaa voisi jatkaa loputtomiin. Viimeksi pari tuntia sitten puhelussa mainittiin rakkaus 17 ja eikö Prismassa soinut Teleksin biisi rakkaus on aina 17.
Yritän keskittyä ajattelemaan, että kyse on sattumista ja toisaalta en keksi mitään suurempaa merkitystä näistä biiseistä, joten sattumiksi jäävät.
 
vierailija
Kato superstara 🤧ko se siellä, moro! Räkä ja rykä lentäny monta päivää putkeen vai? Adeno pyörii nyt urakalla ollen kova tauti. Varusmiehiä jopa sairaalahoidossa Kainuussa. Niinpä niin. Sua pitäisi hoivata kuin pientä vauvaa.. 😁 En signeeraa, kyllä neiti tuntee.
 
vierailija
Kovin erikoisia sattumia vaan ollut jos näin. Yhdellä kertaa kone tarjosi minulle erästä juuri tiettyä erikoiskappaletta liittyen lvi-alaan. Olin vain puhunut siitä hetki aiemmin.
Tuttu juttu. Kännykkä vakoilee sinua ja olet itse antanut sille luvan hyväksymällä googlen, metan sun muiden palveluntarjoajien käyttöehdot😐 Vessassa ei kannata räplätä kännykkää!
 

Yhteistyössä