Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Herra hanipöö J-mies. 💕
Hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Sinut kun saisin viekkuuni haliteltavaksi. Ehkä voisin myös vähän pusutella ja näykkiä sinua. 😳
Se olisi pitsa ja game night. 😁
Mulla on tän viikon jäljiltä käsivarret naarmuilla ja sormissa tikkuja. Puusepän hommat ovat mukavaa puhaa. 👌
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Miksi kukaan ei ole tehnyt sovellusta, jossa voisi katsoa, minkä näköisiä kahden henkilön lapsista voisi tulla? Jostakin syystä kiinnostaa tämä, kun oikeasti ei enää ehdi näkemään yhteistä lasta.
 
vierailija
Nimenomaan näin. Liityn mielipiteeseen 199 prossalla. Puistattaa koko avketju. Täyttä kuraa ja psykoottista psykopaattien oksennusta. Meen nukkumaan. Poikani tulee aamulla eli isukkiviikko alkaa! Hyvää yötä mukavat ihmiset, te kaikki joilla sydän paikallaan.
No ei irl:kään ole kaukana palstojen menosta. Toisinaan mietin mistä nousee niin suuri vihamielisyys minua kohtaan. Tänään viimeksi keskustelukumppani kehotti, että Stab people ja go to army. Lisäksi muistettiin kertoa minun olevan idiootti. Ilmeisesti ei kannata olla kohtelias ja keskustella vaikkei seuralainen olisikaan erityisesti mieleen. En vain tahtoisi olla tylyttäjä, joka torjuu kaikki seuraa kaipaavat, koska tiedän henkilökohtaisesta kokemuksesta kuinka musertavaa ja mielenterveydelle vaarallista yksinäisyys on. En kuitenkaan tahdo olla heidän seurassaan joiden kanssa keskusteleminen vie omat voimat ja jälkikäteen henkinen olotila on enemmänkin murjottu kuin virkistynyt.

Hyvää lapsiviikkoa. Onnellisia he, jotka ovat saaneet vanhemmuuden osakseen. eri
 
vierailija
Miksi kukaan ei ole tehnyt sovellusta, jossa voisi katsoa, minkä näköisiä kahden henkilön lapsista voisi tulla? Jostakin syystä kiinnostaa tämä, kun oikeasti ei enää ehdi näkemään yhteistä lasta.
Iän takia? Photoshopissa saa yhdistettyä kasvot, mutta eipä takuuta todenperäisyydestä ole, sillä ulkonäköpiirteet saattavat periytyä edeltäviltäkin sukupolvilta.
 
vierailija
No ei irl:kään ole kaukana palstojen menosta. Toisinaan mietin mistä nousee niin suuri vihamielisyys minua kohtaan. Tänään viimeksi keskustelukumppani kehotti, että Stab people ja go to army. Lisäksi muistettiin kertoa minun olevan idiootti. Ilmeisesti ei kannata olla kohtelias ja keskustella vaikkei seuralainen olisikaan erityisesti mieleen. En vain tahtoisi olla tylyttäjä, joka torjuu kaikki seuraa kaipaavat, koska tiedän henkilökohtaisesta kokemuksesta kuinka musertavaa ja mielenterveydelle vaarallista yksinäisyys on. En kuitenkaan tahdo olla heidän seurassaan joiden kanssa keskusteleminen vie omat voimat ja jälkikäteen henkinen olotila on enemmänkin murjottu kuin virkistynyt.

Hyvää lapsiviikkoa. Onnellisia he, jotka ovat saaneet vanhemmuuden osakseen. eri
Sori nyt vaan mutta sinun tekstisi on jostain syystä kovin trollinmakuista minun suussani. Et herätä minussa sitä jotakin mitä aidon empaatin kohdatessani vahvasti nousee. Kiitos toivotuksistasi joka tapauksessa.
 
vierailija
Sori nyt vaan mutta sinun tekstisi on jostain syystä kovin trollinmakuista minun suussani. Et herätä minussa sitä jotakin mitä aidon empaatin kohdatessani vahvasti nousee. Kiitos toivotuksistasi joka tapauksessa.
Toki, jos haluat niin ajatella. Onhan sekin tapa määritellä ja arvottaa onko joku mielestäsi aito empaatti.
Psykologian näkökulmasta empaatiksi nimitetyt ovat kehittäneet traumaselviytymismekanismin. Henkisistä piireissä puhutaan empaatteista. Kyse on näkökulmasta. Sinulla arvottamisesta.
 
vierailija
No, se ikä. Lapsia saadaan, jos saadaan.
Mies voi teorias vaikka ihan amputoituna raajarikkona siittää yli 60 vaikka, mutta nainen vain menopaussiin eli jotain 40-57. Käytännössä 45 muijalla terve luomuraskaus jo melko harvinainen juttu. Koeputki hedelmöitys tai vuokrakohtu, hormonitehostukset ja mitä näitä nyt kaikkia on, on sitte erikseen. t mies sivu, 2 lasta
 

Yhteistyössä