Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pyyteetön rakkaus on ilmeisesti sitä, että rakastaa ja hyväksyy vaikka tulisi kuinka kohdelluksi tai, että vastaanottaa rakkautta keneltä tahansa vaikkei itse rakastaisi.
Ei näin ole mielestäni, mutta sitähän tässä yritetään antaa ymmärtää.
 
vierailija
Onhan sekin tapa nöyryyttää, kun kannustetaan ystävystymään lähinesteellä työskentelevän papparaisen kanssa. Kenenkähän idealla sopisimme yhteen?
Mulle yritettiin työntää jotain vanhaa alkoholistia niiden kantapaikassa. Hoitamattomat hiukset takussa, hyvin pitkät kynnet, alkoholi maistui varmaan pitkin päivää. Oikeesti eräs entinen tuttu yritti mua tällaiselle juottamalla mua känniin. Vitsin aihehan minä olen ollut aina kaikille niin omasta perheestä lähtien kuin tuntemattomille.
 
vierailija
Eipä se ihastuminen iästä välttämättä kiinni ole. On siulla tietenkin oma vapaa tahto sannoo tiukka ei. Eiköhän kemia ratkaise enämpi kuin vuosiluvut kuitenkin.
Toki silloin, jos on kemiaa, mutta hänestä tulee mieleen enemmänkin isoisäni kuin joku jonka kanssa kemiat kohtaisivat. Jos hänen mielestään meillä on kemiaa niin silloin on kyse yksipuolisesta kokemuksesta. En muutoinkaan ole ollut kiinnostunut huomattavasti iäkkäämmistä ja se, että tässä muutaman vuoden ajan on tulut enenevissä määrin kontaktinottamista kymmeniä vuosia vanhemmilta on masentavaa. Makuasioitahan nämä ovat enkä kritisoisi suuren ikäeron suhteita, koska kehen rakastuu ei ole tietoinen valinta. En kuitenkaan näe itseäni vanhuksen kanssa ja ennemmin oman ikäinen mies kuin huomattavasti vanhempi tai nuorempi. Ja kyllä - jokainen vanhenee, mutta ajallaan.

On minullekin hämmentävää, jos parikymppinen flirttailee minulle enkä osaa suhtautua tai flirtata takaisin, koska ennemminkin mieleen nousee ajatus siitä, että hän voisi olla ikänsä puolesta lähestulkoon lapseni. Toisaalta on huomattavasti piristävämpää keskustella silloin, kun kummankin ajatukset ovat tulevaisuuden suunnitelmissa ja nykyhetkessä, kuin heidän kanssaan jotka nostalgisoivat menneisyyttä tai elävät enemmän muistoissaan ja kaikki on jo nähty mentaliteetissa. Eli ennemmin nuorempi kuin iäkkäämpi, jos pitäisi valita tietoisesti. Toisaalta ei innostaisi olla yleinen puumavitsailun aihe ja todellakin kyseenalaistaisin miksi esim yli kymmenen vuotta nuorempi tahtoisi olla kanssani. Ei ainakaan varallisuuden takia, koska sugar mamaksi minusta ei olisi ja jos miehellä on perhehaaveita niin todennäköisyys biologisiin lapsiin alkaa olla kohdallani viime metreillä.

Näiden vuosien kokemusten jälkeen olen kehittänyt kammon vanhuksia kohtaan. Mitä enemmän heitä näen sitä enemmän elämänjano ja halu nähdä, kokea ja tuntea kasvavat. Toisaalta en halua olla ilkeä, tyly ja julma, mutten toisaalta myöskään alistua siihen mihin koen joutuvani painostetuksi. Triggeri vanhusten osalta on kasvanut niin voimakkaaksi, että riippumatta siitä, että tahtoisin olla kohtelias, lausun vähintäänkin kipakan vastauksen josta käy varmasti ilmi, että ei käy. Eli anteeksi kaikille joille olen vastannut tylysti, mutta ei on ei.
 
vierailija
Mulle yritettiin työntää jotain vanhaa alkoholistia niiden kantapaikassa. Hoitamattomat hiukset takussa, hyvin pitkät kynnet, alkoholi maistui varmaan pitkin päivää. Oikeesti eräs entinen tuttu yritti mua tällaiselle juottamalla mua känniin. Vitsin aihehan minä olen ollut aina kaikille niin omasta perheestä lähtien kuin tuntemattomille.
Sinun täytyy pitää pintasi ja katsoa keiden seurassa pyörit. Kaikkea hyvää sinulle.
 
vierailija
Mulle yritettiin työntää jotain vanhaa alkoholistia niiden kantapaikassa. Hoitamattomat hiukset takussa, hyvin pitkät kynnet, alkoholi maistui varmaan pitkin päivää. Oikeesti eräs entinen tuttu yritti mua tällaiselle juottamalla mua känniin. Vitsin aihehan minä olen ollut aina kaikille niin omasta perheestä lähtien kuin tuntemattomille.
Ensimmäisenä kannattaa jo välttää paikat joita kutsutraan kantapaikoiksi ja lisäksi olla suotumatta juomaan enempää kuin kokee itselleen hyväksi.
 

Yhteistyössä