Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä muuten on niin vaarallista siinä, että tulee taloudellisesti toimeen yksinkin? Silloinhan on ainakin varmaa ettei ole kenenkään varallisuuden perässä.
Juuri se on vaarallista. Minut on yritetty pelastaa köyhyydeltä tarjoamalla kotia miehen luona, jonka seurassa en edes pysty olemaan, koska kyseinen henkilö inhottaa minua. Oletus on, että saa kenet vain ja millaiseen kohteluun vain, jos vain tarjoaa taloudellista turvaa. Olisiko minun pitänyt lähteä kuvotuksen panoalustaksi, jotta olisin päässyt käsiksi hyvään elämään? Tietyn ajatusmaailman ihmiset pysyköön kaukana minusta. 136
 
vierailija
Juuri se on vaarallista. Minut on yritetty pelastaa köyhyydeltä tarjoamalla kotia miehen luona, jonka seurassa en edes pysty olemaan, koska kyseinen henkilö inhottaa minua. Oletus on, että saa kenet vain ja millaiseen kohteluun vain, jos vain tarjoaa taloudellista turvaa. Olisiko minun pitänyt lähteä kuvotuksen panoalustaksi, jotta olisin päässyt käsiksi hyvään elämään? Tietyn ajatusmaailman ihmiset pysyköön kaukana minusta. 136
Sepä se. Ei ole tosin onneksi yritetty painostaa pikaygteenmuuttoon enää vuosiin, mutta olen huomannut, että minut tahdottaisiin pitää taloudellisesti heikossa asemassa, jossa olisin riippuvainen taloudellisesta avusta.
 
vierailija
Sepä se. Ei ole tosin onneksi yritetty painostaa pikaygteenmuuttoon enää vuosiin, mutta olen huomannut, että minut tahdottaisiin pitää taloudellisesti heikossa asemassa, jossa olisin riippuvainen taloudellisesta avusta.

🟥 Moro tänne.

//
Näistä viesteistä ei
yksikään ole minun,
E - naisen, kirjoittama. Minulla ei
ole mitään tämänkaltaista minun omassa parisuhde/elämän historiassani. Tuli tunne, että joku pahantahtoinen kirjoitti nämä sillä intentiolla, että joku tulkitsisi nämä minun kirjoituksiksi.
 
vierailija
🟥 Moro tänne.

//
Näistä viesteistä ei
yksikään ole minun,
E - naisen, kirjoittama. Minulla ei
ole mitään tämänkaltaista minun omassa parisuhde/elämän historiassani. Tuli tunne, että joku pahantahtoinen kirjoitti nämä sillä intentiolla, että joku tulkitsisi nämä minun kirjoituksiksi.
Moro E! Sulla flusu pahana, toivottavasti jo parempi. Teiks koronatestin? Mä ajattelin just noin kun nuo viestit tuli, että joku twisted weirdo haluaa jostain syystä pilailla sun kustannuksella. Vielä se et sun vibraatio on hyvin tunnistettava. Sua ei voi copycat fanhater monistaa, koska frekvenssiä ei voi teeskennellä. Tuo oli ihan toista vibraatiota kuin se kauneus ja totuus mitä sä tähän maailmaan annat ja kannat.
 
vierailija
Moro E! Sulla flusu pahana, toivottavasti jo parempi. Teiks koronatestin? Mä ajattelin just noin kun nuo viestit tuli, että joku twisted weirdo haluaa jostain syystä pilailla sun kustannuksella. Vielä se et sun vibraatio on hyvin tunnistettava. Sua ei voi copycat fanhater monistaa, koska frekvenssiä ei voi teeskennellä. Tuo oli ihan toista vibraatiota kuin se kauneus ja totuus mitä sä tähän maailmaan annat ja kannat.
Sivulta tarkkailija huomasi saman. Kirjoittaja käytti lukua 136 tarkoituksellisesti viestinsä lopussa. Täysin eri energia, sekin.
Puistattavaa manipulointia.
 
vierailija
.

'Not easy being the carrier of Pure.
Your Light makes them go crazy, because it irritates their demons.'

~

Tämän joutuu Valonkantaja
elämässään jatkuvasti toteamaan.

Energiani presentoi minut
puolestani.

Jostain syystä Lapset, Luonto ja Eläimet säveleni tunnistavat ja
melodiaani Rakastavat.

En syntynyt tavoittelemaan henkilökohtaista onnea, vaan
koko elämänmittaiseen Palvelustehtävään.

Rakastan askeesia ja yksinolemista.

Hiljaisuudessa kuulen Jumalan.

~

Kunpa ihmiset ymmärtäisivät, että eivät ne muinaiset mystikot, parantajat ja hengelliset opettajat vain ole siellä jossain pölyttyneiden kirjaston teosten teksteissä, yhä vielä tänä päivänä syntyy sieluja suorittamaan sellaista elämäntehtävää..

Täällä yksi sellainen
'modern day mystic' -
keskellä urbaania melskettä..

h e i !

(⁠◠⁠‿⁠◕⁠) (⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠)


.
 
vierailija
Nyt menee hitusen överiksi. Ensinnäkään en ole koskaan kiinnittänyt huomiota, että olisi erityinen e-nainen, jolla on erityinen värähtely ja jonka kirjoituksen tunnistaa parista lauseesta. Toisekseen todennäköisesti 136 numerot lopussa ovat väärään paikkaan eksyneet varmistusnumerot - eivät suuri ja salaperäinen koodi.

Taitaapi jäädä tämämkin palsta tulevaisuudessa.
Usein kokemukset ovat universaaleja ja se, että on samankaltaisia kokemuksia ei tee kenestäkään kopioijaa. Toisaalta eivät keskustelufoorumit yms. tee hyvää kenenkään mielenterveydelle (tässäkin jälleen todistetusti) etenkään, jos jatkuvasti lukee kirjoituksia joissa oletetaan anonyymipalstalla olevan tunnistajia ja kopioijia ja e-koodeja suht neutraaleissa teksteissä.
 
vierailija
Nyt menee hitusen överiksi. Ensinnäkään en ole koskaan kiinnittänyt huomiota, että olisi erityinen e-nainen, jolla on erityinen värähtely ja jonka kirjoituksen tunnistaa parista lauseesta. Toisekseen todennäköisesti 136 numerot lopussa ovat väärään paikkaan eksyneet varmistusnumerot - eivät suuri ja salaperäinen koodi.

Taitaapi jäädä tämämkin palsta tulevaisuudessa.
Usein kokemukset ovat universaaleja ja se, että on samankaltaisia kokemuksia ei tee kenestäkään kopioijaa. Toisaalta eivät keskustelufoorumit yms. tee hyvää kenenkään mielenterveydelle (tässäkin jälleen todistetusti) etenkään, jos jatkuvasti lukee kirjoituksia joissa oletetaan anonyymipalstalla olevan tunnistajia ja kopioijia ja e-koodeja suht neutraaleissa teksteissä.
juuh juupajuuh gyl gyl. 👎
 
vierailija
Jep. 136 on tarkistuskysymyksen numerosarja pienimmästä suurimpaan. Ei eka kerta, kun tulee väärään paikkaan, enkä ole ainoa jolle käy näin. Toki äkkiä harhautuu, jos numero kertoo jotain muuta jollekin.
 
vierailija
Nyt menee hitusen överiksi. Ensinnäkään en ole koskaan kiinnittänyt huomiota, että olisi erityinen e-nainen, jolla on erityinen värähtely ja jonka kirjoituksen tunnistaa parista lauseesta. Toisekseen todennäköisesti 136 numerot lopussa ovat väärään paikkaan eksyneet varmistusnumerot - eivät suuri ja salaperäinen koodi.

Taitaapi jäädä tämämkin palsta tulevaisuudessa.
Usein kokemukset ovat universaaleja ja se, että on samankaltaisia kokemuksia ei tee kenestäkään kopioijaa. Toisaalta eivät keskustelufoorumit yms. tee hyvää kenenkään mielenterveydelle (tässäkin jälleen todistetusti) etenkään, jos jatkuvasti lukee kirjoituksia joissa oletetaan anonyymipalstalla olevan tunnistajia ja kopioijia ja e-koodeja suht neutraaleissa teksteissä.
Todistetusti nimenomaan. Psykiatriseen palvelutarpeen arvioon hakeutumista kannattaa harkita, jos luulee tällaisilla palstoilla jokaisen tekstin olevan suunnattu juuri hänelle/luulee jonkun kopioivan juuri hänen juttujaan.
 
vierailija
.

'Not easy being the carrier of Pure.
Your Light makes them go crazy, because it irritates their demons.'

~

Tämän joutuu Valonkantaja
elämässään jatkuvasti toteamaan.

Energiani presentoi minut
puolestani.

Jostain syystä Lapset, Luonto ja Eläimet säveleni tunnistavat ja
melodiaani Rakastavat.

En syntynyt tavoittelemaan henkilökohtaista onnea, vaan
koko elämänmittaiseen Palvelustehtävään.

Rakastan askeesia ja yksinolemista.

Hiljaisuudessa kuulen Jumalan.

~

Kunpa ihmiset ymmärtäisivät, että eivät ne muinaiset mystikot, parantajat ja hengelliset opettajat vain ole siellä jossain pölyttyneiden kirjaston teosten teksteissä, yhä vielä tänä päivänä syntyy sieluja suorittamaan sellaista elämäntehtävää..

Täällä yksi sellainen
'modern day mystic' -
keskellä urbaania melskettä..

h e i !

(⁠◠⁠‿⁠◕⁠) (⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠)


.
Ajattelet kuten minä💙⚙
 
vierailija
.
No niin, hyvät ladyt. [Oletteko muuten Savosta?] Erinomaista iltapäivää. Ei anneta eskaloitua riidaksi, eihän? En minä varmaksi väittänyt, että minusta olisi intentionaalisesti kirjoitettu, mutta kun silloin tällöin tulee selkeästi ilmiselvää trollausta 'terveisin E-nainen' hengessä, niin sitten tietysti korjaan - varmuuden vuoksi.

Jstn syystä joku levittelee minusta yhä xs - koon hoikasta olennosta jatkuvasti 'se on lihonnut ja paisunut' - tyylistä juttua. Tämä jos mikä on sitä tyypillisintä indikaatiota naisten kateudesta tällainen jonkun ihmisen ulkonäöstä jatkuva puiminen.
Itse aina mieluusti vuolaasti kehaisen, jos kauniin naisen jossakin tapaan, en ketään ala alentaa kateuspäissäni, mikä ikävä kyllä näyttää olevan suomalainen perisynti. Toisen lahjakkuus tai kauneus ei koskaan ole toiselta pois. Vasu pois? No ei! ,)

Minulla on pitkä tausta somessa [ulkomainen kohdeyleisö] sisällön tuottajana ja sitäkautta moni minut vuosien ajalta tietää ja muistaa. Stalkkereista ja hakkereista on näin muodoin turhankin paljon omakoht. kokemusta ja siitä seurannutta tervettä järkeä sekä varovaisuutta.

En vastaa enempää tänään, minulla on nyt muuta.

P E A C E • O U T

°°yt
E Original
.
 
vierailija
Ajattelet kuten minä💙⚙
_____
_____

Sinulle vastaan vielä:

My Higher Self Salutes and
Respects Your Higher Self.
Blessed You, Elderly Spirit
and Wise 🦉Owl Soul.

(⁠◠⁠‿⁠・⁠)⁠—⁠☆

Sielun Sisar/Veli -
todella miellyttävä tavata.
Pidetään vibraatiomme puhtaina ja ulkona korruptiosta.

Mitä korkeampi vibraatio, sitä
suurempi vastustus; niin fyysisessä kuin astraalissa. Osamme on haastava.
Sen sinä tiedätkin.
Valomiekat valmiudessa, 365🙅!

Tuu hei jutskaan toistekin..

Kivoja ihmisiä & 'Valopäitä' ei ole liikaa 🤍⭐🧡

x
 
vierailija
Todistetusti nimenomaan. Psykiatriseen palvelutarpeen arvioon hakeutumista kannattaa harkita, jos luulee tällaisilla palstoilla jokaisen tekstin olevan suunnattu juuri hänelle/luulee jonkun kopioivan juuri hänen juttujaan.
Muitakin indikaatioita on siitä miksi psykiatrinen palvelutarpeen arviointi olisi tarpeen. Höpinät joistain fanclubeista, stalkkereista ja kateellisista pahanvoipaisista ihmisistä sekä jostain ulkomailla luodusta urasta antaa viitteitä ettei ihan vinkka (viima) kaikki käy ullakolla.
 

Yhteistyössä