Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja. 🤗😚
Olisi ihanaa ennen nukkumaanmenoa mönkiä päällesi halittelemaan ja suukottelemaan sinua. 🥰
Mulla on kieltämättä täysin sattuman takia nyt kreepperi olo. Suhun törmäämisen prosentit on todella korkealla 1,5 kuukautta. Pitänee pysyä piilossa etten pian häiritse sinua. 😬
Ja sitten tähän mä näin sen auto tyypin ajelemassa mun asuin alueella. Tuli kolme kertaa vastaan iltalenkillä. 😖 Johtuukohan nämä viimeaikaiset epämukavat tapahtumat siitä kun mun naama oli julkisuudessa. Auttaisikohan tähän jos leikkaisin hiukset pois.
Nukuhan hyvin.
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Olisi kiva edes joskus kokea, että mies näkee minut siinä määrin viehättävänä, että haluaa hurmata ja vietellä.

Se kyllä pitää paikkansa, että valittava mies on erotiikan tappaja ja ennemminkin syntyy vaikutelma, että pitääkö tässä kaikki hoitaa.

Eipä sillä etteikö murehtimisillakin olisi aikansa ja paikkansa, mutta lieneekö valittaminen ja nariseminen taktinen veto?
Kuulostaa tutulta. Minuakaan ei ole koskaan vietelty, vaikka olen aviossakin ollut kauan.
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia.
Hyvän yön haleja ja pusuja.
Olisi ihanaa ennen nukkumaanmenoa mönkiä päällesi halittelemaan ja suukottelemaan sinua.
Mulla on kieltämättä täysin sattuman takia nyt kreepperi olo. Suhun törmäämisen prosentit on todella korkealla 1,5 kuukautta. Pitänee pysyä piilossa etten pian häiritse sinua.
Ja sitten tähän mä näin sen auto tyypin ajelemassa mun asuin alueella. Tuli kolme kertaa vastaan iltalenkillä. Johtuukohan nämä viimeaikaiset epämukavat tapahtumat siitä kun mun naama oli julkisuudessa. Auttaisikohan tähän jos leikkaisin hiukset pois.
Nukuhan hyvin.
Rakkaudella M.K.K
Ota ainakin sen hyypiön autosta kuva, mieluiten siten, että rekisteri näkyy, varmuuden vuoksi. Sun ei tarvitse eikä pidä piilotella jonkun hullun vuoksi.
 
vierailija
Mietin nyt kovasti, että onkohan eräs hullu esiintynyt kaivattunani, kun on poiminut tietoa asioistaan. Entä jos kuvittelin meidän välisen yhteyden täysin? Niinkin voisi olla. Kyllä minun pitää vain päästää irti.
 
vierailija
Mietin nyt kovasti, että onkohan eräs hullu esiintynyt kaivattunani, kun on poiminut tietoa asioistaan. Entä jos kuvittelin meidän välisen yhteyden täysin? Niinkin voisi olla. Kyllä minun pitää vain päästää irti.
Ensin kyllä pitäisi tietää kuka olet, jotta voisi tarkoituksellisesti ja tietoisesti esiintyä kaivattunasi. Ja tähän päälle myös kuka on kaivattusi.

Eli jokseenkin epätodennäköistä, mutta toki mahdollista.
 
vierailija
Vaikea selittää
Ensin kyllä pitäisi tietää kuka olet, jotta voisi tarkoituksellisesti ja tietoisesti esiintyä kaivattunasi. Ja tähän päälle myös kuka on kaivattusi.

Eli jokseenkin epätodennäköistä, mutta toki mahdollista.
Vaikea selittää tilanne. Tämä ihminen, jota hulluksi kutsun, on ihastunut minuun. Hän tietää kaivattuni ja paljon infoa hänestä. On ehkä ymmärtänyt, että kaipaan tätä toista. Kuulostaa minunkin puheet nyt hulluilta, mutta hullu maailma näemmä.
 
vierailija
Vaikea selittää


Vaikea selittää tilanne. Tämä ihminen, jota hulluksi kutsun, on ihastunut minuun. Hän tietää kaivattuni ja paljon infoa hänestä. On ehkä ymmärtänyt, että kaipaan tätä toista. Kuulostaa minunkin puheet nyt hulluilta, mutta hullu maailma näemmä.
On toisinaan niinkin. Tuoreena esimerkkinä se, että jälleen tänään muistin muutaman kuukauden tauon jälkeen, että olen vuosia ollut ympäristöissä joissa joukolla on yritetty riisua kaikki käsitykset terveestä ja tasapainoisesta ihmissuhteesta ja vakuutettu, että kaltoinkohtelu ja alaspainaminen on rakkautta. On siis edelleen matkaa siihen etten sorru uskomaan heidän valheitaan.

Kuulostaa erikoiselta, että sinuun ihastunut ajattelisi saavuttavansa jotakin, tonkimalla tietoja ihastuksistasi, mutta toisaalta en yllättyisi enää mistään mihin porukka on valmiita vaikkei kuvailemasi kaltaisilla tempuilla saakaan haluamaansa. Kuitenkin kummankin vapaaehtoinen tahto ratkaisee jne. ja pakottamalla ei saa ketään rakastumaan.

Toivottavasti olet ollut yhteydessä aidon kaivattusi kanssa ja epäilys kopioijasta jää vain epäilykseksi.
 

Yhteistyössä