Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä. Yön pimeinä tunteina on aikaa miettiä. Minä lähinnä mietin mitä olen tehnyt ansaitakseen kaiken tämän paskan.
Luultavasti et mitään. Toisin kun jotkut väittävät, ei elämätään voi hallita, kaaosvoimat vyöryttävät ja siinä vain pyrkii pysymään pinnalla ja selviämään seuraavaan päivään. Älä luovuta tuntematon ystävä, huomenna uudet huolet ja mahikset. Hyvää yötä kaivattuis kanssa.
 
vierailija
Luultavasti et mitään. Toisin kun jotkut väittävät, ei elämätään voi hallita, kaaosvoimat vyöryttävät ja siinä vain pyrkii pysymään pinnalla ja selviämään seuraavaan päivään. Älä luovuta tuntematon ystävä, huomenna uudet huolet ja mahikset. Hyvää yötä kaivattuis kanssa.
Eipä ole kaivattuakaan. Kunhan hammassäryn takia valvoessa palstailen parin viikon palstapaaston jälkeen.
 
vierailija
Luultavasti et mitään. Toisin kun jotkut väittävät, ei elämätään voi hallita, kaaosvoimat vyöryttävät ja siinä vain pyrkii pysymään pinnalla ja selviämään seuraavaan päivään. Älä luovuta tuntematon ystävä, huomenna uudet huolet ja mahikset. Hyvää yötä kaivattuis kanssa.
Ei tänään käsittääkseni ollut myöskään mahiksia.
 
vierailija
Hyvää yötä ja kauniita unia hanipöö. 💕
Yö haleja ja pusuja oikein paljon. 🤗😚
Kaipaan hyvin paljon. 🥺
Olisit oikein sopiva ikioma punkkitarkastaja. Siinä hommassa pitää tutkia minut läpikotaisin. 🥰
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Vaikka inhoankin nykyistä elämäntilannetta ja elinympäristöä lieveilmiöineen niin ei sen perusteella ole oikeutusta tehdä elämästäni helvettiä tai painostaa viettämään aikansa kotona. Tämä toimettomuus ja kotona oleminen ovat juurikin suurimpia osatekijöitä siihen miksi olen niin tyytymätön elämääni ja olemiseen. Siihen lisäksi he, jotka luulevat tietävänsä mikä sopisi minulle tai olisi hyväksi. Helvetti mikä helvetti.
 
vierailija
Vaikka inhoankin nykyistä elämäntilannetta ja elinympäristöä lieveilmiöineen niin ei sen perusteella ole oikeutusta tehdä elämästäni helvettiä tai painostaa viettämään aikansa kotona. Tämä toimettomuus ja kotona oleminen ovat juurikin suurimpia osatekijöitä siihen miksi olen niin tyytymätön elämääni ja olemiseen. Siihen lisäksi he, jotka luulevat tietävänsä mikä sopisi minulle tai olisi hyväksi. Helvetti mikä helvetti.
Kuka painostaa?
 

Yhteistyössä