Kokemuksen syvä rintaääni: kyllähän sydäntään ja sisintään kuuntelee, mutta jos ympäristö on vastaan niin seurauksena on koettelemuksia. sivustaOpetella kuuntelemaan sydäntään ja sisintään ja mennä rohkeasti sitä kohti
En niele purematta, enkä edes aio syödä sinua.Ei niin helppoa kuin toivoisi
Voisin.Kuunteleekohan kaivattuni Helmenkalastajia?
Varmaan voit arvata että lähestymisesi olisi enemmän kuin toivottua. Jos mietit menneisyyttä. Asiat jäivät kesken. Ole rohkea!Ei niin helppoa kuin toivoisi
Et tunne mua, enkä mä sua, mut jos tuntisin, niin sanoisin et "haista pska rakas", js sä olisit ihan messissä ja sanoisit "yes dear".Tuntuu paskalta tuollainen nimittely. Piilovittuilulta myös kaiken jälkeen. Julkinen some on julkinen some.
Millainen suunnitelma?Kaikki edistyy suunnitelman mukaisesti. Hyvää yötä.
Vähän voit purastaEn niele purematta, enkä edes aio syödä sinua.
Sivusta
Laita wa mulle EVarmaan voit arvata että lähestymisesi olisi enemmän kuin toivottua. Jos mietit menneisyyttä. Asiat jäivät kesken. Ole rohkea!
Aijai..Vähän voit purasta
No, enpä ole. Vaan masentunut, lannistunut ja ihmisenä muuttunut epäolennoksi. Kaiken jäljeen. Sua kiinnosta muuta kuin sääliä mua ja rauhoitella omaa syyllisyydentuntoasi, joten pysyhän poissa. Pidä myös sanasi. Ne eivät auta.Mä sanoisin vaan, että pääasia, että oot onnellinen.
En ole E. Tulitko sivusta vai olitko ap-viestin kirjoittaja?Laita wa mulle E
Hyvä että tulit, odotin sinuaTulin sitten tänne puolelle vielä, jostain syystä. Semmosta se on joskus..
Kiitos, samoin!Hyvää yötä ja oivallista runon ja suven päivää naiselle ja kaikille kaipaajille.
Hyvää yötä. Missä kohtaa kaivattu pääsee mukaan kuvioihin?Kaikki edistyy suunnitelman mukaisesti. Hyvää yötä.
Naantaliin runomieheltä?Hyvää viikonloppua ja yötä naiselle pikkukaupunkiin rannikolle!
Hyvää yötä. Missä kohtaa kaivattu pääsee mukaan kuvioihin?Kaikki edistyy suunnitelman mukaisesti. Hyvää yötä.
T.rölliksi kutsutaan... Huhu kertoo, että jatkaa siitä, mihin toinen jäi. Aloitti vauvalla perjantaina jo aikaisin.En ole E. Tulitko sivusta vai olitko ap-viestin kirjoittaja?