vierailija
Olen lukenut aika monesti nuo tunnisteelliset viestisi. Vaikka ne ovat vain ketjussa kerrottuja asioita, olen silti kätkenyt ne sydämeeni. Tapahtui mitä hyvänsä, niin ainakin joskus sinä halusit.
Olen lukenut aika monesti nuo tunnisteelliset viestisi. Vaikka ne ovat vain ketjussa kerrottuja asioita, olen silti kätkenyt ne sydämeeni. Tapahtui mitä hyvänsä, niin ainakin joskus sinä halusit.
Kävin, jo eilen viimeisellä puolituntisella paikallisen marketin tuulikaapissa tai valopihassa/aulassa. Entä itse?Kävitkö jo äänestämässä?
Älä nyt tuommoisia mieti, olet oma itsesi vaan.Olen aika varma, että pilaan tämän vielä lopullisesti ennen kuin mikään ehtii alkaakaan. Ihan vain olemalla olemassa. Toiset osaa.
Askel kerrallaanUseimpia voi muuttaa tai muuntaa jos on halua, taitoa tai edes uskallusta.
Juu, kävin kyllä.Kävin, jo eilen viimeisellä puolituntisella paikallisen marketin tuulikaapissa tai valopihassa/aulassa. Entä itse?
Mitä uskot?Älä nyt tuommoisia mieti, olet oma itsesi vaan.
En tiedä uskotko, mutta mä uskon.
Kuka on rakkautesi kohdehenkilö?I love you
Et voi kun itseäsi soimata. Sun pitää luoda se oikea yhteys ihan muita teitä pitkin kuin vain voivotella täällä sitä ettei sellaista ole.Tällaisilla anonyymeillä nettipalstoilla on vaikea tietää kuka vastaa. Ärsyttää suorastaan, kun ei ole oikeaa yhteyttä ja pää menee vain sekaisin vastausten kanssa. Mieti kuinka paljon on aikaa hukkaantunut tähän kaikkeen. Kaikki voisi olla niin helppoa, mutta kaikesta on tullut niin vaikeaa. Yhtään onneakaan ei tunnut olevan matkassa. Eikö sua jo turhauta. Mua turhauttaa.
Just juu... ihan itse olet valinnut.Sinä valitsit tien, minä vain kulken sitä.
Aikoinaan yritin. On sille toiselle vain ihmeen vaikeaaEt voi kun itseäsi soimata. Sun pitää luoda se oikea yhteys ihan muita teitä pitkin kuin vain voivotella täällä sitä ettei sellaista ole.
Kenelle kirjoitat?Tällaisilla anonyymeillä nettipalstoilla on vaikea tietää kuka vastaa. Ärsyttää suorastaan, kun ei ole oikeaa yhteyttä ja pää menee vain sekaisin vastausten kanssa. Mieti kuinka paljon on aikaa hukkaantunut tähän kaikkeen. Kaikki voisi olla niin helppoa, mutta kaikesta on tullut niin vaikeaa. Yhtään onneakaan ei tunnut olevan matkassa. Eikö sua jo turhauta. Mua turhauttaa.
Hyvä, kumpikin pelasi varman päälle.Juu, kävin kyllä.
*vastuksienEn ole epävarma itsestäsi, mutta tunne-elämäni sahaamisesta (kaikkien vastauksien takia) olen ja siitä, miten suhtaudut siihen. Tunteeni sinuun eivät sahaa vaan pysyvät.
Hyvä, samaa mieltä Luottamus on kaiken yhteisöllisyyden perusta.Mikähän siinä on, että kerta toisensa jälkeen tuodaan oppiläksyä, että ei saisi luottaa?
Mitä tapahtui?Mikähän siinä on, että kerta toisensa jälkeen tuodaan oppiläksyä, että ei saisi luottaa?
Samaa mieltä, kunpa kaivattu suostuisi vastaamaan viestintään.Tällaisilla anonyymeillä nettipalstoilla on vaikea tietää kuka vastaa. Ärsyttää suorastaan, kun ei ole oikeaa yhteyttä ja pää menee vain sekaisin vastausten kanssa. Mieti kuinka paljon on aikaa hukkaantunut tähän kaikkeen. Kaikki voisi olla niin helppoa, mutta kaikesta on tullut niin vaikeaa. Yhtään onneakaan ei tunnut olevan matkassa. Eikö sua jo turhauta. Mua turhauttaa.