Kiitos Hyvää uutta viikkoa ja kesääHyvää uuden viikon alkua
1/5500000Miten suuri todennäköisyys on, että kumpikin löytää tänne?
Kuinka niin?Miten suuri todennäköisyys on, että kumpikin löytää tänne?
Kenen kannattaa olla?Oletko valmiina? Nyt alkaa suukotus. Öitä.
Jos olet hän, olen jatkuvassa valmiustilassa. Hyvää yötä.Oletko valmiina? Nyt alkaa suukotus. Öitä.
Minä sinun kanssasi.Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi alituisesti sinua. Karkaisin kanssasi kesäyöhön.
Hyvää yötä tummalta sinisilmältä.
Ehkä sivusta: En ole estänyt ketään missään.Oletko muuten estänyt myös sähköpostissa?
Voisinpa tuntematon auttaa sinua. Hyvää kesää ja toivottavasti saat mielekkään kontaktin kaivattusi tai jonkun muun kanssa.Olen toivonut saavani vapautuksen haaveesta, että vielä joskus kuulisin sinusta.
Sait avaamaan ajatuksia. Annoit uskoa, että ajatuksillani on merkitystä. Sait luottamaan, että vielä löytyy ihminen, joka haluaa kulkea samaa matkaa. Ihan missä roolissa hyvänsä.
Kerroin sinulle syvästä haavastani. Siksi oli järkytys jäädä ilman sinua, enkä osannut olla ilman sinua. Sana tai kaksi olisi helpottanut luopumista, mutta tämä meni näin omalta osaltani.
Olen pahoillani, jos aiheutin murhetta tai mitään muutakaan. Tuntuu, että kesä voi parantaa ja antaa uutta toivoa.
Kohtuullinen, jos hoksaa palstojen kaipausketjut ja löytää tämän.Miten suuri todennäköisyys on, että kumpikin löytää tänne?
Yön tunnit kuluvat pelottavan nopeasti.pitkiä tunteja...
Ei tässä hommassaYön tunnit kuluvat pelottavan nopeasti.
Thank you. Ei ole onneksi mikään iso leikkely, mutta ainahan nämä jännittävät ja ahdistavat. Voi tulla komplikaationa hermovaurio. Toivottavasti ei tule mitään.Menestystä leikkaukseen. Et ole outo.
NaiselleKenen kannattaa olla?