vierailija
Kyllä kiinnostaa yhteydenpito, olin vaan kaupungilla melkein koko päivän niin siksi hiljasta
Laita viesti irl. Vastaa vaikka siihen mun ikivanhaan. Muka nyt vasta huomasit tai jotain.Ekaa kertaa tulin tänne. Koska on ikävä yhtä ihanaa tyyppiä. Eikä ikinä näytä laantuvan. Haluan nähdä ja jutella. nn
Ei minulla ole mitään vanhoja viestejä häneltä. Ohi siis.Laita viesti irl. Vastaa vaikka siihen mun ikivanhaan. Muka nyt vasta huomasit tai jotain.
Jotkut on vetovoimaisia.Sellainen huomio toisaalta, että ”omaa” kaivattua taitaa kaivata useampi henkilö. Tunnisteet ainakin täsmäsivät.
Kun ei hän minusta huoliMiksi pitää pyrkiä pois?
Totta kai tulee!Ei tästä mitään tuu.
Kiitos itsellesi ystävä Hyvää yötä ja parempaa viikkoaJoku enkeli täälä aina sanoillaan helpottanut oloa surku hetkien purkauksissa, kiitos siitä
..?Ne tunteet tuli niin yllättäen ja voimakkaina että kuvittelin että siinä olis jotain erityistä, mutta kaikki toivo on alkanu varista
toivottavasti vielä nähdään, beibi.Ne tunteet tuli niin yllättäen ja voimakkaina että kuvittelin että siinä olis jotain erityistä, mutta kaikki toivo on alkanu varista
Voisit laittaa mulle viestiä, mesessä, wa:ssa tai signalissa. Luottaisitpa minuun.Olen niin väsynyt tähän kaikkeen p*skaan. nm
Varuillaan kannattaa olla mutta tuskin epätoivoon on syytä vaipua?Ne tunteet tuli niin yllättäen ja voimakkaina että kuvittelin että siinä olis jotain erityistä, mutta kaikki toivo on alkanu varista