vierailija
Mutta en halua muuttaa susta kauemmas joten vaihtoehdot vähän huonot tällä hetkellä.
Jonnekin vaan vähäksi aikaa? Pääasia että voidaan tapaillaMutta en halua muuttaa susta kauemmas joten vaihtoehdot vähän huonot tällä hetkellä.
Voidaan myös nähdä kahveilla jossainTapailen sua vaikka pyykkituvassa
Sun luonaVoidaan myös nähdä kahveilla jossain
Olen ajatellut muuttaa pois keväällä.Olisiko tapaaminen mahdollista lähiaikoina?
?Olen ajatellut muuttaa pois keväällä.
Niin. Siksi kysyin tapaamisesta jo viime kesällä ja syksyllä. Luulin, että tammikuussa oltaisi nähty, mutta ei onnistunutkaan.
Multa ei ole kysytty mitään varsinaisesti joten ohi sitten.Niin. Siksi kysyin tapaamisesta jo viime kesällä ja syksyllä. Luulin, että tammikuussa oltaisi nähty, mutta ei onnistunutkaan.
Niin kai sittenMulta ei ole kysytty mitään varsinaisesti joten ohi sitten.
No siis, tilanne on se, että hän tietää mun toivoneen tapaamista tässä koko ajan, koska oon sen toistuvasti tuonut ilmi. Häneltä en ole saanut ainakaan suoraa ehdotusta.Niin kai sitten
Ilmeisesti ei halua nähdä...No siis, tilanne on se, että hän tietää mun toivoneen tapaamista tässä koko ajan, koska oon sen toistuvasti tuonut ilmi. Häneltä en ole saanut ainakaan suoraa ehdotusta.
Mikä?Harmittaa..
Huijaat vaanMielellään juttelisin wa…
Ei tunnu kovin rakastetultaHyvää yötä rakas. Mä en täällä yritä koskaan sopia mitään, sanottakoon harhaikun estämiseksi. Kaipaan oikean elämän yhteyttä.