Etupäässä siksi, että et ole ollut valmis puhumaan asioista suoraan ja niiden oikeilla nimimlä.Miksi oi miksi on kaikki niin vaikeaa. Huokaus.
Kuka? Minäkö?^dramaqueen
Ei ole totta ollenkaan. Eihän tässä oo ollut edes missä vois oikeasti jutellaEtupäässä siksi, että et ole ollut valmis puhumaan asioista suoraan ja niiden oikeilla nimimlä.
Vain herkkä olento.^dramaqueen
Molempien pitää haluta niin paljon, että pystyy jättämään entisen aloittaakseen yhteisen elämän. Oletteko jutelleet näistä?Miksi oi miksi on kaikki niin vaikeaa. Huokaus.
Suoraan sanotusti jännittää, mutta yritän olla ajattelematta. Sen tiedän, että olen epäonnistunut jos kirjoitan täällä vielä ensi syksynä. -sivusta tietenkinMitä ajatuksia tästä keväästä?
Minä taas kirjoittelen vieläkin, vaikka tuo on mennyt jo ohi. Ajoittain käyn kirjoittelemassa, kun on joutoaikaa. Nyt on, kun en uskalla jättää ruokaa vartioimatta, koska unohdan kokkaavani ja saatan olla muissa puuhissa tunteja ja uunissa on sitten mustaa ja/tai läpi kuivaa ruokaa. Sivusta minäkin.Suoraan sanotusti jännittää, mutta yritän olla ajattelematta. Sen tiedän, että olen epäonnistunut jos kirjoitan täällä vielä ensi syksynä. -sivusta tietenkin
En pystyPystytkö muuttamaan pois sieltä?
Joksikin aikaa että saat asiat järjesteltyäEn pysty
Ai kuka on?Ei drama vaan dragonqueen
DaenerysAi kuka on?
Eikö se onnistuisi?Joksikin aikaa että saat asiat järjesteltyä