vierailija
t.88Sehän selvensi asiaa.
t.88Sehän selvensi asiaa.
Sehän selvensi asiaa.
tuntuu vaan kun heijastuksiin yrittäisi tarttua välillä..omiin kuvitelmiin..Vähän sama juttu. Kestän kyllå ihan hyvin erossa olemista silloin kun asiat on selviä, nyt ne ei ihan ole. Mä oon kuitenkin tässä. En ole mennyt minnekään. 🪁
SamaIkävä vaivaa jo.
Samoin. Tiedän tunteen. Hauaisin suorempaa puhetta. Onhan sulöa kaikki hyvin? Sellanen ajatus heräsi? Kysyn kyllä myös irl kun saan tilaisuuden.tuntuu vaan kun heijastuksiin yrittäisi tarttua välillä..omiin kuvitelmiin..
On muuten ihan ok mut tää tilanne raastaaSamoin. Tiedän tunteen. Hauaisin suorempaa puhetta. Onhan sulöa kaikki hyvin? Sellanen ajatus heräsi? Kysyn kyllä myös irl kun saan tilaisuuden.
Nämä sanat haluaisin kuulla kaivatultaKun on ikävä ja haluaisin oikeasti tuntea sut ja olla yhteyksissä normaalista jne
Sama., liikaa puhelimella illalla. Oikeastaan niin väsynyt, ettei jaksa nukkua.Palstailupäivän jälkeen ei uni tule helposti. Tulin tänne
Auringonkukalle neNämä sanat haluaisin kuulla kaivatulta
Mut mä oon täällä ja sä sielläAika laittaa silmät kiinni ja tuntea kätesi kosketus.
Työt väsyttäny?Sama., liikaa puhelimella illalla. Oikeastaan niin väsynyt, ettei jaksa nukkua.
Keneltä haluaisit kysyä?Voi kun tietäisi, onko sulla jotain meneillään tai kesken, niin ei tarvisi miettiä. Ei sellaisia voi kysyä.
Ketä kaipaat (paljon)?Kaipaan, enkä ihan vähääkään.
Joo. Ei oikein meinaa unirytmi normalisoitua loman jälkeen, ja tänään oli vähän tiukempi päivä.Työt väsyttäny?
Mitä tohon nyt vastaisi, häneltä.Keneltä haluaisit kysyä?