vierailija
Ja sanaton on sydämeni kieli.On jouluyö, sen hiljaisuutta yksin kuuntelen.
Ja sanaton on sydämeni kieli.On jouluyö, sen hiljaisuutta yksin kuuntelen.
Miksi?Vähän surullisin.
haluatko kertoaVähän surullisin.
Kaipaan miestä mukaisen tien takaa.Ketä kaipaat?
Miestä mutkaisen tien takaa.Ketä kaipaat?
Tuntiu, että mä oon kuitenkin yksin tässä hommassa.Miksi?
Kun et kuuntele etkä kysy, et voi tietää. Mun sydämessä sä et ole koskaan sivussa. Et koskaan.Sinä olet omiesi kanssa ja omasi vieressä. Tänä yönä olen niin sivussa kuin olla voi.
Kaipaan miestä. Sinä et liene mies.Kun et kuuntele etkä kysy, et voi tietää. Mun sydämessä sä et ole koskaan sivussa. Et koskaan.
Totuus voi olla lähemmin tarkasteltuna aivan muuta.Sinä olet omiesi kanssa ja omasi vieressä. Tänä yönä olen niin sivussa kuin olla voi.
Mitä muuta se voisi olla?Totuus voi olla lähemmin tarkasteltuna aivan muuta.
Olosuhteiden pakkoa. Sydän voi olla aivan muualla. Koko joulun aika voi olla vain pelkkää toisen riitaa ja nalkutusta. Toinen voi juoda alkoholia ja antaa suunsa laulaa vielä entistä enemmän suoria sanoja toisten vääränlaisuudesta.Mitä muuta se voisi olla?
Voi varmaan olla noin joillakuilla, mutta ei kaivatulla. Hän ei edes juo alkoholia.Olosuhteiden pakkoa. Sydän voi olla aivan muualla. Koko joulun aika voi olla vain pelkkää toisen riitaa ja nalkutusta. Toinen voi juoda alkoholia ja antaa suunsa laulaa vielä entistä enemmän suoria sanoja toisten vääränlaisuudesta.
Millaisia kauniita ajatuksia?Kauniit ajatukset