vierailija
Haluaisin.Haluaisitko minun kanssani oikeasti yhteisen elämän?
Täällä se ei selviä. Sun pitää kysyä asioita irl.Mikä on totuus sinusta?
Voisin olla muutaman kilon hoikempiOletko tyytyväinen painoosi?
Älä paljasta sitä, vain suhtautumisesi siihen.
Kaikista maailman asioista tuo on se, minkä minusta haluat tietää Miksi se on sulle niin tärkeää? Sä ilmeisesti et ole tyytyväinen mun painooni?Oletko tyytyväinen painoosi?
Haluan sut ehdottomasti mun elämään, voidaan sitten yhdessä tutkia mikä kaikki on mahdollista. Tietysti on toiveitakin tässä asiassaHaluaisitko minun kanssani oikeasti yhteisen elämän?
Kenen kanssa?Haluaisin.
Kenelle kirjoitat?Haluan sut ehdottomasti mun elämään, voidaan sitten yhdessä tutkia mikä kaikki on mahdollista. Tietysti on toiveitakin tässä asiassa
Mulla sama.Voisin olla muutaman kilon hoikempi
En, menin rikki tänä vuonna ja sen seurauksena paino nousi. Onneksi pian vaihtuu vuosi ja jätän painajaisen taakseni.Oletko tyytyväinen painoosi?
Tuollaiset sanotaan irl henkilölle itselleen. Ilman tunnisteita tuollaisilla ulostuloilla ei ole muutenkaan mitään merkitystä.Haluaisin yhteisen elämän sinun kanssasi. Sanon sen tässä julkisesti ja näiden todistajien läsnäollessa.
Kyllä, se on tavoitteenaHaluaisitko minun kanssani oikeasti yhteisen elämän?
> -82Kenelle kirjoitat?
Olipa sinulta tympeä vastaus. Tarkoitin neuvoillani vain hyvääToi on muuten ehkä vihon viimenen tyyli kommentoida jonkun tunteen ilmaisuun. Sivu
ja saunanpuhdasHassu<3
Ei se niinkään ole.Kaikista maailman asioista tuo on se, minkä minusta haluat tietää Miksi se on sulle niin tärkeää? Sä ilmeisesti et ole tyytyväinen mun painooni?
Tää oli kova!Haluaisin yhteisen elämän sinun kanssasi. Sanon sen tässä julkisesti ja näiden todistajien läsnäollessa.
Rakastettuni Sydis kanssaKyllä, se on tavoitteena
KohtaSimmut peittoon
m-n