Voisiko olla mahdollista? 💚💛💚
vierailija 07.10.2023 #5 927 No, mä jään aina vaille. Vaille sua. Sä ehkä et. Mä oon valmis kohtaan kyllä. Oon ollut jo vuosia.
vierailija 07.10.2023 #5 928 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Voisiko olla mahdollista? Click to expand... Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Voisiko olla mahdollista? Click to expand... Kyllä
vierailija 07.10.2023 #5 929 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Kyllä Click to expand... Kiitos
vierailija 07.10.2023 #5 930 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti No, mä jään aina vaille. Vaille sua. Sä ehkä et. Mä oon valmis kohtaan kyllä. Oon ollut jo vuosia. Click to expand... Mukava kuulla
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti No, mä jään aina vaille. Vaille sua. Sä ehkä et. Mä oon valmis kohtaan kyllä. Oon ollut jo vuosia. Click to expand... Mukava kuulla
vierailija 07.10.2023 #5 932 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Onks se suomeksi vaikea? Click to expand... Ei, vaan oikotie.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Onks se suomeksi vaikea? Click to expand... Ei, vaan oikotie.
vierailija 07.10.2023 #5 933 Hyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni. Olet ollut ajatuksissani aina vaan. Huomenna on aikainen herätys , joten täytyy käydä untenmaille. Olet minulle todella tärkeä, vaikka et varmasti sitä uskoisikaan. n-m
Hyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni. Olet ollut ajatuksissani aina vaan. Huomenna on aikainen herätys , joten täytyy käydä untenmaille. Olet minulle todella tärkeä, vaikka et varmasti sitä uskoisikaan. n-m
vierailija 07.10.2023 #5 937 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Ikävöin Click to expand... Kiva kuulla
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Ikävöin Click to expand... Kiva kuulla
vierailija 07.10.2023 #5 938 Ikävä taas vaihteeksi. Helpottaisi, jos olisimme saman peiton alla. Öitä.
vierailija 07.10.2023 #5 942 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Kiva kuulla Click to expand...
Lispetti 08.10.2023 #5 945 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Sinä, aina vain. Click to expand...
Lispetti 08.10.2023 #5 948 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Olisitpa kyljessä kiinni.. Click to expand...
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Olisitpa kyljessä kiinni.. Click to expand...