vierailija
Missä haluaisit nähdä häntä?Ei, yhtä suuri, mun ois tarve nähdä sua, en osaa oikein sanoittaa aina..
Missä haluaisit nähdä häntä?Ei, yhtä suuri, mun ois tarve nähdä sua, en osaa oikein sanoittaa aina..
Kaipaus loppui?Huh, miten selviän vieroitusoireista?
Ei minun puolelta.Kaipaus loppui?
Tälle yöllä turhan pimeää ainakin täällä b1-alueella. Ehkä siellä pohjoisempana näkisi. Vai miten se yötön yö loppuu?Haluun nähdä kans
Jossain sisällä omassa rauhassa mutta vaikka ulkonakin käyMissä haluaisit nähdä häntä?
Hyvää yötä hämärtyvään yöhön ja tulevaan aamuun.
Otan sinut uniini, niin saan nukutuksi ehkä paremmin. Huomenna täytyy herätä aikaisin, vaikka kesälomalla vielä olenkin. Nuku sinäkin hyvin.
Huomiseen.
Sori, piti sanoa sulle valoa tulevaan aamuun. Ajatusvirhe.Hyvää yötä hämärtyvään yöhön ja tulevaan aamuun.
Otan sinut uniini, niin saan nukutuksi ehkä paremmin. Huomenna täytyy herätä aikaisin, vaikka kesälomalla vielä olenkin. Nuku sinäkin hyvin.
Huomiseen.
Tapailette siis?Jossain sisällä omassa rauhassa mutta vaikka ulkonakin käy
Ulkona nyt kuin sateisena päivänä, vähän vaan hämärääTälle yöllä turhan pimeää ainakin täällä b1-alueella. Ehkä siellä pohjoisempana näkisi. Vai miten se yötön yö loppuu?
Täällä b1-alueella on nyt niin pimeää ettei niitä nää. Ehkä pohjoisessa näkisi.Haluun nähdä kans
Tämä tuli nyt tuplasti kun luulin sensuurin iskeneen kun ei näkynyt vaikka päivittelin sivua.Täällä b1-alueella on nyt niin pimeää ettei niitä nää. Ehkä pohjoisessa näkisi.
No, tavallaan joo.Kunhan höpötin. No, oli siinä se perä, että pilvistä on tullut tämän jutun symboli tms.
Tule vaan. Leikin, etten herää.Kömmin hiiskumatta viereesi, kun tekee mieli päästä lämpöösi. Jatka vain uniasi.
Eli sä laitat hänelle 10 viestiä päivässä, ja hän yhden.Tykkään paljosta viestinnästä. Tulee sydän kylläiseksi. Mutta kukin tarpeidensa mukaan.
Ei se haittaisi, vaikka heräisit.. Mutta nyt nukutaan, jos maltetaan. Suukko sullekin.Tule vaan. Leikin, etten herää.
Yritän ainakin. Nuku hyvin. Suukko.
Oltaisiinpa.Voitas olla kiinni ja raajat mutkalla..
Voitais, mut nuku siinä sitten.Voitas olla kiinni ja raajat mutkalla..
En herännyt, jatketaan unia.Ei se haittaisi, vaikka heräisit.. Mutta nyt nukutaan, jos maltetaan. Suukko sullekin.
Ei kai sellaista tapahdu?En tajua nuita, jotka tapailevat kaivattuaan livenä mutta silti viestittelevät toisilleen palstoilla. Jos itse seurustelisin ja muikkeli ehdottais, että aletaanpas viestitellä toisillemme anonyymillä nettipalstalla, niin nauraisin hänet pihalle. E I I K I N Ä.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Myös tämäkin. Olen törmännyt niin ihmeellisiin asioihin, etten ihmettele tätäkään. Sivustalta huutelen.Ei kai sellaista tapahdu?
Toiveissa on- puhun unissani.Olet niin rakas. Jonakin päivänä oikeasti.