vierailija
Joo kerroEtunimen kirjaimen voi kertoa?
Joo kerroEtunimen kirjaimen voi kertoa?
Tiedät varmasti, eJoo kerro
Trolli olet.Vartioiva suojeluslintu yötaivaalla... siellä on rakastettuni linnun hahmossa
Odotin jotain nättiä vastaukseksi...Trolli olet.
En voi olla täysin varma.. varmistan nyt vielä että kumman nimeen liittyy e?Tiedät varmasti, e
Kuka? Pikkuinen?Niin pikkuinen ja rakas.
Voisimme nukkua yön lämpimässä syleilyssä ja herätä virkeinä aamuun Ehkä se on mahdollista jonain päivänä.Paleltaa, tarvisin sua mua lämmittämään. Hyvää yötä kaivatulleni.
Minun ja sinun a 🤍En voi olla täysin varma.. varmistan nyt vielä että kumman nimeen liittyy e?
Samoin sinulle. Koitetaan uudestaan jos uni tulisiRauhallisia unia.
Toinen osui, mutta en ole a. Ohi meni, mutta hyvät yöt kuitenkinMinun ja sinun a 🤍
Ei vieläPyörin vain pedissä, uni ei tullutkaan Väsyttääkö tai unettaako sinua?
Tuo osuu kyllä minuun. Olen kärsinyt univaikeuksista vuosia. Aina parisuhteessa ollessani olen nukkunut hyvin, etenkin seksin jälkeen. Viimeksi kävi niin, että itse nukuin kuin tukki, mutta exäni valvoi rauhattomana aamuun asti. Ihan absurdia.Olet kertonut aikaisemmin, että olet huono nukkumaan ja ollut jo vuosia. Ehkä sitten kun olemme yhdessä voidaan koittaa saada kunnolliset unet takaisin. Kun tilanteet muuttuvat ja huolenaiheet vähenevät
Olisipa jotain lukemistaEi vielä
Paljonko nukut yössä? Nukutko päiväunia, jos et saa yöllä riittävästi unta?Tuo osuu kyllä minuun. Olen kärsinyt univaikeuksista vuosia. Aina parisuhteessa ollessani olen nukkunut hyvin, etenkin seksin jälkeen. Viimeksi kävi niin, että itse nukuin kuin tukki, mutta exäni valvoi rauhattomana aamuun asti. Ihan absurdia.
Ihmisille toimii eri keinot päästä uneen. Täytyy löytää omansa.Tuo osuu kyllä minuun. Olen kärsinyt univaikeuksista vuosia. Aina parisuhteessa ollessani olen nukkunut hyvin, etenkin seksin jälkeen. Viimeksi kävi niin, että itse nukuin kuin tukki, mutta exäni valvoi rauhattomana aamuun asti. Ihan absurdia.
Kaivattuni on mulle pikkuinen.Kuka? Pikkuinen?
Suloista Onko sinua paljon pienempi?Kaivattuni on mulle pikkuinen.
Otan kyllä päikkärit kyllä joskus, joo. Unettomuutta hoidan lähinnä alkoholilla, koska seksiä ei ole saatavilla.Paljonko nukut yössä? Nukutko päiväunia, jos et saa yöllä riittävästi unta?
Olisin niin mielellään ihan kiinni, huoh..Paleltaa, tarvisin sua mua lämmittämään. Hyvää yötä kaivatulleni.
Päiväunet helpottaa kyllä oloa, jaksaa paremmin loppupäivän. Kuulostaa kyllä tyypillisiltä miesten unikeinoiltaOtan kyllä päikkärit kyllä joskus, joo. Unettomuutta hoidan lähinnä alkoholilla, koska seksiä ei ole saatavilla.