Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla jostain syystä jatkuvasti näkyy ensimmäisenä erään kuva erääseen sovellukseen mentäessä
Jaa. Ehkä hän käy katsomassa profiiliasi. Minulla kuvat ja profiilit näkyvät täysin randomisti sen perusteella kuka on milloinkin tehnyt päivityksiä. Tein tosin myös somessa kaverilista siivouksen, joten moni jonka kanssa en ole ollut vuosiin tekemisissä tai en edes halua olla tekemisissa ”poistui” kaverilistalta.

vierailija
Onhan tämä ollut jo vuosia harjoitusta siitä, että huomaanko, kun mies joka on ensin osoittanut kiinnostusta, ei olekaan enää kiinnostunut ja pystynkö laskemaan irti. Mikä lienee tämänkin kokemuksen opetus? Ei yhtäön mikään.

vierailija
Onhan tämä ollut jo vuosia harjoitusta siitä, että huomaanko, kun mies joka on ensin osoittanut kiinnostusta, ei olekaan enää kiinnostunut ja pystynkö laskemaan irti. Mikä lienee tämänkin kokemuksen opetus? Ei yhtäön mikään.
Sivusta varmastikin mutta jos oikein katsot mitä kirjoitit niin voisiko olla muita oivalluksia ammennettavissa kuitenkin? Jos oikein pinnistät kliseiden ulkopuolelle.. kun tuossa tuon verran kuitenkin lukee siis. Hmm.

vierailija
Oon ollu vuosien varrella ihastunut kuuteen [!] eri Hannaan. Kukaan heistä ei vastannut tunteisiini oikeasti, vaikka ehkä jotain kiinnostusta, kunnioitusta ja tunteita ehkä olikin. Yksi ilmaisi sitten vuosia myöhemmin kiinnostuksensa, mutta se tuli vähän huonolla hetkellä, kun itse olin just silloin palavasti ihastunut erääseen toiseen. Saatoin ehkä torpata sen aloitteen hieman tylysti. No, hän löysi heti jonkun toisen, jonka kanssa elää varmaan itselleen sopivampaa elämää kuin mitä mun kanssa olis voinut ikinä. Silti hieman harmittaa se, miten asiat ovat menneet. Kaikki fiksuja upeita naisia.

vierailija
_____
_____

Rauha
'mummot'
hyvät!
Ei psykooseja.
Ei riitoja. Sitä
vaan että en ole
n+n kaipaajia.
Vain n+m //
sexually.
En ole trans,
enkä gay.
Naiset koko
ajan juoksee
perässäni
yrittäen
väkisellä
riitaa kylvää
mun kanssani.
Siltä tuntuu!

_____
_____

vierailija
Vauvalla aprillipilaki oli suhun liittyvä kuten mä jo eilen arvasin.
Ap oli että nyt mä näytän teille mun naaman. Tulkaa kattoo mua Tube striimiin. Videona joku hirvee rasvakasa 150 kg istumassa wc pöntöllä. Analysoi tieteellisesti kymmentä pieruaan eli toisin sanoen puuppaansa. Höyry vaan nousi pieruista. Joopa joo. Jope Ruonansuun vanha pätkä oli.
Sua rollataan sumeesti🤪Ei oo helppoo olla sinä vai onko.

vierailija
Illassa viimesenä joku telkkari psykoosi. Etkös oo sanonut ettet omista telkkaria olleskaan E nainen? Ap rolli haasteli että mistä rahat mummotantalle uuteen telkkariin kun ei oo välttämättä rahaa ostaa. Sitä hän märehti sivutolkulla ja joka ainoa kommentti oli mummottelu nimittelyä. Vaikutti kateellisen sekon keksimältä koko juttu.

Yhteistyössä