vierailija
Jeps. Seksi on äärimmäisen tärkeää. Siksi onkin persuksista, että yritetään johdattaa vanhusten pariin. sivustaHarmittaa kun ei voida olla sillai
Jeps. Seksi on äärimmäisen tärkeää. Siksi onkin persuksista, että yritetään johdattaa vanhusten pariin. sivustaHarmittaa kun ei voida olla sillai
Etkö oo ees kuvaa kattomuEn oo nähny sun kasvoja aikoihin :/
Oon tietty, ja on mulla ihan hyvä muisti, mutta se ei ole sama asiaEtkö oo ees kuvaa kattomu
Jaa. Ehkä hän käy katsomassa profiiliasi. Minulla kuvat ja profiilit näkyvät täysin randomisti sen perusteella kuka on milloinkin tehnyt päivityksiä. Tein tosin myös somessa kaverilista siivouksen, joten moni jonka kanssa en ole ollut vuosiin tekemisissä tai en edes halua olla tekemisissa ”poistui” kaverilistalta.Minulla jostain syystä jatkuvasti näkyy ensimmäisenä erään kuva erääseen sovellukseen mentäessä
Hyvä, koska ei ole hakusessakaan.Ei tulis pi*lua tänä yönä tolla meiningillä...
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\Hyvä, koska ei ole hakusessakaan.
Ihan vain sitä, että täällä on myös naisia eivätkä kaikki kaipaile n-n.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Was is das?
✓
No Ogelito! ×××
////////////////////////////
?Ihan vain sitä, että täällä on myös naisia eivätkä kaikki kaipaile n-n.
Älä sinä kirjoittele tänne mitään sun henk.kohtaisia psykooseja.Älä Oge noteeraa, joku surkee lepa pesä märkänä sun perässäs.Suhun käy kuumana kaikki.
Uskon tai älä, muttei edellenkään ole aavistustakaan kuka palvomasi (ja todennäköisesti sivupersoonasi) Oge on.Älä Oge noteeraa, joku surkee lepa pesä märkänä sun perässäs.Suhun käy kuumana kaikki.
Sivusta varmastikin mutta jos oikein katsot mitä kirjoitit niin voisiko olla muita oivalluksia ammennettavissa kuitenkin? Jos oikein pinnistät kliseiden ulkopuolelle.. kun tuossa tuon verran kuitenkin lukee siis. Hmm.Onhan tämä ollut jo vuosia harjoitusta siitä, että huomaanko, kun mies joka on ensin osoittanut kiinnostusta, ei olekaan enää kiinnostunut ja pystynkö laskemaan irti. Mikä lienee tämänkin kokemuksen opetus? Ei yhtäön mikään.
Dors bienJe t’aime