Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aion jossain vaiheessa palata runousopin pariin. Ilmeistä on että olen intrapersoonaallisesti lahjakas ja sellainen itsensä perinpohjin tunteminen auttaa runoudessa, esseismissä ja filosofoinnissa. Kuten eräs suomalainen runousopin teoreetikko kirjoitti että runous on suurin itsetilityksen eli introspektion muoto taiteessa.

Nyt on aikani koittanut ja lopettaa estyneen persoonan itsesabotaasimoodi. Kuunnella sisäistä sivistyksen ääntä ja haastaa itseäni kehittymään — kasvamaan henkisesti. Ei ne runot tule valmiiksi jos vain märehdin, piehtaroin negassa ja elän unelmissani.

Muistakkee reflektoida ja ottaa härkää sarvista! 🪞

Viimeksi muokattu:
vierailija
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voiko sinut tilata tänne mun viekkuun jos voi niin tilaisin sinut ihanat tänne. 🥰
Hipsuttelusi olisi nytten hyvin ihanaa. 😍
Olen nyt viikon kokeillut kauramaitoa ja se pissattaa mua ihan kauheasti. Eli ei enää sitä kahviin. 👍 Mulla on uus lemmikki. Hämihäkkiäinen pilkkupavukki. Säikähdin sitä jo. 😄 Mulla on tullut jo yksi pisama nenuun.
Rakkaudella M.K.K

Vauvapalstalle kun rustaat jotain pohdintaa niin sitten sen allekirjoittaneena tai ilman vedetään vessanpöntöstä alas. Salaman nopeasti. Se on narsistin maneeri. Hyvää yötä kaikille kiitollisille! Kiittämätön maailma on valheita ja valehtelijoita täysi...

Itsekunnioituksen tähden on hyvä siirtyä yhteisöihin joissa sinua arvostetaan omana itsenäsi! Haluan tulla muistetuksi runoilijana!

Yhteistyössä