Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

:/ Aamulla tuli suihkussa sellaiset kuukautiskivut, että silmissä pimeni ja kylmä hiki nousi pintaan. Nyt sitten olen menossa ultraan, saa nähdä onko siellä ketään... Pelottaa!!!! Voi kuulemma olla ihan normaaliakin, mutta hyvä käydä tarkistamassa tilanne. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa... :|
 
Tulin just takas kotiin, menin käymään mutsilla lääkärin jälkeen kun sain sairaslomaa tän päivän. Kaikki hyvin! Saattaa olla pissatulehdus, joka aiheuttaa tollasia kramppeja tai sitten ihan vaan normaalia kohdun kasvamista. En tajunnut, että se nyt ihan NOIN PALJON voisi sattua. Huh. Onneksi meni ohi.

Ultrassa ei näkynyt ketään, mutta näillä viikoilla se ei kuulemma ole vielä huolestuttavaa. Hyvänmuotoinen sikiöpussi (12,9mm) kuitenkin näkyi ja häivähdys ruskuaispussistakin. Ja olivat kohdussa sisällä. Reilun viikon kuluttua on sitten se varattu varhaisultra, siellä sitten pitäisi jo alkiokin näkyä, jos on normaali raskaus.

Nyt en enää säikähdä sitten tollasiakaan kipuja :/ Toivottavasti eivät kuitenkaan ihan heti toistu...

Pupuvaimo, milloin teillä on se uusi ultra? Luin sun kuulumisia tosta toisesta pinosta. Musta tuntuu, että siellä on kyllä kaikki hyvin, jos kerta se pieni läpätyskin näkyi!! Pakko olla, sen verran ooot jo saanut osaksesi surua, että muut vaihtoehdot olisivat jo pikkasen liikaa! :hug:

:heart: KÖ ja pussi 6+0
 
Huh, onneksi kaikki on hyvin Kvartti! Mäkin jo säikähdin kun luin aikaisemman viestisi! :heart:

Joo, kyllä täälläkin ollaan vielä paikalla... Kovin kauas ei joulunpyhiksi lähdetä, joulun jälkeen mies kyllä hinkuu Lappiin, kun lomaakin olis jäljellä vielä. Saa nyt nähdä, mulla ei niin kovaa hinkua sinne oo nyt...

Mun osalta on ollu hiljaista täällä, kun oon vaan kertakaikkiaan ollu niin väsyny ja huonovointinen. Työpäivän jälkeen oon just ja just jaksanu mennä koiran kanssa lenkille ja sen jälkeen sammahtanut sohvalle nukkumaan. Siitä sitten mies on herätelly illalla omaan sänkyyn koisimaan.

Naama ei ole kovin pahasti alkanut "kukoistamaan" vielä (koputtaa puuta). En tiedä onko sillä merkitystä, että mulla ei oo koskaan aikaisemminkaan oikein pahassa kunnossa naama ollut.

Tosta viinilasillisesta ruuan kanssa en mäkään olis kovin huolissani, mutta kun tiedän että jos otan sen yhden niin mulle ollaan koko ajan tyrkyttämässä vähän lisää. Ajattelin että olis helpompaa -eikä tarttis sen enempää selitellä- jos olis kokonaan ilman jonkun lääkekuurin varjolla... ;)

Oon maistanut yhtä alkoholitonta valkoviiniä (ihan Prisman tavis tuotetta). Se ei kyllä mikään tosi hieno makuelämys ollu. Kyllä sitä joi ennen kuin selkään ottaa, mutta se maistui kummallisen hiilihapolliselta mehulta. Jälkimakuna sieltä kyllä hentoinen viinin makukin löytyi.

Olen punkun ystävä, mutta nyt ei tekis kyllä yhtään mieli missään tilanteessa punaviiniä. Joten en oo kokeillu alkoholitontakaan punkkua nyt. Tää mun olo on muutenkin koko ajan krapulaisen tuntuista eikä muutenkaan oikein mikään maistuisi. Kerrohan Kvartti sun mielipiteet sitten holittomista punkuista, jos vaik mullekin myöhemmässä vaiheessa alkais maistumaan. :)

Huh huh, purkaantupas taas vähän puheripulia "pitkän" tauon jälkeen... :ashamed:

Hyvää joulun odotusta kaikille!
 
Coke, ja muutkin ketkä siitä alkoholittomasta punaviinistä oli kiinnostuneita, se on KAMALAA :x !!! Maistoin eilen sitä, kun olin kavereiden kanssa viettämässä iltaa ja maistui ihan kylmältä ja vetiseltä glögiltä.. Pettymys! Alkosta saa kahta erilaista holtitonta punkkua ja tämä oli se vähäsokerisempi (jossa siis myös 20g/l, toisessa 40g/l !!)) eli eiköhän se toinen ole vielä inhottavampaa. En siis juonut sitä punkkua, pitää alkaa ostamaan tollasiin tilanteisiin ihan vaan limua.

Myöhäisillalla baarissa sitten join Nikolain, alkoholittoman oluen. Se oli hyvää!

Harmi Coke kun olet ollut voimaton ja huonovointinen! Toivottavasti ei ihan mahdottomaksi ylly ja menisi nopeasti ohi tuo vaihe!

:heart: KÖ 6+2
 
Nostelen vähäsen tätä pinoa :attn:

Tänne kuuluu hyvää, kirjoittelinkin eilen tohon etusivulle tuosta pienestä ruskeasta vuodosta, mitä mulla jouluaattoiltana ja eilen aamupäivällä tuli, mutta nyt se on loppunut näköjään. Ja oli siis ihan todella haaleaa, valkovuotoon sekoittunut ihan hippasen vanhaa verta. Säikähdin kun huomasin, mutta toivottavasti ei ollut mitään.

Mitenkäs muiden joulu on mennyt? Me kerrottiin miehen vanhemmille myös, ja olivat ihan innoissaan. Mukavalta tuntui. :D
 
heips
joulu meni nyt siten ja välipäivät saan olla miehen puolelta aika rauhassa kun on töissä ilta seittemään ja viikonloppunakin viiteen....

KÖ mulla tuli kanssa alussa (ainakin seksin jälkeen) valkovuotoa missä oli vähän verta mutta ei muuta. tai ei oikeestaa muuten tullut mitään eikä oo tähän asti tullut mitään on sikäli ollut helppoa kun on saanut olla ilman "vaippoja".

oon juonut pienen lasin ihan normi punaviiniä ruuan kanssa, ei kait yksikään alkoholiton punkku oo juotavaa. en usko että siitä olis mitään haittaa piiperolle.

joulu on mennyt kun on kierretty jokapaikassa kylässä ja meilläkin on jokunen käynyt. on sitten vähän rauhaakin ollut


Veera ja piipero
 
Siirryn varovasti kurkistamaan tähän pinoon tuolta vauvakuume-puolelta. Kolmena aamuna olen jo testaillut ja saanut vahvistuvia viivoja tikkuun, joten kai sitä täytyy uskoa tärppi todeksi.

Laskurien mukaan LA olisi 5.9.08 ja rv olisi nyt tasan 4+0 ja synnäri olisi tietääkseni Tays.

Uudenvuoden juhlinta täytyy näytellä läpi, kun paikalla oleva kaveriporukka on liian suuri jotta voisin vielä kaikille kertoa uutisesta. Ostin alkosta alkoholitonta siideriä ja valkkaria, josko niillä saataisiin aloittelu näyteltyä läpi. Täytyy vaan häivyttää ne alcohol free -merkinnät tai pitää kättä niiden päällä... ;)

Oireita ei pahemmin ole ollut alavatsan vihlontaa lukuunottamatta, välillä tuntuu kuin olisin niellyt pienen kiven ja välillä tuntuu kuin pieni kipuhyrrä pyörisi vatsassa. Suurta väsymystä en ole huomannut, mutta ruoka on hieman tökkinyt, en ole pystynyt ylensyömään jouluruokia normaaleja määriä.

Selän puolella kyljessä on ollut jo pari viikkoa kummaa jomotusta, jota olen kuvittellut lihasjumitukseksi, mutta se vaan ei mene ohi. Voikohan sillä olla jotain tekemistä tärpin kanssa, outoa? Jomotus ei ole kovin voimakasta ja tuntuu muutaman kerran päivässä.
 
Tervehdys kaikille!
Täällä parannellaan kamalaa vatsatautia.Jouduin eilen käymään kättärin päivystyksessä kovien vatsakramppien takia,mutta kaikki oli vauvalla hyvin :D
Nyt olen sitten levossa vuoden loppuun asti ja toivon,että olo pian tokenee ja pystyisin taas syömäänkin kunnolla jotain.

Onnea Matarena :flower:
Ihanaa kun plussalaisia saadaan lisää koko ajan!!!
 
:heart: Onnea Matarena valtavan paljon!!! :heart:

Onnittelin jo sua tuolla kuumepuolellakin, mutta lisäonnittelut ei ole koskaan pahitteeksi. :) Voi vitsit, että oli mukava lukea sun uutisia "joulupalstailutauon" jälkeen.

Joulu meni mukavasti ja onneksi loma jatkuu vieläkin. Jouluruokiakin sain jonkun verran ahdettua mahaani, vaikka huono olo vaivaakin vielä. Kerrottiin myös joulun aikana miehen vanhemmille, eli nyt tietää meidän molempien vanhemmat.

Ai niin, ja viimeksi kun juuri kehuin, ettei naamassa pahemmin vielä näppyä ole, niin nyt sitten on! En tiedä, voi osittain johtua kyllä joulun ajan syömisistäkin, kun sitä rasvaakin tuli jonkun verran -ainakin suklaan muodossa- syötyä.

Mukavaa viikonvaihdetta kaikille!
 
HPM
Toivottavasti kaikkien joulu meni mukavasti :)

Mulla nousi eilen illalla lämpö 38,1 ilman mitään muita oireita ja olin ihan hysteerinen koko illan että nyt on varmaan mahassa joku vikana. Mua ressaa kauheesti kun vielä ei ole ollut ultraa eikä mitään, jossa olisi tullut varmistus että sikiö on a) oikeassa paikassa b) elossa. Tänä aamuna oli enää pikkusen koholla 37,2, mutta silti mua vähän ahdistaa vieläkin. Mulle nousee kuume todella harvoin ja nyt kun ei ollut ees mitään muita oireita niin heti alkoi pirujen maalailu seinille :headwall:

Saisinpa nopsasti ajan ekaan ultraan niin sais edes jonkinlaisen mielenrauhan...

11+5
 
Toivottavasti HPM kuumeen syy selviää pian ja kaikki on kunnossa! Voisitko mennä käymään ihan vaan äitipolilla tai jossain että tarkistaisivat tilanteen ja saisit mielenrauhan?

Hemulille voimia mahataudin taltuttamiseen, se on k a m a l a tauti!

Matarenalle vielä tälläkin puolella onnittelut!! On niiiiiiin ihanaa kun meitä pidempäänkin yrittäneitä onnistaa!! :heart:

Tosta vuodosta mitä mulla tuli, se loppui päivässä, mutta pari päivää myöhemmin (eilen ja tänään) on tullut (anteeksi, nyt tulee ällöä..) kellertävää valkovuotoa...? Ja se on kumpanakin päivänä tullut yhtenä lönttinä, ei siis tiputtele jatkuvasti. En ole kovin huolissani (enää), koska mukana ei näyttäisi olevan enää edes ruskeaa verta, mutta vähän outoa tuo on. Onko jollain muulla ollut tollaista? Kuuluuko se asiaan?

Maanantaina mennään ultraan tarkistamaan löytyykö ketään, jännää!

:heart: KÖ + Fedja 7+0
 
Paljon onnea plussasta Matarena!!! :flower: Näin sieltä vaan porukkaa tänne puolelle siirtyy...

Ääh, typykkä pitää hirveetä mekkalaa massussa koko ajan, yöunetkin jäi aika vähiin. Jotenkin on sellanen kutina, että ei sinne helmikuun puoleen väliin tartte häntä odotella :whistle: Kun malttais nyt vielä muutaman viikon kasvaa masussa!

Tautien kourissa oleville paranemisia, kuumeet sun muut on kyllä aina hyvä raskausaikana ottaa tosissaan.

t. Piipi + typykkä 33+1
 
Koita Piipi nyt ottaa vaan rauhallisesti, ettei typykkä ihan vielä ponnista ulos! Ainakin on eläväinen, ettei tarvi pelko kurkussa olla ettei liikkuisi :D

...Mistä tulikin mieleen, että katoin eilen ihan sattumalta jonkun Tori & Dean-ohjelman. Siinä on se Beverly Hillsistä tuttu mimmi siippansa kanssa, perustaa jotain majataloa ja se Tori on raskaana. Ne kävi kaks kertaa kolmen päivän aikana ultrassa! Se Tori oli ihan hysteerinen koko ajan kun oli varma että on muka tappanut vauvansa milloin milläkin, seksillä tai kylpemisellä... Toivottavasti kukaan meistä ei oo ihan tollanen :D

Viime yönä taas heräsin viiden aikaan huonoon oloon. Kävin nakertamassa pari hapankorppua ja join lasin mehua ja sain taas nukuttua. Töissä sitten tuli niin huono olo, että lähdin kotiin. Syöminenkään ei auttanut, mutta kun nukuin tunnin verran oli olo ihan uusi. Nyt on onneksi melkein viikko lomaa niin saa nukkua tarpeeksi, ihan käsittämätöntä tämä väsymys!

Mukavaa viikonloppua! :heart:
 
Mä täällä yksin juttelen :D

Kävin kurkkimassa noita joulukuisia ja nyt on sitten (tai kai jo viikko sitten) eka lähes kolmekympisten vauva saatu maailmaan! Schätzenille paaaaaljon onnea tytöstä jos tätä lueskelet! :heart:

Huominen ultra jännittää ihan kamalasti. Mitä jos ei siellä näykään ketään? Lisäksi mua jännittää kun se ultraaja on joku kuuskymppinen mies, että jos se on jotenkin ilkeä tai muuten on epämiellyttävää (joo en mä yhtään ennakkoluuloinen...). No, huomenna sen näkee.

Ootko Piipi saanut nukuttua viikonloppuna?
 
HPM
Heip taas, eipä se selvinnyt mutta ei kuulemma mikään viittaa mihinkään vakavaankaan. Vasta ke tulee meidän neuvolaan uudet ultra-ajat ja koitan saada sen mahdollisimman nopsasti. Lähinnä terkka oli kovasti hyvillään kun ei oo ollut minkäännäkösiä vuotoja, mahakipuja tai muuta vastaavia. Ja vakuutteli että kaikki verikokeiden, pissanäytteiden ja muiden tulokset on ollut todella hyviä ja kaikki on hienosti. Eli kovasti valoi minuun mielenrauhaa, ehkä liiankin läpinäkyvästi :)

Tuolla heinämammojen pinossa oli yksi laittanut ultrakuvansa näkyviin ja se sattui olemaan aika tarkkaan samoilla päivillä kun tää meitin pikkunen :heart: Oli ihana kattella sitä ja miettiä että tommonen tää meidänkin Juli on tällä hetkellä. KÖ tulee toivottavasti hehkuttamaan omia ihania ultranäkymiään myös!
 
Onneksi HPM kaikki vaikuttaisi olevan kunnossa!

Täällä on nyt ultrassa käyty ja syke näkyi!! :heart: :heart:

Oli tosi pieni tyyppi vaan, viikot vasta 6+2 kun menkkojen mukaan menisin jo paljon pidemmällä ja oviksenkin tikutin silloin kp17 eli kolme päivää "normaalia" myöhemmin. Ei antanut laskettua aikaa vielä kun voi kuulemma muuttua kovastikin tässä reilussa kuukaudessa, mikä sinne np-ultraan on vielä aikaa. Saa sitten nähdä, onko se tosiaan niin myöhään aloittanut matkansa. Outoa sinänsä, kun mähän käytin tota FF:ä eli oon merkannut kaiken aktiviteetin ylös... Ja jos noilla viikoilla mennään niin simpat olisivat odotelleet jossain kolossa ainakin viisi päivää. Sitkeitä ovat, perkeleet :D

Ainiin, kun jännitin sitä lääkäriä niin ihan turhaan. Oli aivan ihanan rauhallinen ja varma otteissaan! Oikein mukava.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

:heart: KÖ 6+2
 
Voi ku ihanaa , että kaikki oli hyvin ultrassa :heart: Ja noissa alku-ultrissahan noi mittaukset voi heitellä helposti +/-3 päivää, joten sinänsä täsmää varmaan kuitenkin sun merkkauksiin. Toi FF oli kyllä hyvä, kun itekkin tiedän tarkalleen, että on kaks mahdollista sekstailukertaa, kun typykkä on voinut saada alkunsa ;)

Nyt oon saanut nukuttua paremmin muutamana viime yönä, mutta supisteluita on silti tullut välillä napakastikin. Meidän helmikuisten pinossa tuli tänään yks äkkilähtö jo synnärille :eek: Eli kyllä tässä oikeesti saa varuillaan olla, jos kovasti supistaa.

Ylihuomenna on seuraava neuvola, niin kuulee, onko typy jo laskeutunut lähtökuoppiinsa. Toivottavasti ei sentään!

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!

t. Piipi + typykkä 33+3
 
Mitäs Piipi neuvolassa sanottiin? Ei kai typykkä nyt vielä sentään oo ulos ponnistamassa?

Mä oon niin iloinen tosta neuvolakortista :D Hypistelen sitä koko ajan kotona ollessa, se on kohta varmaan jo ihan mustunut... Kun se ultraava lääkäri teki samalla sen alkutarkastuksen, niin ei tarvi taas uudelleen mennä lääkärille ensi viikolla. Maanantaina mulla on sitten se eka neuvola, hassua että on näin aikaisin, kun nuo viikot nyt kerta siirtyivät.

Mitäs puuhailitte uutena vuonna? Me oltiin yhdillä kavereilla aattona, käytiin puolen yön aikaan ampumassa pari rakettia ja katsomassa kun muut ampui aika monta. Kotona oltiin joskus kahden pintaan. Eilen käytiin sitten toisten kavereiden kanssa syömässä ja "kaljalla" ja mentiin niille saunomaan. Oikein rentouttavat pari päivää siis! Paha olo ei ole vaivannut taas yhtään, pitää vaan tasaisin väliajoin tunkea itseensä Realia ja omenaa niin kyllä se siitä... :p
 
Uusi vuosi ja uudet kujeet! =)

Kivoja ultra-kuulumisia Kvartilla! =)

Täällä meni vuoden vaihde rattoisasti, eikä kukaan vielä tainnut hoksata, että join alkoholittomia koko illan. Miehestä oli paljon apua juksaamisessa. Olo on ollut kohtuullisen hyvä, nukuttaa vaan koko ajan. Kahdeksan tunnin unien jälkeen tuntuu että voisin nukkua toiset mokomat... Nyt tuntuu siltä, että täytyy imeskellä koko ajan jotain pastillia, energiat vähissä. Jokohan sitä tänään jo soittaisi neuvolaan ja varaisi ajan ekalle käynnille. Jänskättää ja hymy on korvissa koko ajan.
=)
 
HYVÄÄ UUTTAVUOTTA!

Piipille vielä tai Typykälle malttia, kyllä se masu ollis vielä hetken paras paikka kuitenkin :) .

mä kans eka hypistelin neuvolakorttia mut viimekerralla unohdin koko kortin kotiin kun oli neuvola B) mutta täti on ihana ja antoi vaa lisäsivun missä oli ne tiedot ja oli et ei tää maata kaada yms. muutenkin meillä on ihanan rento neuvolatäti.

vuosi vaihtui kotona kun ei tätä bändiä tänne jätetä mieluusti ilman vahtia tollasena iltana, täällä kuitenkin aikast paljon läheteltiin raketteja. lähinnä koira ja hevot jotka vaatii perään katsomista. mutta meillä oli tuttavapariskunta käymässä, saunottiin ja syötiin hyvin jne miehet joi "tietenkin" vähän vahvempaakin.... me sitten vaan maljat uudenvuoden kunniaksi. tosin mun malja oli paljon pienempi kun muiden mutta vähän maistoin.

matarenalle onnittelut! varo vaan ettei tuo sun hehkumises paljasta sua, mut tunnisti yksi kaveri siitä jo hyvissä ajoin... jo silloin kun ei muut tiennyt


Veera ja piipero 26+2
 
Hei, mahtuisinko mukaan tälle listalle. Ensimmäistä odottelen ja LA on 28.4.2008. Olen tällä hetkellä 28, mutta ehtinyt täyttää jo 29 ennen kuin vaavi syntyy. Synnytyspaikkana OYS.

Sitten vielä sellainen juttu, että taisi olla coke joka tuolla montamonta viestiä sitten mainitsi siitä, että oli laskeskellut lasketuksi ajaksi pari päivää eri ajan kuin terkkari. Tämä vuosi on karkausvuosi ja luulen, ettei kaikki laskurit huomio sitä. LA:sta pitää vähentää siis yksi päivä. Minullakin taitaa virallisesti neuvolakortissa olla LA 27. päivä, mutta kun olen tuota 28. päivää kaikkialle ilmoitellut niin olkoot nyt sitten se. Voihan tuo mennä yli vaikka parillakin viikolla niin ei ole niin päivän päälle. :)
 
Moikka!

Neuvolassa tosiaan tänään käyty, se on kyllä aina niin kivaa ja rauhoittavaa jutella siellä. Typykkä on hyvin pää jo lantiossa, mutta ei ole vielä kiinnittynyt, joten siltä osin ei näytä ihan heti ulos olevan tulossa. Terkka sanoi kyllä, että kun noin kovasti supistelee, niin saattaa tosiaan etuajassa sieltä tulla. Mutta vielä noin pari viikkoa pitää ottaa iisisti, niin sit on neiti jo niin hyvän kokoinen, että saapi tulla =) Viimeinen lääkärintarkastus ja synnytystapa-arvio ois sitten 21.1., toivottavasti silloin ollaan vielä yhtenä kappaleena :LOL:

Tuo neuvolakortti on kyllä ihana, mäkin tutkin sitä edelleen usein ihan muuten vaan ja aluksi varsinkin teki kaikesta paljon konkreettisempaa.

Uusi vuosi vaihtui ihan kotosalla miehen kanssa, ikkunasta vaan kateltiin tällä kertaa raketit. Vähän erilainen tää vuoden vaihde siis oli kuin edellinen, kun sillon meillä oli tosi isot pippalot ja vieraita talo täynnä :whistle:

Juurelle vaan tervetuloa! Jostain ainakin minä muistan nimimerkkisi, mahdoitko kirjoitellakin tuolla kuumeilupuolella tänne lähes kolmikymppisiin.

t. Piipi + typykkä 33+5
 

Yhteistyössä