Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Cladoceran :hug: :hug: Nyt sais jo riittää huonot uutiset tähän pinoon!!!!

Unico Onnittelut ovisplussasta!! Nyt vaan sitten, tiedät kyllä mitä tehdä :p Mä oon kuullu sellasen ohjeen, että oviksen tikuttelu kannattaa lopettaa siihen plussatulokseen, joskus sitä hormoonia jää elimistöön ja näyttää plussaa monta päivää, mutta se eka plussapäivä olis niinkun se oikea?!

Nyt mä oon sitten ihan seonnu..oirekuvittelut on aika pahasti päällä.. tää mun väsymys on jotain ihan uskomatonta, selkä on kakspäivää ollu ihan tosi kipee.. valkkaria lorisee.. ei tee mieli tupakkia (paha tapa..vetää hermosauhut sillon tällön... ) Mahaa ja selkää juilii sillai menkkamaisesti jo kolmatta päivää... Hullukshan sitä tässä vielä ehtii tulla ennen menkkojen alkua.. Apuva... Yritän tässä nyt sanoo ittelleni,että ne on ihan vaan niitä kuuluisia clomien sivuvaikutuksia.. ei sit tuu niin korkeelta pudotus ensviikolla..
 
cladoceran :hug: :hug: :hug:

päpsy kerro sille miehelles että se on sitä menkka ketutusta :D niinoppii jos vielä sattuu joutumaan siihen toivottavasti ei ennen seuraavaa

hallma nyt sitte lomaovis ja lussa siitä tsemppiä ja :hug:

Murmelin kiitti eli nyt vaan jännäillää sitten muutaman vikon päästä ja jottei ihan milikuvitus loppuisi nii alamahalla nipistellyt tän päivää :D ja toivoo miehen olevan aamulla kotona että voi varmistella :D
 
Eikö kukaan tehnyt niitä juhannustaikoja, että saatais plussia pinkkaan? Mä toissa juhannuksena kyllä tanssin villisti grillinuotion ympärillä, mutta tänä juhannuksena olin nukkumassakin jo yhden aikaan.. Saunassa kyllä vihdottiin pahat henget pois, mutta mahtoikohan sitä viuhumista pelästyä sitten haikaratkin..

Pitää kehittää joku plussaloitsu, kirjoittaako kukaan runoja?
 
Torstai 9.7.






Cladoceran.........29.......kp 3/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 3/29-33.............yk 4
Toivo79..............30........kp 9/27-32.............yk 4
Kaapo80.............29.......kp 9/30..................yk 3
Myrtle.................27.......kp 10/28-29..............yk ?
Hallama80..........28.......kp 15/31-34............yk 6
Unico..................29.......kp 15/30..................yk 01/07
Murmelin............ 29.......kp 24/28-38............yk 5 (km 1/2009)
Gilmore...............29.......kp 38/30-35.............yk 20
vadelmaunelma..30.......kp 47/25-26.............yk 22
Hille79................29.......kp 58/28-34.............yk 9









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28






Plussanneet:

la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/09

Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ

 
myrtle, huippu hyvä idea :D täytyy laittaa mietintä myssy päähän :D

En tehnyt enää sitten sit ovis testiä tänään mahaa vaan nipistelee tuolta ala mahalta et saa nähdä toivos on hyvä elää ja niin pois päin :D pudotus vaan tulee korkealta jos ei sittenkään. no on mulla jotain odotettavaa :D ens viikolla pääsee seenaan ja kai me sinne sitten mennää vaiks satais :) jos siellä sitten taikois jotain (nooh ovis meni sitte jo mut kai) Ei kai se jos siellä pörrääkin kaiki liuut läpi niin mitenkään estä jos se pikkuinen yrittää kiinnittyä (vainoharhaisuus alkaa iskeä vaikka ei oo ees tietoa onko ylipäänsä mahdollista mut kuitenkin.
 
Löysin tämmöistä, nyt tarvitaan enää se loitsu!

http://www.varjojenkirja.com/kynttilat/2.html


Kynttilät > Vihreä

Nimi
Vihreä

Englanninkielinen nimi
Green

Latinankielinen nimi
Viridis, crudus

Elementit
Raha, Hedelmällisyys
Tietoa vaikutuksesta
Vihreä on varallisuuden, omaisuuden sekä samalla myös hedelmällisyyden väri. Sitä voidaan käyttää loitsuissa ja tilanteissa jossa halutaan kutsua itselleen maalista hyvää tai hyvinvointia, kuin myös oman tai toisen henkilön hedelmällisyyden nostattamisesa.

Monia suosittuja loitsuja onkin vihreän ja ruskean yhdistäminen maallisen omaisuuden ja hyvinvoinnin parantamiseksi, koska ruskea edustaa maallisia asioita.

 
kiitos myrtle värivinkistä! Onkohan tässä joku taika,kun vihree on ainoo väri,jota mä en yhtään esim. vaatteissain käytä, enkä kyllä ruskeetakaan.. Nyt mars ostoksille ja kaikkee vihreetä ja ruskeeta mukaan, josko se sitten alkais hedelmällisyysonni kääntyyn :LOL:

Mä hullu pimee ääliö alotin sitten taas jo näin aikasin sen negatestauksen.. on terassi-ilta tiedossa tänään ja ihan sen takia oli ihan pakko koittaa 10-herkkyys-testiin, vaikka se todennäköisyys mitään näkyä on niin pieni..mutta.. eikä siinä sitten tietenkään mitään näkyny :| Mutta outo fiilis,kun ei ees harmita.. jotenkin on nyt erilainen olo... Hmmmmmm...
 
Vähän on jo mieli parantunut sitten viime päivien... Kiitos Myrtlelle vinkistä. Täytynee ovistestien kaveriksi tilata siis jotain vihreää päällepantavaa. :D Vaikkakin juuri pari viikkoa sitten sain ihanan uuden Nanson lempivaate -malliston vihreän mekon. Ehkä täytyy vaan pitää sitä sitten.

Mutta mars mammaksille ja tikkuja tilaamaan. Onneksi keli on näin paska, että voi hyvällä omatunnolla kököttää sohvan nurkassa tuhlaamassa palkkansa nettikauppoihin. Samalla suunnitellaan kaveripariskunnan kanssa lomamatkaa marraskuun myrskyjen keskeltä aurinkoon. Jotain iloja pitää kaamosmasennuksesta kärsivällä ihmisellä olla. B)
 
Moi! Osaako kukaan selittää... kävin vessassa niin paperiin tuli tuhru verta vaikka menkat oli just, loppu lauantaina... raskaus ja ovistesti oli kummatkin negoja...jonkin verran nippailee alavatsassa....niin että mitähän tää tarkottaa...
 
Toivo Onnittelut pyöreistä vuosista! Toivotaan, että viivästetysti sua muistettaisi oviksella ja sitten kasvavalla pienellä. :) Perästä tullaan.

Ite itelleni suunnittelin jo 30-vuotislahjaksi nyyttiä, mutta se kaino toive kariutui tähän kiertoon. LA oliskin pikalaskemisella ollut tosi lähellä omia pyöreitäni (n. viikon sisällä) ja vielä miehenki synttäriä. Se meni kuiteski ohi ja nyt sit toivon, että oisin raskaana, kun pyöreät tulee aikanaan mittariin....

Tohon sun toiseen kyssäriin en osaa kyl mitään sanoa... aika outo ajoitus. Ei oikeen sovi mihinkään, ellei oo jotain "menkkajäänteitä" vielä...

Unico päivitätkö mun yk:ksi 6, ilmotin sen väärin aatoksissani... kuudettahan nyt jo mennään. Nyyh.
 
Jaahas tosta väristäkö se sitten onkin kiinni :) tää ei juuri missään muodossa käytä vihreää, eikun kaappia penkomaan että löytyykö jotain :D

Toivo onnea vanhenemisesta perässä tullaan ja tsemppiä kiertoon, en osaa kyllä tohon veri asiaan sanoa. Tosin joskus kun on ollu päivä vuotamatta mut sit taas tullu mut sillon on ollu lyhkäset menkat.

cladoceran ok, mä vähän mietinkin et onko jossain välis tullu virhe :) voi harmi ettei tullu synttäri lahjaa, niin mäkin toivoin mut ohi on mennyt et ei oo enää kauaa...
 
Limen vihreä ei sitten toimi, meillä on sitä ollut sisustuksessa huhtikuusta saakka, samaten ruskeaa. Toimiikohan sellainen army-vihreä, just ostin sellaisen paidan. Tietysti ainoa toimiva vihreä on jokin myrkyn- tai oksennuksen vihreä. :x Mä en kans oikein koskaan ole ollut mikään vihreä-fani, tuon limenkin löysin vasta tänä keväänä.
 
Heippa taas pitkästä pitkästä aikaa!
En ole täällä käynyt varmaan lähes kahteen kuukauteen, koska ajattelin silloin toukokuulla, että rauhoitan vähän tätä vauvavouhotusta. No, tänään siis kp 30 ja menkkojen pitäisi alkaa... (viimeiset 5 kiertoa on ollut 29 tai 30 päivää) Mutta koska on tiedossa "kostea" viikonloppu ja menkkoja ei kuulu, niin päätin varmuudeksi tehdä testin. Ja se näytti plussaa!!!! Vielä on ihan epätodellinen olo enkä oikeen ota uskoakseni tuota, mutta näytin testiä miehellekin ja se sanoi vain "pitäiskö noiden viivojen olla yhtä vahvoja?" Eli en siis kuvitellut sitä toista viivaa!!!
 
Ihanaa!!! Onnea Hille!!! :heart: Nyt jätät sitten noi plussahanat auki, että päästään kaikki perässä sinne odotuspuolelle!!!

Toivolle synttärionnittelut!! Voisko kumminki ollajotain tulevaan ovikseen liittyvää vuotelua? Onko sulla ovistestit toiminu aikasemmissa kierroissa?
 
Mä oon muuten jotenkin niin olevinani raskaana.. oikeen hirvittää ´nää ajatukset..kuinka paljon sitä sitten pettyy kun ei plussa tulekaan.. tein tänään uuden testin, ja jotain harmaata viivanpaikkaa se taisi jäädä näyttään kun lähdin töihin.. kotitesti.fi ostettuja liuskatestejä mulla on, ja nyt oon lueskellu, että niihin tulee todella usein viivanpaikka tai roskishaamu joka sitten ei merkaakaan yhtään mitään.. Mutta hetken aikaa on ihanaa edes kuvitella :) kp vasta 25...joten aivan liian aikasin alotin..mutta tuli niin mukava erä niitä tilailtua..
 
Hille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: noniin kaikki nyt sitten hillen imuun :D ihanaa saada tänne plussia!

Myrtle hyvä tietää mulla olis yks vaaleanvihreä napapaita :) täytyy alkaa käyttää sitä aluspaitana :D

murmelin peukut pystyssä
 
Perjantai 10.7.






Cladoceran.........29.......kp 4/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 4/29-33.............yk 4
Toivo79..............30........kp 10/27-32.............yk 4
Kaapo80.............29.......kp 10/30..................yk 3
Myrtle.................27.......kp 11/28-29..............yk ?
Hallama80..........28.......kp 16/31-34............yk 6
Unico..................29.......kp 16/30..................yk 01/07
Murmelin............ 29.......kp 25/28-38............yk 5 (km 1/2009)
Gilmore...............29.......kp 39/30-35.............yk 20
vadelmaunelma..30.......kp 48/25-26.............yk 22








Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28






Plussanneet:

la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009



Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ

 
Hille Paljon paljon onnea :flower: :heart: Ihanaa :heart:

Murmelin Peukut pystyssä täällä +++++ :whistle:

[/b]Toivo Onnea vanhenemisen johdosta :flower: :heart:

Kaikille muillekin paljon paljon plussia ja hyvää mieltä =)

Tämä tyttö alkaa pakata laukkuja ja lähteä etelän aurinkoon lomailee ja sitten sieltä saavuttua parin päivä huili ja sitten kohti Norjan rajaa. Että pois olen minäkin hetken aikaa netin viereltä. Toivottavasti saan myös mieleni jonnekin muualle kuin vauvaan :saint:
 

Yhteistyössä