Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Hei kaikille :wave:

Voi Murmelin, luin sun tilanteesta jo tuolta l-puolelta, ja olen niin pahoillani :hug: Toivottavasti miehesi tilanne helpottuu kaikilta osin, ja pääsette jatkamaan yritystä. Pieni hengähdystauko voi tosiaan tehdä ihan hyvää. Mutta tosi ikävä tilanne. Meillä oli viime syksynä hieman samanlainen tilanne, ja siinä mietin että uskaltaako koko vauva-asiasta enää puhuakaan. Mutta sitten kun oli vähän aikaa kulunut ja mies saanut perspektiiviä koko asiaan, niin oli ihan yhtä innolla mukana kuin ennenkin. Toivottavasti näin myös teillä, ja toivottavasti suhde ei tähän kaadu :hug:

danulille tsemppiä kiertoon, siinähän olisi anopille yllätystä kerrassaan kun voisitte ylpeinä oikein esitellä vasta tehtyä r-testiä :LOL:

kaapolle myös tsemppiä tädin/plussa odottelemiseen ;) :hug:

Meitä ei ekassa inssistä onnistanut, ja nyt toinen (ja viimeinen) inssikierto lähti käyntiin. Piikkittelen itseeni fsh-hormonia sisältävää lääkettä, sen tarkoitus on kasvattaa munista niin että saadaan aikaiseksi hyvä ovulaatio ja hyvä keltarauhanen. Ainakin viime kierrosta huomasi, että yli vuoden jatkunut tiputtelu jäi pois, ja menkatkin kesti melkein normaalit 5 päivää 2,5 päivän sijaan... Ihan hirmuista uskoa ei ehkä inssiin ole, mutta viimeksi ovis tuli yllättäen tosi aikaisin, ja jäi mm. pidättäytymisaika vähän lyhyeksi, niin kokeillaan nyt vielä vähän paremmin valmistautuneena. Seurantaultra on perjantaina ja silloin todennäköisesti tiedetään myös inssipäivä. Peukut ja varpaat ristissä, että ovis ei osu viikonloppuun...

:hug: Kaikille sitä tarvitseville, ja puhallelkoon syysmyrsky myös plussia pinoon :D
 
Kiitos kaikille ihanista lohdutuksista ja haleista :hug:

Elämä jatkuu kuitenkin.. Täytyy nyt vaan toivoa jotain ihmettä tähänkin asiaan..vaikka voi kaks ihmettä olla hieman liikaa jo pyydetty.. Ehkä tekee toisaan muutenkin ihan hyvää vähentää tätä palstailua ja asian ajattelemista. Aloitinkin tänään "suurten" 30-v. juhlieni suunnittelun, varasin saunan järven rannalta :) Sielläs sitten saa rauhassa juhlia ja rellestää! Kaikki ystävät ja tuttavat mahtuu mukaan juhlimaan! Eli koitan kaikkea muuta tässä miettiä ja touhuilla..

Mies kuitenkin sanoi, että minä ja meidän suhde on tällähetkellä ainoo asia,joka ei ota päähän..että kai mä vaan yritän parhaani mukaan sitä tukee ja tehdä ite niin paljo töitä,että tullaan toimeen.. Meillä vaan kun on tota asuntolainaakin niin hemmetisti..ei auta taas kun pyytää pankista lyhennysvapaata.. Mutta, jos jotain positiivista,niin tästä ei voi enää olla ku suuntaa ylöspäin!

Mä käyn kyllä aivan varmasti täällä lukemassa teiän kuulumisia ja toivottavasti saadaan monen monta syksyistäplussaa tänne :heart: Ootte ihania, kaikki:heart:
 
Cladoceran, joo todellakin plussataan tästä kierrosta. Täällä itse asiassa ovis taitaa olla tuloillaan tällä viikolla (ainakin aavistuksen verran tuntuu siltä) ja kerrankin sen saa hyödynnettyä kun ollaan ukon kanssa saman katon alla.

Plussatuulia kaikille!
 
Katinka diili, kiinni veti! Ovista täälläkin odotellaan saapuvaksi, ehkä hu-to akselilla, jos aiemmat merkit paikkaansa pitää. :D

Murmelin tsemppiä nyt! asioilla on tapana suttaantua parhain päin! b:)d

Maikkisb:)d teillekin. Tulehan sitten kertomaan miten etenee!
 
Tulin vain ilmoittamaan, että tässä kuussa me tehdään se! Koska mä en halua siihen tähystykseen. Olin tänään gynellä, kaikki ultran mukaan hyvin, ja nyt jos huomen tai ke saa pupusen punkkaan, niin saattais onnistua. Johtofolli ihan puhkeemaisillaan ja limakalvo sopivasti paksuuntunut. Nyt tai ei koskaan! :p KELE!
 
Myrtle TEE SE! B) :flower: Taistelumeiningillä vauvantekohommiin! :kieh:

*kannustaa täällä samalla itseäänkin ovuloimaan huomenna tai ylihuomenna, sillä lähtee sitten loppuviikoksi työreissuun, eikä varmistuslaukausmahdollisuuksia ole ke-illan ja pe-illan välillä*
 
Tulin tänne plussatuulia puhaltelemaan! =)

Silloin tällöin käyn teitä vakoilemassa. Ei sitä omaa vanhaa "kotipinoa" unohda. :D
Jaksamisia kaikille yrityksen kanssa :hug: Meillä tosiaan silloin tärppäsi yk7 ja se oli silloin kierroista se kaikista "synkin" ja epätodennäköisin. Olin aivan valmis lyömään hanskat tiskiin.
Eli älkää tytöt luovuttako! Sieltä se plussa vielä pärähtää! :heart:

Kirpeätä loppusyksyä! :wave:
+++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Delfis ja Vili
32+0 :heart:
 
Murmelin :hug: Toivottavasti kaikki järjestyy parhain päin! :heart:

Sipsunen Minua myös mietityttää (vaikka en ole nyt tikuttanutkaan ovista) että ovuloinkohan ollenkaan.. minullakun ei ole minkäänlaisia oireita mistään.. ei ovulaatiosta eikä tädistä jonka pitäisi piakkoin vierailla.. ei niin mistään.. :| Tylsää!

Mukava lukea Danulinkuulumisia anoppilasta! :) Ja mukavaa viikkoa kaikille ja ++++++++ tuulia kaikille!!!!! :heart:
 
Täällä edelleenkin mietityttää, kun ei oo tätiä näkynyt, eikä mitään oireita siihen suuntaan. Tänään tuli yhtäkkiä illalla paha olo, sellanen yököttävä, että tekis mieli oksentaa... eilen illalla tuli iltakävelyllä myös tosi huono olo. Piti oikein vauhtia hiljentää köpöttelyksi kun oli niin huono olo... Viime perjaina oli samaten huono olo. Aluksi ajattelin, että tämä johtuu liiallisesta makean syömisestä (jota on tullut viimeisen viikon aikana tehtyä), mutta tänään alettiin miettii miehen kanssa, että voisinko siltikin olla paksuna... Negatiivinen testi on tehty viimeeksi maanantaina (muistaakseni) ja nyt ei oo yhtään testiä kotona, joten torstaiaamuun täytyy odotella ellei täti ennen tule kylään.

kaapo kp 37/28-33
 
Kaapo b:)d huhhuh... Mites sulla onkaan noin pitkälle päässyt päivät menemään ilman testailuja? Hiukan oon kade, voisipa olla noin lunkisti... :p Toivotaan kovasti parasta!

Mites Pikkumangusti? Mikä meininki? Eikös sulla ala olee päivät täynnä pikkuhiljaa? b:)d peukutteluja sinnekin kovasti!

(.) Täällä on menossa kp 21 ja ovis lähestymässä kuin myös parin päivän työmatka. Simpat on aamulla truutattu kyytiin ja lukittu paikoilleen kuukupilla :LOL: Ihan siltä varalta, että O just sattuu tähän, kun ei voida varmistella enempää... :ashamed: On tää kyllä kans ihme meininkiä. Meidän on vaan PAKKO onnistua kohtapuoliin, en jaksa odottaa ja pettyä enää kovin montaa kertaa.

Plussapuuuuuhhhh +++++++++++
 
Cladoceran, toivottavasti varmistelut onnistuu :)

Kaapo, sulla on mielenkiintoiset päivät menossa peukkuja täältäkin!

Myrtle, tossa on jo asennetta, onnea matkaan!

Murmelin, jos vaikka vahinko kävis jos satutte sillon tällön puuhailemaan

Nyt sitten kaikki tonne seuraavalla puolelle tällä kierrolla! Plussa tuulia!
 
turhia toiveita taas eläteltiin. Tänään se täti hyökkäs paikalle. Perhana sentään. Mä en jaksa tätä, just kun ennätteli toiveita rakennella, niin sitten kävi näin... ei tästä vaan tuu yhtään mitään...
 
KESKIVIIKKO 7.10.09




Kaapo80............29........kp 1/28-37..............yk 6
Sipsunen............29........kp 3/28....................yk 4
Sharona.............28........kp 6/~28.................yk
Joyan.................29........kp 11/23-36..............yk 3
Opal.................. 29.......kp 12/29-41..............yk 3
Hlemmur............27........kp 14/ ?.....................yk 4
Cladoceran........29........kp 22/37-42(-51)......yk 8
Pikkumagnusti...29........kp 24/26...................yk 2


Toivo79...............30......kp ?? /27-32..............yk 4







Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
Höyrypää............29
danuli79.............30
Murmelin............29


[color/]


Plussanneet:

Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
[color/]






PLUSSA TUULIA KAIKILLE ! ++++++++++++++ :whistle:
 
Auauauuuu taas mitkä ovisjomotukset... No ainakin tämä on hyödynnetty eilen. Ja minä sen tädin pidän nyt poissa, varmana! Ovet säppiin ja verhot ikkunoiden eteen, tääl ei olla kotona!

Cladoceranilla on kans aika päättäväinen meininki, hyvä!

Kaaposelle hali, mutta onneksi ei venynyt tuon pidemmäs, jos kerta ketään ei kyydissä ollut. Inhottava elätellä turhan päiten toiveita. :(
 
Kaapo :hug: Voi surku et täti pääs yllättämään, sun oireet kuulosti jo niin lupaaville! Mä oon samaa mieltä et tätä ei kauheen kauan ilman tulosta jaksa, ja aina kun vähän innostuu ja toivo herää, niin matto viedään alta! Tsemppiä! Mulla melkein alkaa olla sellanen olo et näihin tädin tuloihin alkaa jo tottua, vähän huono sinäänsä. Viimeks ei ainakaan tuntunut niin pahalta ku sitä ennen. Ehkä se johtuu siitäkin et meil enää tän kuun jälkeen 3 kuukautta ja sit ois vuos yritystä täynnä.

Päätin siis tulla tänne taas vakoilee ;) kun oon töissä yksin, niin ei ketään tarkkailemassa.

Tsemppiä oviksen metsästäjille, toivottavasti puuhailut sattuvat otolliseen aikaan :) Ja sit vaan piinaviikot kehiin =)

Mulla on kyl jo vähän ikävä tänne, no kai noi reilu 3 viikkoo menee nopsaan.

ON:mul ei oo viel täti kaartanut,mut vähän sellanen olo on et kohta se saapuu. Oudosti vaan sattuu alavatsaan sille puolelle mis ovis nyt oli, vähän niinku paineen tunnetta. Mut mä oon päättänyt et viikonloppuna vasta testaan jos tätiä ei oo viel näkyny. Rinnatkin mul oli arat, mut se on hävinny, joten mitenkään kauheen suuria odotuksia mulla ei ole. Vaik oishan se hassuu käydä anopille positiivista r-testiä esittelee ;) tosin ei kyl varmaan heille ees heti kerrottas muutenkaan.

Mut plussatuulia tasapuolisesti kaikille+++++++++++++++++++ :whistle:


 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Mites Pikkumangusti? Mikä meininki? Eikös sulla ala olee päivät täynnä pikkuhiljaa? b:)d peukutteluja sinnekin kovasti!
Hii.. :) näinhän se on... elämme jännittäviä aikoja.. B) ei mutta tosissaan.. täytyy myöntää etten ole oikein edes muistanut ajatella asiaa. Jotenkin tuntuu että nyt ei ehkä tärpännyt koska "ei tunnu missään" , ei ole mitään oireita eikä edes ole sellaista oloa että olisi raskaana, joten odotukset ei ole tällä hetkellä mitenkään korkealla. Tai siis tarkoitan sitä että eikös sitä sanota että jotenkin huomaa, että jokin on erilailla kun on raskaana..(?) ja nyt ei kyllä yhtään tunnu siltä. :| Ei yhtään!
Vähän mietin sitäkin, että voihan se olla että se kiertokin on pidempi nyt kuin viimeksi, kun tuo edellinen täti oli vasta eka pilleritön ja jos se hormonitoiminta vasta täällä heräilee (jos edes heräilee?). Ja paljon nyt plussatuulia sinne Cladoceran ja samoin myös muille kaikille!!! :heart:

Kaapolle ISO :hug: tädistä, ei nyt luovuta toivosta kukaan, eihän! :heart:

Niin, ja mukavaa loppuviikkoa kaikille tasapuolisesti!!! :heart:
 
Täällä myös ovista yritetty hyödyntää parhaan mukaan ma ja ti-iltoina. Tänään oli töiden vuoksi ukko niin väsynyt, että päätin antaa nukkua. Toivottavasti nuo aiemmat nyt riittää. MItenkä se muuten on, nouseeko ne lämmät hetikohta oviksen jälkeen vai vasta vuorokauden kuluttua. Mietin vaan kun ei vielä ole nousseet, että jokohan se ovis virallisesti meni vai onko juuri käynnissä vai vasta tulossa? Rinnat on ainakin ihan älyttömän klipeät.

Onnea matkaan myös muille ovisbongareille ja jännäilijöille. Nyt pidetään se täti loitolla.
 
KESKIVIIKKO 7.10.09




Kaapo80............29........kp 2/28-37..............yk 6
Sipsunen............29........kp 4/28....................yk 4
Sharona.............28.......kp 8/~28.................yk
Joyan.................29.......kp 12/23-36..............yk 3
Opal.................. 29.......kp 13/29-41..............yk 3
Hlemmur............27........kp 15/ ?.....................yk 4
Cladoceran........29........kp 23/37-42(-51)......yk 8
Pikkumagnusti...29........kp 25/26...................yk 2


Toivo79...............30......kp ?? /27-32..............yk 4







Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Myrtle.................27
Höyrypää............29
danuli79.............30
Murmelin............29


[color/]


Plussanneet:

Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
[color/]





 
Kaapo80............29........kp 3/28-37..............yk 6
Sipsunen............29........kp 5/28....................yk 4
Sharona.............28.......kp 9/~28.................yk
Joyan.................29.......kp 13/23-36..............yk 3
Opal.................. 29.......kp 14/29-41..............yk 3
Hlemmur............27........kp 16/ ?.....................yk 4
Myrtle................27........kp 16 /28-29.....dpo 2.....yk ?
Cladoceran........29........kp 24/37-42(-51)......yk 8
Pikkumangusti...29........kp 26/26...................yk 2


Toivo79...............31......kp ?? /27-32..............yk 4



--------------------------------------------------------------------------



Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
danuli79.............30
Murmelin............29


--------------------------------------------------------------------------


Plussanneet:

Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009




 

Yhteistyössä