Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Myrtle: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Voimia ja jaksuja uuteen

tuttu tuo itku poru raivari olo ja välillä kuuluukin.
Mut en osaa vielä luopua haaveesta tuntuu kun samall aluopuisi elämästä huoh eli vielä ei ole aika antaa periksi (tällä tyypillä)
 
Hitsi mitä ihmeen tätejä täällä pyörii??? Myrtle iso halaus täältä tulee... hitsi ei voi olla näin huonoa tuuria kaikilla.

Mua alkaa jo jännittää, kun mun vuoro alkaa lähenee. Tää on mulle eka "jännityskierto" kun tiesin, ettei siinä tärppiä päässyt tapahtumaan. Nyt on tilanne se, että luulen huomanneeni näppituntumalla (ei siis mitään tikutuksia tai lämpöjän mittauksia) että mulla oli viime torstain ovis. Miksi sen pitää osua arkeen, kun en ole kotosalla? No simpat laitettiin liikkeelle perjantaina. Lisäksi oltiin laitettu edellinen erä "varastoon" sunnuntaina. Elääköhän ne niin kauan? Mies epäili kovasti...

No nyt jänskätään että milloin palaa hermot ja testaan ekan kerran. Tarkoitus itselläni on testata vasta sitten kun on menkat myöhässä, miehen mielestä täytyy odottaa pidempäänkin. Ensi viikolle menee testaaminen, kun ensi viikon keskiviikona on täti tulossa...

Nyt taitaa olla jo kesä tältä erää ohi, joten ehtii keskittymään sisäpuuhiinkin :D
 
Myrtle täällä sama homma, siis niin vihaks pistää... Ja kaiken kukkuraks tällä viikkoo pitäis vauva syntyy yhdelle parille. Mä en kestä... pistää niin kiukuks sekin, oon ajatellut, että paria en ees onnittele. Eihän nekään onnitellut mua kihlajaisista, valmistujaisista, ei oikeastaan mistään. Niin miks mun pitäis heitä onnitella... Samaa oon toitottanut vanhemmilleni, että mä en halua yhtään halkaistua sanaa kuulla koko lapsesta. Ja niille ei tarvii mitään ostaa, viedä tai mennä katsoo... Lapsellista, mutta musta nyt vaan tuntuu tältä.

Tähän ketjuun kyllä tosiaan tarvittais joku plussaruiske....
 
No voihan pöö teidän kans. Tosiaan tätiä näyttää punkevan yhdestä jos toisestakin suunnasta. Toivotaan, että Kaapo on kyennyt säilyttämään simppoja riittämiin ja sieltä edes paukkaisi kivoja uutisia. Kovasti sympatioita ja tsemppauksia kuitenkin Myrtle ja Päpsy, jotka suuntaatte uuteen nousuun. Kyllä se elämä vielä hymyilee ja meilläkin joskus maha alkaa kasvaa. Uskokaa pois.

Tsemppiksiä kaikille!!
 
no höh, olisin suonut ekat kesän plussat tähän pinoon. pahoittelut myrtlelle ja päpsylle :hug:

kierron kartoitus on kohta mun osalta ohi, huomenna menen vielä verikokeeseen, jolla mitataan keltarauhasarvot nyt kierron loppupuolella. tiputtelu ei ole vielä alkanut, mikä on siis toki hyvä asia, mutta tavallaan olisi sekin voinut jo alkaa, niin että olisi sekin saatu mukaan siihen testaukseen, että onko sillä jotain merkitystä. mutta kyllähän se vielä ehtii alkaa, huomiseen on vielä pitkä aika... ensi viikolla mieskin sitten menee tutkimuksiin. on kyllä kuitenkin itsellä aika paljon rauhallisempi olo jo nyt, kun näki että alkukierto on kunnossa.

tsemppiä meille kaikille! :)
 
Lisää märinää. Mies ei ilmeisesti muista mun syntymäpäivää. Noh, eipä siinä mitään muistamista olekaan, enemmän mua ahdistaa se, että tänään pitäisi mennä katsomaan hänen serkkunsa puolivuotiasta. Vaikka eipä siinäkään kai mitään, onhan noita muidenkin pikkusia kiva nähdä.

päpsy78 mulla just syntyi kummipoika, ja ensi kuussa selviää toisen tulevan kummilapsen sukupuoli. Toki mä olen iloinen kummastakin, ja jos vaikka kävis niin, etten omia vois edes saada, niin rakastan sitten niitä kahta kuin omiani. Mut oli näissä kyllä vähän nielemistä, kun minä itsekkäästi ajattelin, että mun vuoro olis ensin. Olenhan sentään kummankin kummilapsen äitejä vanhempi, ja mun parisuhteeni on kestänyt kauemmin, kuin näiden toisten suhteet yhteensä! Vaikka olen kyllä hemmetin tyytyväinen, että itse olen älynnyt katsoa edes vähän pidemmälle. Eipähän tule samanlaisia yllätyksiä ja luottamuspulaa ihan niin helposti, kun mitä nyt muualla tuntuis olevan ilmassa.

Jooh, kaipa tää tästä. Kuten aiemmin jo Unicolle totesin, nää pari ekaa päivää on pahimmat, sitten taas uuteen nousuun toiveikkain mielin. Seuraava paniikki ja stressi sitten oviksen aikoihin, että varmana ei onnistuta tässäkään kierrossa. :headwall: "Älä stressaa, kyllä se vauva tulee, kun et ajattelekaan asiaa"

Isoäitikin soitteli synttärionnitteluja ja muistutteli biologisesta kellosta. Kiitos nyt sitten siitäkin.
 
kaapo, kummasti noitten miesten hermot kestää paaljon pidempään sen testailun kanssa, eiväthän he joudu sitä odottamisen tuskaa kokemaan siinä mielessä, kun eivät elä siinä kropassa.

murmelin, noista herkuista se kasvaa varmasti ;) mut jos sinne sais jotain muutakin kyytiin...
nim. tänään sokasa siipiä, karkkia ja poppareita ja ähky :LOL:

maikkis, jos siellä oliskin pieni ylläri sulle puskemassa mahassa :D ei päästä tiputteluja läpi

Myrtle, onnea sulle ja toivottavasti nyt tämän ikäisenä on jo se sopiva hetki :) olisit paukauttanut isoäidille totuuden ja käskenyt olla kertomatta mihinkään ja lopettaa utelut. (täällä todennäköisesti jos vääränä hetkenä kysytään niin tulee totuus läpi)

tää mukamas limoo ei se ovis voi mitenkään olla nyt kun muuten loppukierto olis turhan pitkä.

ja loppuun sitten galluppia, kun porukka käyttää kuppia niin kuin paljon te vuodatte menkkojen aikana noin niinkun suunnilleen?
 



Myrtle.................27.......kp 2/28-29.............yk ?
päpsy78.............30.......kp 3/29-33............yk 4
Cladoceran.........29.......kp 6/37-42(-51).....yk 5
Unico..................29.......kp 7/30..................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 11/25-26..........yk 22
Hallama80..........28.......kp 12/31-34...........yk 5
Murmelin............ 29..... kp 18/28-38...........yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 22/28-34..........yk 9
Kaapo80.............29.......kp 23/30...............yk 2
Gilmore...............29.......kp 32/30-35..........yk 19
Toivo79..............29.......kp 36/27-32..........yk 2





Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !


Onko toivo ihan kesälaitumilla vai plussasta sekaisin jossain?



 
Mulla ei kyllä meinaa hermot kestää... mä oon kyllä niin pettynyt itseeni, ku jo nyt olen alkanut hermoilemaan. Mä koko ajan kuulostelen itseäni. Eilen oli hillitön migreeni, pillereiden aikana oli yleensä ennen menkkoja migreeniä, nyt ei ole ollut vähään aikaan. Lisäksi huimaa. Meinasin kuupahtaa bussipysäkillä ja nytkin koneella istuessa välillä pyörittää päässä. Tosin mulla on hartiat ihan jumissa, joten voi johtua siitäkin. Tuntuu, että pitää normaalia useammin käydä vessassa, mutta sekin voi johtua siitä että janottaa ja tulee juotua normaalia enemmän. Lisäksi nyt on nälkä, mutta ei tee mitään mieli. Tällasta minulla on aina välillä, vaikka yleensä on niin päin että kaikkea mahdollista tekee mieli, muttei oo nälkä... :LOL:

No mutta mun pitäis vielä ainakin se viikko jaksaa odottaa. Mitenhän tässä jaksaa, onneksi on paljon ohjelmaa seuraaville päiville, että eiköhän nämä hössötykset saa hetkeksi pois mielestä.

Joku puhui sitä, kuinka suututtaa muiden vauvat jne. Katsotaan miten minun käy, kun tapaa pian ystäväni, jolle on tulossa vauva. Uutinen on siis uusi ja eniten minua häiritsee se, että kuulin uutisesta kiertoteitä... Vauvasta olen yllättynyt, mutta erittäin iloinen...Olen ehkä turhamainen, kun pahoitan mieleni tällaisislla asioila. Mutta minkäs ihminen mielelleen voi...

 
Huh, tänään on jo niin paljon parempi päivä. Ei harmita oikeastaan enää yhtään. Mieskin muisti sittenkin mun synttärit, mutta hyvin se mua huijas loppuun asti. Makas sohvalla munasillaan, joku lihiksen jämä pöydällä vieressä, ja silmät sikkurassa mutisi, että koira varmaan pitäis käyttää. Minä sitten lähdin käyttämään, kun mulla kerran oli valmiiksi jo vaatteet päällä, ja jupisin koko matkan mielessäni, että en kyllä mitään tästä sano, katsotaan vaan koska se havahtuu..

Palattuani mies oli keittänyt kahvit ITSELLEEN. Ei kyllä mitenkään poikkeuksellista, mä harvemmin kotona edes juon viikolla. Sitten se alkoi kiskomaan vaatteita päälleen ja teki selvästi lähtöä johonkin. Kysyin, että onko johonkin menossa heti, kun kerran pukee. Kuulemma kylille pyörimään. Siitä mä sitten arvasin, että jotakin se suunnittelee, ei se koskaan sano sillä tavalla, vaan kertoo ihan rehellisesti minne on menossa. Menin sitten päikkäreille, ja heräsin kun mun nenääni kutiteltiin ruusulla. Lisäksi oli pieni pullo skumppaa ja hopeinen kaulaketju sydänriipuksella. Että ei tuo onneksi ihan niin toivoton olekaan, kuin mä olen ajatellut. Vuosipäivänä oli niinkin romanttinen, että pyys mut imuroimaan. Olis siitäkin ehkä jotain kivaa saattanut seurata, mutta minä sain niin hirveät raivarit, että se meni varmaan siinä... :saint:
 
Maikkis tsemppiä kokeisiin! Hyvä, että mieli hiukan on jo rauhoittunut ja alkukierto on tosiaan kunnossa.

Myrtle myöhästyneet synttärionnittelut täältäkin. Ei sulla sitten kovin paska mies voi olla, kun tollai huomioi. Velmu kylläkin. ;)

Unico aloitti gallupin vuodon määrästä. Oon itekin miettinyt ihan samaa... Mulla on tosi niukka vuoto (pikkuinen täti? ) ja eka päivänä tulee noin 12 ml, loppupäivinä 3-6 ml eli yhteensä olis ehkä jotain 30 ml. Onko muita?

Kaapo toivotaan, että oireesi olisivat kasvavan pienen aiheuttamia. Mikä sulla on dpo? Mulla ilmeisesti ovulaation jälkeinen keltarauhashormonin nousu (tai joku muu) aiheuttaa normaalikierrossa pahoinvointia ja kuvotusta. Oonkin miettinyt, että jos se on toi keltarauhashormoni, niin kuinkahan pahoin mä voinkaan jos joskus onnistun raskautumisessa ja hormonin määrä moninkertaistuu? Huhhuh. Toivotaan kuitenkin parasta!

Täällä ei ihmeitä, täti läks ja nyt sit ootellaan taas.
 
Myrtle, söpöä :D

mulla on koko ajan muka pahoinvointia et sitä en omalla kohdallani pysty enää mihinkään gategorioimaan.

caldoceran, vähänkö sää pääset helpolla ;) jus tossa laskeskelin et mulla ekana päivänä tuli se 60ml tokana suurinpiirtein sama ja kolmanten tippa ja neljäntenä se 10 et tää vuotaa ihan reippaasti, ei jää epäilyksiä et oliko ne menkat nyt sitten vai ei ;) et mä vuodan yhen kierron aikana suurinpiirtein sen mikä sulla tulee vajaassa puolessa vuodessa... eli ei ihme kun hemppa laskee...
 
Olipas ihanan romanttinen yllätys Myrtlelle Aika yllättäviä nuo miehet.. siis toisten miehet.. :flower:

Kuppicalluppiin mulla on todella niukkaakin niukemmat menkat ollu näitten kahden kuppikierron aikana. viimeks kun vuosin (vai pitäiskö sanoo: tihkuin) niin ekana päivänä noin 7ml..seuraavana joku 5ml ja sit ihan vaan väriks..pari milliä. Se oli sitten siinä viimekerralla. jotenkin ne oli kyläl yllätysniukat..

Kaapolla ihanan lupaavia oireita, jospa se nyt aukenis se tämän pinoon plussahana :heart:

Mä aloin nyt stressaan viikonlopun työpaikkaristeilyä.. dpo on ehkä 6-7.. ja mietin kovasti, mitä sitä uskaltaa juoda.. kiitos Unico sun ehdotus on kyllä ihan varteenotettava. Jos ihan koittais sillai kohtuudella.. mulla vaan kun on tapana joskus juhlia aika railakkaasti.. kun alotin noi clomit niin mietin,että sehän osuu aika hyvin niin pian oviksen jälkeen,että ei voi yhtään viä tietää tai olla haitaks mahdolliselle vaaville, mutta nyt kukn ovis olikin mun kiertoihin nähden hieman aiemmin, niin sit tietty alkaa miettiin kaikkee.. Huh,huh.. Ei sitä tärppiä kuitenkaan ees tuu, joten koittaisko nyt ihan vaan relata ja olla sillai millai parhaalta tuntuu.. Mä oon siis aika hyvä vastaileen omiin kysymyksiini..

 
murmelin se on hyvä pitää molemmat mielessä ettei harmita kun on ollu kuivin suin muttei vedä päätään täyteen ettei harmita sit se jos se plussa tulee et siitä väliltä ja kun juo vähemmän voi valita maultaan sellaisia maisteltavia mitä ei voi vetää hirveäätä kyytiä :D
 
onpa ihana, että te ootte sitä mieltä, että raskausoireita voisi olla. itselläni se olo meni jo ohi :) suunnittelin jo baarireissua heinäkuulle, joten tuli vaan olo että ei sitä tärppiä vielä tässä kierrossa käyny... no parasta oli kuitenkin kun en miettiny koko iltaa tätä asiaa. niin ja jos oikein laskin dpon (oletus tietysti), niin se olis nyt 6 eli enköhän mä vaa kuvittele omiani...

Nyt alkoi loma harrastuksestakin, tosin vain kuukaudeksi, mutta enää kaksi työpäivää kesälomaan!!! onpa ihanaa. Mä niin odotan sitä, että saa nukkua pitkään ja paljon!
 
Jatkan taas tätä yksinpuhelua täällä. Mutta tämä asia vaan pyörii koko ajan mielessä. Miehelle en viitsi puhua näistä, kun se alkaa pitämään minua ihan hulluna... :D

Olen tarkkailut itseäni nyt urakalla ja jäin pohtimaan limoja.
Eikös se mene niin, että ovulaation jälkeen on ns. kuivakausi? Minulla kuivakausi kesti muutaman päivän ja nyt täällä kärsitään taas valkovuodosta. Minulla on aina ollut runsaasti valkovuotoa, enkä ole juurikaan seuraillut missä vaiheessa kiertoa sitä on ja missä ei. Jotenkin vaan mulla on sellainen olo, että ennen menkkoja ei olis valkovuotoa ollut. Aloin nyt googlettamaan asiaa ja jossain luotettavilla keskustelupalstoilla joku muisteli, että valkovuoto ovulaation jälkeen voisi olla oire tulevasta plussasta... Onko jollain tietoa? Jossain varoiteltiin sekoittamasta valkovuotoa spermaan, mutta sitä tämä ei voi olla.

Mitenkäs Toivolla ja Gilmorella menee? onko jo testailtu, vai ollaanko siellä tyynen rauhallisia?
 
kaapo, hermoja ja yritä olla menettämättä niitä, aika kyllä kuluu. Päivitä ton tälle päivää niin tuntuu jo taas lähemmältä ;) (nim. ihan seko hermoilija kun kierto lähenee lopuaan)

Täällä ollaan yllättävän hereillä :LOL: vähän haukotuttaa
 



Myrtle.................27.......kp 3/28-29.............yk ?
päpsy78.............30.......kp 4/29-33............yk 4
Cladoceran.........29.......kp 7/37-42(-51).....yk 5
Unico..................29.......kp 8/30..................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 12/25-26..........yk 22
Hallama80..........28.......kp 13/31-34...........yk 5
Murmelin............ 29..... kp 19/28-38...........yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 23/28-34..........yk 9
Kaapo80.............29.......kp 24/30...............yk 2
Gilmore...............29.......kp 33/30-35..........yk 19
Toivo79..............29.......kp 37/27-32..........yk 2





Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !


Onko toivo ihan kesälaitumilla vai plussasta sekaisin jossain?



 
Moikka, täällä taas. Mikään ei oo täällä muuttunut, odottelen vaan, että se pirun täti jo häippäsis. Ja menis jonnekin toiselle palstalle, pois täältä... :whistle:

Kertokaapa mulle, että kun gynelle olen tässä 16. päivä menossa. Niin mitä pitää kysellä? En oo koskaan ollut gynellä näin, että raskautta koitetaan. Tutkiiko se jollain ultralla? Vai onko se ihan normaali tarkistus? No kaikki kiertopäivät pitää muistaa, sun muut normijutut. Mutta mitä muuta? Tuleeko mieleen?
 
päpsy se kait riippuu minkälaisen ajan oot tilannut miten tutkii ja kai myös gynestä (auttoipas paljon) varmaan se kysy onko menkat ollu aina samanlaiset entäs kivut. just sen kierron pituuden säännöllisyyden. Sitä en osaa nyt sanoa mitä vois kysellä (okei tietty et koska tulee se vauva, johon se ei osaa vastata) ;)
 



Myrtle.................27.......kp 4/28-29.............yk ?
päpsy78.............30.......kp 5/29-33............yk 4
Cladoceran.........29.......kp 8/37-42(-51).....yk 5
Unico..................29.......kp 9/30..................yk 01/07
vadelmaunelma..30.......kp 13/25-26..........yk 22
Hallama80..........28.......kp 14/31-34...........yk 5
Murmelin............ 29.......kp 20/28-38...........yk 4 (km 1/2009)
Hille79................29.......kp 24/28-34..........yk 9
Kaapo80.............29.......kp 25/30...............yk 2
Gilmore...............29.......kp 34/30-35..........yk 19
Toivo79..............29.......kp 38/27-32..........yk 2





Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30



Plussanneet:

salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !



 

Yhteistyössä