Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Tiistai 16.12



Rosehip..............29..........kp 6/28...........................yk 1
Lupu...................29..........kp 6/26-28......................n.1v
Ada.....................29..........kp 6/24-30......................5/07
Sharona..............28..........kp 9/28-40......................yk 3
Sun Rise..............28 .........kp 11/35........yk 1 (km 10/08 jlk)
Citrus..................29..........kp 13/?............................yk 9
maikkis123..........28..........kp 19/25-26......yk 3 (km 09/08)
delfis...................29..........kp 20/30-36.....................yk 3
Vadelmaunelma..29 .........kp 22/25-26.....................yk 15
Iloinen................29..........kp 22/27...........................yk 1
Gilmore...............29..........kp 34/30-35......................yk 14
Nasuli08.............27..........kp 37?/28-30....................yk 3
JoJo79................29..........kp 42/37....................yk 5
Piglet..................30..........kp 56/29.......yk 12 (km 10/07 jlk)




Taustalla:

piki80
Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79..............28
Kevätesikko........29
Unico..................28
Oliva...................27
Toivo79..............29
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Iines80...............28
Postimestari.......30
salome




Plussanneet:

Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008






 
Mä ajattelin tuossa perjantaina tai lauantaina alkaa testailla ovista tommosilla kotitestin liuskoilla. Mä en oo ikinä havainnut mitään erityisiä fyysisiä tuntemuksia kk-kierron keskivaiheilla, joten en tosiaan yhtään tiedä ovuloinko. Voi kun löytäisin sen mokoman! Mulla on nyt 7 liuskaa valmiina, riittääköhän ne vai pitäisköhän varmuuden vuoksi tilata toinen satsi? Mitään raskaustestejä mä en oo kaappiin hommannut, oon sen verran skeptinen siitä, että kuukautiset olis ens kierrossa möhässä ja tarttis alkaa testailemaan semmosta.

Tylsää tämä odottelu...
 
Rosehip jos sulla on noin säännöllinen kierto (28 päivää), niin ihan varmuudella riittää ne 7 liuskaa. Uskoisin että jää vielä säästöönkin, jos et intoudu aloittamaan testausta liian aikaisin.

Mulla menee nykyään kaks tai kolme liuskaa per kierto, löydän jo sillä. Ja mulla on kaupanpäälle tosi epäsäännöllinen kierto.
 
Gilmore, mä kerkesin tilata eilen jo heti tuon viestin jälkeen 12 uutta liuskaa. :D No, nyt ei pitäis loppua ainakaan kesken... Tai itse asiassa tilasin sellasen paketin, jossa oli mukana myös kaksi raskaustestiä. :whistle: Niin se mieli muuttuu...

Seksi tuntuu nyt jotenkin ihan erilaiselta asialta, kun siinä on hetken huvia suurempi päämäärä.
 
rosehip Mulla löytyy esittely profiilista. :) Mutta siis ollaan molemmat miehen kanssa 28v. tai siis mä täytän huomenna.. :LOL: Ja sillä onkin sitten jo helmikuussa syndet, eli se on kohta 29v! Huh. Aletaan olla jo vanhoja, hehehe..

Mä muutin amsterdamiin kun halusin kokea jotain uutta, alunperin oli tarkoitus tulla vuodeksi ja palata sitten Suomeen, mutta niinhän siinä kävi, että ehdin viikon vanheta täällä kun tapasin tuon mussukan, ja tänne jäin. Ensi kesänä juhlitaan häitä Roomassa, kun tuo on sieltä kotoisin, ja sattuupa olemaan mun ultimate-lempikaupunki! :heart:

Meillä on iiiiso karvainen koira(poika)lapsi, ja pieni tyttökissa, jonka nimi on kissa kun ei sille ehditty keksimään nimeä, ja oli jo tarttunu tuo kissa kieleen. :D

Mä testasin ekassa yrityskierrossa noita ovistestejä, ja paikansinkin oviksen, mutta jos en olis nähny hassua unta positiivisesta testistä, olis jäänyt kyllä paikantamatta! Mulla on kierto venyny koko ajan, ja olin jo luovuttanut sen löydöksen suhteen, kun sitten näin sen unen, kipitin kylppäriin ja tadaaaa- löytyi ovis! =)
Viime kierrossa en sitten tikutellut, enkä kyllä huomannu minkäänmoisia tuntemuksiakaan, joten tais olla munaton kierto :LOL:
Nyt tuossa kilahtelin clearbluen asiakaspalvelulle, ja laittoivat postissa tulemaan digitaaliset ovis- ja raskaustestit, sekä pari normi raskaustestiä. Että onpahan varastossa!
Tässä kierrossa yritän taas sen paikantaa, mutta mikäli nyt menee samaa rataa, ei kyllä ole testillä kiire, viimeksi siis bongasin sen vasta kp 24 ja 25, ja kierto kesti sen 40vrk.
Viimeisin kierto oli 37pvää.
Hassuinta on, että ennen kun alettiin ihan yrittämään, mulla oli suht säännöllinen kierto 28pvää!

Huh, tulihan tarinaa! :LOL:
 
Heippa kaikki! Viikko jouluun ja menkkoihin, joulukalenterin luukut sen kuin vähenee :xmas: Listaan tässä vähän itselleni oireita, niin voi sitten taas seuraavissa kierroissa käydä katsomassa, että mitä tällä kertaa kuvitteli :/

Eli välillä kuvotuskohtauksia, kerran meinannut oksennus tulla. Väsyttää, mutta se ei yllätä kun nukkuminen on ollut vähän huonoa... Rintoja ehkä aristaa, mutta ei niinkään sivuilta vaan alapuolelta. Ei kyllä osaa sanoa kunnolla siitäkään. Tuhruilu alkamassa, valkovuoto on jo muuttunut kellertäväksi. Dpo:t vasta 6, joten tuskin mitään "oikeita" oireita vielä on, vaan eiköhän kaiken saa selitettyä muullakin. Epätoivoinen olo tärpin suhteen, joten tässä täytyy henkisesti ruveta valmistautumaan tädin vierailuun, ettei joulu mene ihan pilalle...

Onnea Rosehipille oviksen bongailuun, eiköhän noilla liuskoilla pärjää! :D
 
Täällä valmistaudutaan pikkuhiljaa ovikseen... vaikka onhan siihen luultavasti vielä melkein viikko, mutta varman päälle on mentävä...

Rosehip ihan samaa oon huomannu, että mitä enemmän tosissaan tätä vauvantekoa ottaa, sitä erilaisemmaksi seksi muuttuu. Välillä sitä miettii että pitäiskö nyt tänään vai säästäiskö huomiselle, jne, eikä se oo niin kovin spontaania muutenkaan kuin ennen.

No, tässä kierrossa mä oon nyt päättänyt että en elättele mitään toiveita, mutta tuo isäntä ilmoitti jo eilen, että kuule viikonloppuna aletaan vääntään vauvaa ihan tosissaan joulun yli saakka. Ahaa... Se oli eilen ihan liikutuksen partaalla kun puhuttiin siitä, miten kovasti sitä vauvaa halutaan. Oikeesti vähän helpottaa varmaan kun alkaa työt, niin on muutakin ajateltavaa ainakin pariksi kuukaudeksi, mut sitten kun siihen rutinoituu niin voi taas alkaa stressata ;) Ja jos nyt alkaisi saamaan tuota painoa ihan tosissaan alaspäin, niin uskoisin että mahdollisuudetkin paranisivat.
 
Sharonalle oikein hyvää syntymäpäivää! :flower: :flower: Häät Roomassa muuten kuulostaa ihan mielettömän hienolta! Rooma on munkin mielestä upea kaupunki. Ja Italia maana muutenkin.. Ja se ruoka. Varsinkin italialainen jäätelö..mmmm...

Mulla on nyt vasta hiljattain säännöllistynyt kuukautiskierto tuohon 28 päivään. Tai siis toki se oli pillereiden ja ehkäisyrenkaan aikaan ihan kellontarkka, mutta luomuna se on yleensä ollut mitä tahansa 25-45 päivän välillä. Nyt se on ollut ehkä viimeiset pari vuotta noin täsmällinen kuin nyt. Mun kierto on kuitenkin aina ollut ihan oireeton. Siis mä en edes tiedä, mitä kuukautiskivut on, voitteko kuvitella. Sitten kun porukka vertaa synnytyskipuja kuukautiskipuihin (kerrottuna tsiljoonalla), niin mulla ei oo aavistustakaan mitä se tarkoittaa. Ööh..mahaan sattuu? :)

Mun 12 uutta liuskaa tulee varmaan tänään. Tekis mieli jo alkaa testailla, mutta ehkä se on vähän pöllöä tässä vaiheessa. :D Mua vähän mietityttää, että jos mun ovis löytyy ja sattuu sijoittumaan jouluaattoon tai joulupäivään ja ollaan silloin yökylässä mun vanhemmilla, voi olla vähän haastava harjoittaa rakkaudentyötä olohuoneen lattialla patjoilla. :p No, ehkä se tuo siihen oman jännityksensä tai jotain!
 
Tsemppiä Lupulle ovikseen. Ihanaa kun noi miehetkin on niin innolla mukana tässä vauvailussa, ettei ihan yksin tarvi sitä miettiä :)

Toivottavasti Rosehipin ovis ei satu juuri vanhemmillaoloajaksi. Ja jos niin käy, niin sitten vain ilmoitatte, että yritätte nyt vauvaa, että älkää välittäkö. Tulevat isovanhemmat varmasti ilahtuu ajatuksesta :LOL:

Jatkan vielä näitä oireiden listauksia. Eli kuvotushetket jatkuu edelleen. Rinnat ei ehkä niinkään kipeät, mutta välillä tulee sellaisia "kivistyskohtauksia", että niihin sattuu vaikka ei koske. Rinnat ei ole isommat eivätkä turvoksissa. Tänään on vähän juilinut alavatsaa ja -selkää menkkamaisesti. Vatsa oli eilen turvoksissa. Naama kukkii. Eilen tuli vähän verta touhuilun yhteydessä, mutta vielä ei tuhruilu ole kunnolla alkanut. Koko ajan sellainen olo kun jotain valuisi housuihin. Ihan kun jotain hajuja tuntisi herkemmin, mutta tiedä sitten siitä...

Heräsin aamuyöstä tänään, ja rupesin miettimään, että tuskin olen raskaana, ja että pitäisiköhän tämä yritys nyt vähäksi aikaa jättää. Miehen työkuviot ovat tällä hetkellä erittäin epävarmat, ja se pelottaa etenkin kun noita talousuutisia kuuntelee. Että pitäisikö ottaa aikalisä, ja jatkaa yritystä vasta sitten hänen tilanteensa selviää. Ei kyllä haluaisi, mutta välillä on kai vaan mietittävä että mikä on järkevää... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja rosehip:
Mua vähän mietityttää, että jos mun ovis löytyy ja sattuu sijoittumaan jouluaattoon tai joulupäivään ja ollaan silloin yökylässä mun vanhemmilla, voi olla vähän haastava harjoittaa rakkaudentyötä olohuoneen lattialla patjoilla. :p No, ehkä se tuo siihen oman jännityksensä tai jotain!
Mä oikein toivoisin että me oltais mun vanhempien luona oviksen aikaan (siiskun se on just samoihin aikoihin kun sulla). Kun siellä ollaan kumminkin omissa oloissa, siis vaikkakin olohuoneen lattialla....siellä on aina muutenkin lemmiskelty ahkerasti, melkein ahkerammin kuin kotona ;) mut me ollaankin miehen vanhemmilla, ja samassa huoneessa nukkuu herra 9vee (tarkennukseksi, että mun miehellä on siis poika, joka ei asu meidän kanssa)... Onneks se nukkuu tosi sikeesti :whistle: :$ Mietittiin jo, että pitääköhän mun seurata "joulupukkia" varastolle auttamaan riisuutumisessa ;)
 
Heips kaikille pitkästä aikaa! Ajattelin joulun kunniaksi kirjoittaa muutaman rivin, vaikka olen välillä käynyt kuulumisia kurkkimassa!

Ikää tuli 29 ja vuosi yritystä täyteen, sitten viime kirjoitukseni. Plussaa ei ole kuulunut, enkä enää oikein usko että luomusti kuulukaan... Omalta kohdalta tutkittu sen verran että hormonit on kunnossa ja kierto säännöllinen. Myös miehen testistä tuli oikein positiiviset tulokset! Jostain syystä silti meille ei vauva halua tulla, joten alkuvuodesta käyn hakemassa lähetteen lapsettomuuspuolelle. Niitähän me nyt sitten ollaan vuoden yrittämisen jälkeen, lapsettomia.
Mutta mitä sitä murehtimaan, murehdittu on, eikä se siitä parane! =)

Ihanaa joulua kaikille, tsemppiä sitä tarvitseville ja ihanaa odotusta niille joita onni on potkaissut!

Hammy
 
Lauantai 20.12



Rosehip..............29..........kp 10/28...........................yk 1
Lupu...................29..........kp 10/26-28......................n.1v
Ada.....................29..........kp 10/24-30......................5/07
Sharona..............28..........kp 13/28-40......................yk 3
Sun Rise..............28 .........kp 15/35........yk 1 (km 10/08 jlk)
Citrus..................29..........kp 17/?............................yk 9
maikkis123..........28..........kp 23/25-26......yk 3 (km 09/08)
delfis...................29..........kp 24/30-36.....................yk 3
Vadelmaunelma..29 .........kp 26/25-26.....................yk 15
Iloinen................29..........kp 26/27...........................yk 1
Gilmore...............29..........kp 38/30-35......................yk 14
Nasuli08.............27..........kp 41?/28-30....................yk 3
JoJo79................29..........kp 46/37....................yk 5
Piglet..................30..........kp 60/29.......yk 12 (km 10/07 jlk)




Taustalla:

piki80
Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79..............28
Kevätesikko........29
Unico..................28
Oliva...................27
Toivo79..............29
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Iines80...............28
Postimestari.......30
salome




Plussanneet:

Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008




 
Hellurei leidit, mitäpä teille kuuluu??

Oletteko oireilijat jo testit tilanneet? :flower: =)
Jännnitän täällä aina kaikkien muidenkin edestä ja puolesta, hehe..

Mulla on rinnat vieläkin oudot!! Olleet siis jo ennen kun menkat alkoi, ei enää kipeät mutta kivistää oudosti koko ajan, ei oikein voi nukkuakaan normaalisti. Outoa.
Alan miettimään, että mussa on jotain vikaa. :(

Testit tuli clearbluelta, mutta kun ei oltu kotona sillon, niin jakoivat naapurille, ja kirjoittivat lapun. Arvatkaa saanko siitä käsialasta selvää, että mihin naapuriin ne on nyt tuikattu!!!
Odottelin pari päivää että josko se naapuri tois ne ovelle, mutta tänään joudun sitten kiertää nuo läpi ja kysellä kellä se mun paketti oikein on. :D
 
Mä oon nyt tehnyt 2 ovistestiä. Eilen tikkuun tuli yksi vahva pinkki viiva ja toinen, joka hyvässä valossa näytti siltä, että siihen saattais ehkä tulla viiva, mutta ei se ollut oikein edes minkään värinen. Tänään se toinen viiva on jo selvästi näkyvä. Ei vielä sen vahvemman viivan kanssa yhtä vahva, mutta ei siitä paljookaan puutu. Vieläköhän tuo tuosta vahvenee? Ei kai mulla voi ovulaatio olla näin varhaisessa vaiheessa kiertoa? :eek: Toisaalta mä oon tänään ajatellu niin paljon seksiä, että sen ovulaation on kyllä pakko olla lähellä.. Siis ajatukset harhailee koko ajan K-18 tasolla. :D Sehän oiskin mainiota, jos se ovis ei ajoittuis joulupyhille, niin ei tarttis miettiä sitä, miten siellä äipän ja isän olohuoneen lattialla onnistuu muhinoimaan!

Sharona, mulla on kans aina välillä tosi kovia kipuja rinnoissa. Yleensä ne ajoittuu kk-kierron viimeselle ja vähän toisiksviimesellekin viikolle ja rinnat saattaa olla niin kipeet ja arat, etten pysty nukkumaan mahallani. Jumpassakin pitää olla joku tosi jämäkkä toppi päällä, ettei tissit vaan yhtään liiku. Ja mun rinnat on siis pienet eikä ne siksi juurikaan liiku/hölskyile. Noikin kivut on tullu vasta hiljattain, nuorempana ei ollut mitään.

Ihanaa muuten, kun on joululoma ja saa hengähtää hetken töistä! Ajattelin tänään maistella vähän tommosta tuike-glögiä ja koristella pipareita. :)
 
jaa-a. näinköhän sitten tämäkin kierto alkaa olemaan tässä: tuhruilu on muuttunut veriseksi, menkkajomotuksia on ja lämmöt alempana. itkettää ja masentaa :( toiveet on olleet niin suuret tähän kiertoon, että vieläkin yrittää etsiä vähän toivonpilkahdusta, kun ei nyt ihan vielä uudeksi kierroksi voi laskea, ja vähän oirettakin on, kun rintoja välillä kivistää, väsyttää ja helposti tulee huono olo, mutta toisaalta kaikki noi oireet on tuttuja myös muista kierrosta. ehkä eniten tässä harmittaa, että dpo on vasta 9, ei niiden menkkojen ihan vielä tarttisi alkaa :kieh: toisaalta jos ne nyt sitten alkaisi, niin olisi muutama päivä aikaa nuolla haavoja, ja jaksaisi sitten taas jouluna iloita.

pahoittelut omanapaisuudesta, ja mukavaa viikonloppua kaikille!
 
maikkikselle isot pahoittelut, tuntuu tosi kurjalta puolestasi. :hug:

Sharona, mitäs ne postilaiset ovat töpeksineet? Ei kai mitään lähetystä naapurille pitäisi jättää?! Ties kuka hörhö siellä on ja varastaa paketit! Kannattaisi varmaan laittaa postille palautetta!

Mullakin on rinnat kipeät, tai paremminkin nännit. Ja verisuonet sen kun vain pullistelee! Alavatsassa tuntuu, mutta samalla tavalla kuin koko ajan ovulaation jälkeen. Ei tunnu erityisen menkkamaiselta, vaikka sitä tässä pelkäänkin, eikä tuhruiluakaan ole tullut. Kp 26/27... Apua! ;)
 
Täällä on kp 1, vihdoinkin. Toisaalta hyvä ettei tämän enempää venähtäny, toisaalta taas masentaa ihan yhtä paljon kuin muissakin kierroissa. Hyvää joulua vaan mulle, jo toinen joulu masentelua menkkojen kanssa.

Nyt pitäkää mulle peukkuja että löydän jostain apteekin jossa on vielä clomeja, on kuulemma joka paikasta loppu!
 
Tulin piipahtamaan ja hyvää joulua kaikille toivottamaan! Toivottavasti tulee tähän pinoon raskaustesti- ja ovistestiplussia joulun kunniaksi :heart: :heart: :heart:
Omat ajatukset menevät vuoristorataa, tänään on onneksi hyvä päivä, kun on aivan lomafiilikset. Rutistuksia, maikkis ja Gilmore ja muut masiksen riesaamat. Toivottavasti tuleva vuosi on kaikille pitkään jo odottaneille se kaikista onnellisin!
 
Mä oon ihan pihalla noiden ovistestien kans. Tein vielä eilen illalla yhden, jolla tuli yhtä vahva viiva kuin sillä aiemmallakin. Tänään tein sitten taas iltapäivällä testin, jolla tuli taas yhtä vahva viiva kuin noilla eilisillä testeillä ja äsken vielä yhden, jolla tuli enää hailakka viiva. Tänään mulla oli ehkä tunnin- parin ajan vasemman puolen alavatsa tosi kipee, säteili yläreiteen ja selkään ja mietin, että onkohan tuo sitten jotain oviskipua. Että olisko mulla sitten ollu ovulaatio siihen aikaan? Mä en oo ikinä ennen kiinnittäny huomiota tollasiin oireisiin saati sitten osannut mitenkään yhdistää, että ne vois liittyä kuukautiskierron vaiheisiin. Ollaan nyt harrastettua seksiä kaikkina muina päivinä paitsi tietysti eilen, jolloin se olis kai ollut kriittisintä, höh. No, jatkan vielä tikuttelua pari päivää ihan mielenkiinnosta ja sitten menkkojen pitäis alkaa loppiaisen tienoilla.

En tiiä osaako kukaan sanoa tuohon mitään tai tarviiko edes, mutta tulipa nyt kirjoitettua ylös, voi sitten ensi kierrossa muistella tuntemuksia ja verrata sen hetkisiin. :)

Mukavaa alkavaa jouluviikkoa kaikille!! :xmas:
 
Huoh. Niinhän siinä kävi, että täälläkin on kp2/yk 4... Kroppa on taas ihan sekaisin: kierto kesti säälittävät 23 päivää, ja luteaalivaiheen pituus oli vain 9-10 päivää. Ja ihan kuin siinä ei olisi tarpeeksi, niin menkkakivut on olleet ihan helvetilliset. Melkein yhtä kipeä olo kun silloin kun tehtiin se tyhjennys... :eek: Onneksi on vahvat tropit, joilla saa kivun pidettyä kurissa, mutta ei ole kivaa ei. Vähän ihmetyttää, että mistähän on kyse, kun samanlainen kierto oli tossa n. puoli vuotta sitten. Mietin, että molemmissa kierroissa olen tuntenut oviksen oikealta puolelta, muuten vasen tuntuu paljon aktiivisemmalta, mutta toisaalta mitään ongelmaa ei kyllä kummastakaan munasarjasta ole löydetty. Ja kemiallinenkin kävi mielessä, mutta yleensähän se kierto pitenee eikä lyhene... Ehkä ne on vaan näitä "toiminnallisia kipuja"

Seuraava ovis osuu uuden vuoden-loppiaisen välille, mikä on ihan jees kun ollaan molemmat miehen kanssa lomilla. Ja tämän kierron jälkeen tulee vuosi ehkäisyn jättämisestä... Siihen mahtuu aika monta pientä pettymystä ja yksi iso...

Gilmorelle :hug: tädistä, ei ole reilua.

Ja rosehipin oireet kuulostaa musta kyllä ihan ovikselta, ja jos nyt muuten olette puuhailleet, yhden päivän väliin jäämisen ei pitäisi olla mikään ongelma, jos muuten kaikki on kunnossa. Nyt sitten piinailemaan!
 
huomenia kaikille!

täällä alkaa itkut olla itketty, ja pää nostettu kohti uutta yritystä. maanantaina ultrassa ei näkynyt enää mitään, kaikki oli tullut itsestään ulos. eli jotain tämä kroppa osaa hoitaa 'oikein'... ei tarvittu kaavintaa eikä mitään lääkkeitä. lääkärin mukaan keskenmeno tapahtui rv 6+3, itse vähän luulen että olisi ollut viikon vähemmän. kaksi keskenmenoa on kuulemma vielä huonoa tuuria, vasta kolmen jälkeen aletaan tutkia tarkemmin. aavistelin ihan alusta asti asioiden menevän huonosti, testiviivat oli niin haaleita, oireet eivät voimistuneet ja oli vaan niin paha pelko ja aavistus. en ehtinyt paljoa iloita missään vaiheessa. olen jutellut miehen ja muiden läheisten kanssa, kerroin jopa vanhemmillenikin ja he olivat kovin suruissaan ja tukena. nyt surun jälkeen positiivisena on mielessä se helpotus, että ainakin meillä viimein tärppäsi ja uuteen yritykseen päästään heti. saimme siis luvan jatkaa heti kun tuntuu siltä, ei tarvitse odottaa yksiä kuukautisia. ajattelin palailla listoillekin sitten joskus kun kp1 löytää minut. kiitos kaikille onnitteluista ja pahoitteluista, tuntui tosi mukavalta. :) ensi vuosi tuokoon tähän pinoon roppakaupalla hyviä uutisia! :heart:
 
voi ei maikkis, epäreilua... :hug: ollaan vähän samassa tilanteessa, meillä tulee helmikuussa vuosi täyteen ehkäisyn poisjättämisestä, saldona yksi km. tsemppiä sulle, kyllä se vielä onnistuu... :heart:
 
Voi ei maikkis ja salome. Koittakaahan jaksella! :hug:

Toivottavasti tuleva vuosi tuo kaikille mukanaan plussia ja hyviä uutisia!
***

Edit: Tein taas yhden ovistestin, eikä siihen ilmesty enää kuin yksi viiva, ei edes sitä hailakkaa viivahahmotelmaa, mikä ilmestyi perjantaina. Kokeilen kuitenkin vielä illemmalla uudestaan, varmuuden vuoksi. Mutta mikäli eilen tapahtunut kipuilu oli ovulaatio, se sijoittui mulla tässä kierrossa kp12 paikkeille. Vaikka lauantain peittojen pöllyttely jäikin väliin, niin eilen aamulla ja illalla kyllä toteutettiin sitä varsin antaumuksella. Eli nyt laitan kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja toivon parasta. Onneks on joulua ja muuta tässä välissä niin saa vähän muuta mietittävää ja ajateltavaa kuin menkkojen odotteleminen. Tai siis toivominen, että niitä ei tuliskaan. Huhhui!
 
kiitti rosehip, kyllä täältä noustaan... nokka kohti uusia tuulia, pohjalta on hyvä ponnistaa jne jne. :D

noi ovistestit voi kyllä olla aika hämääviä, joskus sain niillä selvän plussan ja joskus taas ei haamun haamua vaikka selvät ovisoireet oli ilmassa. siihen sen touhun sitten jätinkin, tuli vaan turhaa stressiä mulle. tässä plussakierrossa en huomannut ovista ollenkaan, ja niihin aikoihin kun se kalenterin mukaan olisi ollut, makuuhuoneessa oli kovinkin hiljaista melkein viikon. yleensä meillä peitot heiluu vähintään joka toinen päivä, mutta marraskuu oli hyvin epäaktiivinen sillä saralla, hyvä jos viikonloppuisin jaksoi. nytpä siis en ota mitään paineita lemmiskelyn ajoituksista, tärppää sitten kun tärppää.

citrus, plussaonnea myös sinulle!

gilmore, voi vääryyksien vääryys... onnea clomienmetsästykseen!

sharona, hienon listan oot tehny, kiitti päivittelystä! :heart:
 

Yhteistyössä