rosehip Mulla löytyy esittely profiilista.
Mutta siis ollaan molemmat miehen kanssa 28v. tai siis mä täytän huomenna..
Ja sillä onkin sitten jo helmikuussa syndet, eli se on kohta 29v! Huh. Aletaan olla jo vanhoja, hehehe..
Mä muutin amsterdamiin kun halusin kokea jotain uutta, alunperin oli tarkoitus tulla vuodeksi ja palata sitten Suomeen, mutta niinhän siinä kävi, että ehdin viikon vanheta täällä kun tapasin tuon mussukan, ja tänne jäin. Ensi kesänä juhlitaan häitä Roomassa, kun tuo on sieltä kotoisin, ja sattuupa olemaan mun ultimate-lempikaupunki! :heart:
Meillä on iiiiso karvainen koira(poika)lapsi, ja pieni tyttökissa, jonka nimi on kissa kun ei sille ehditty keksimään nimeä, ja oli jo tarttunu tuo kissa kieleen.
Mä testasin ekassa yrityskierrossa noita ovistestejä, ja paikansinkin oviksen, mutta jos en olis nähny hassua unta positiivisesta testistä, olis jäänyt kyllä paikantamatta! Mulla on kierto venyny koko ajan, ja olin jo luovuttanut sen löydöksen suhteen, kun sitten näin sen unen, kipitin kylppäriin ja tadaaaa- löytyi ovis! =)
Viime kierrossa en sitten tikutellut, enkä kyllä huomannu minkäänmoisia tuntemuksiakaan, joten tais olla munaton kierto
Nyt tuossa kilahtelin clearbluen asiakaspalvelulle, ja laittoivat postissa tulemaan digitaaliset ovis- ja raskaustestit, sekä pari normi raskaustestiä. Että onpahan varastossa!
Tässä kierrossa yritän taas sen paikantaa, mutta mikäli nyt menee samaa rataa, ei kyllä ole testillä kiire, viimeksi siis bongasin sen vasta kp 24 ja 25, ja kierto kesti sen 40vrk.
Viimeisin kierto oli 37pvää.
Hassuinta on, että ennen kun alettiin ihan yrittämään, mulla oli suht säännöllinen kierto 28pvää!
Huh, tulihan tarinaa!