pikainen kurkistus täältä palstatauolta... :wave:
mahtavaa nähdä plussalistan jatkuneen, tuttuja nimimerkkejä siellä näkyisi olevan pilvilinna ja maaemo. tuhannesti onnea teille ja muillekin! :heart:
itsellä on taukoilu tehnyt todella hyvää, en ole käynyt täällä edes kurkkimassa sen jälkeen kun viimeksi kirjoitin. kevyempi elämäkin on lähtenyt hyvin käyntiin: neljässä viikossa on tippunut kolme kiloa. mutta asiaan: piti alkaa laskeskelemaan kiertopäiviä kun tätiä ei ole näkynyt, ja nyt ollaan taas ihan huippulukemissa kp40... tänään tein erittäin vastahakoisena testin, ja siihen tuli hyvin haalean vaaleanpunainen viiva. siis ihan hailakka. herätin miehenkin sitä katsomaan ja hän totesi 'hailakka violetti viiva' (=värisokeutta...). testi oli biocard, sellainen ihan samannäköinen kuin apteekin oma. olen ihan epätoivoisen epätodellisissa fiiliksissä. en uskalla iloita, en usko että tämä voisi olla sitä itseään. tissit ovat olleet muutaman päivän vähän kipeät, mutta mitään muita oireita ei ole. vatsassa ei ole mitään tuntemuksia, olo ei ole huono, kahvi maistuu ja kaikki on ihan kuin ennenkin. olo ei ole raskaanaoleva, vaikka mistä minä tiedän miltä se tuntuu... onko teillä kokemusta tuosta testistä, tuleeko siihen jotain huijariviivoja? sen näki tihrustamatta mutta kännykkäkameralla en saanut kuvaa siitä. mikä se on herkkyydeltään, kun ei paketissa lukenut? ovulaatiosta ei ole mitään tietoa, ajattelin että kierto on mennyt sekaisin kun olen laihtunut. älkää onnitelko, tämä ei voi olla totta. ajattelin tehdä uuden testin keskiviikkoaamuna. olo on hyvin epävarma.
lueskelen paremmalla ajalla teidän juttuja. usein olette mielessä käyneet, viime viikolla mietin mitäköhän vadelmaunelmalle kuuluu...