Sharona damn nega.... :hug: Onnittelut karjalanpirakoista! =)
Entäs Kaapo? Mites männöö?
ON: ei uutta taivaan alla...
Entäs Kaapo? Mites männöö?
ON: ei uutta taivaan alla...
Huomasin saman aikoinaan ja joidenkin ja valitettavan useiden ihmisten kohdalla se pitää paikkansa. Mä olen siitä onnellisessa asemassa että omaan kaksi sellaista ystävää (nykyisiä äitejä ), joilla on itsellään ollut hankaluuksia ja he tuntuvat ymmärtävän meidän tilanteen ihanasti.Alkuperäinen kirjoittaja Nosen:Oletteko muuten huomanneet saman kuin minä; ystävät joilla on lapsia, eivät enää osaa juuri muusta puhua? Eli jos viettää aikaa lapsellisten kanssa, niin voi joko puhua kestovaipoista, tuteista ja siitä kuinka rankkaa on koliikkivauvojen kanssa valvoskellessa yöt läpeensä - tai sitten olla puhumatta. Ja aika harva jolla on lapsia osaa ajatella, ettei kaikki niitä niin helposti saa. Välillä tekee mieli kysyä, et ovatko edes kiitollisia. :headwall:
Mä ostin tällaista liukkariaAlkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:Kaapo, mikä se oli se ei-simppoja-tuhoava liukkari? Mistä sitä saa? Saako netistä tilattua? Mun täytyy tehdä jotain tälle meidän seksielämälle... ei tän saharan kanssa tuu mitään enää...
lk = liian kauanAlkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:Mikä toi sun yk-juttu tuolla listassa on??
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:lk = liian kauan