läheisyys

Ovatko miehenne "avoimia läheisyydelle"? Antavatko he oma-aloitteisesti suukkoja tai halaavatko? Kuinka usein pitkässä liitossa olleiden miehet haluavat vaimonsa läheisyyttä? Seksiä? Istua sohvalla vieressä ja pitää vaimoa kainalossa? Tekevätkö miehenne aloitteita paljon? Omani hyvin harvoin, olen puhunut asiasta, mutta ei vaikuta auttavan. Hänelle sopii kyllä se, että minä menen lähelle ja halaan ja annan suukkoja, mutta kun haluaisin hänenkin tekevän minulle niin... :(
 
Meillä asia on niin että mies antaa suukkoja ja haleja kun itse haluaa, jos itse yritän mennä lähelle tai muuten osoittaa hellyyttä, mut työnnetään pois. Olen monen monta kertaa puhunut asiasta miehelle, mutta muutosta ei vaan tule. Eilen mies sanoi mulle ettei tykkää kosketuksesta. Päätin etten sitten koske tai osoita hellyyttä millään tavalla. Ainut huono puoli asiassa on se, kun meille on tulossa vauva ja mä kaipaan kosketusta, läheisyyttä ja hellyyttä, mutta en tule sitä saamaan. Tuskinpa vauvan tuleminenkaan asiaa minnekään suuntaan muuttaa. :'(
 
Lilith
Taitaisin antaa miehen maistaa omaa lääkettään ja jättäisin rauhaan vähäksi aikaa jos sitten ymmärtäisi miltä tuntuu kun toinen on pelkästään ottava osapuoli.
 
Mun mies on melkoisen hermoheikko, ärtyy helposti. Mutta sitten siinä on se ihanakin puoli. Ja hyvällä tuulella ollessaan kyllä "hempeilee". Monesti se on meillä sellaista leikinlaskua, jonka varjolla sitten kosketaankin. Mutta tykkää mieheni kyllä pitää kiinni, kun mennään nukkumaan jne. Yhdessä ollaan oltu seitsemän vuotta, ja meillä on oikeastaan menty vain parempaan suuntaan. Itse olen oppinut miehen mielialoja tulkitsemaan.
 
mies74
Meillä minä pusuttelen vaimoani ohimennen ja hipaisen takapuolta tai halaan yllättäen, änkeän viereen sohvalle, tms. Itse haluaisin että vaimonikin osoittaisi jonkinlaista kiinnostusta minua kohtaan. Asiasta on keskusteltu ja hiukan on tilanne viime kuukausien aikana parantunut. nukkumaan mennessä hän kampeaa kainaloon tai suihkusta tullessani suutelee rintaan, yms. Nämä pienet eleet ja teot saa minut tuntemaan itseni halutuksi ja nostavat kummasti itsetuntoa.
 
Meillä surullinen tilanne, vauva pian 10 kk ja seksiä tai paljon muutakaan läheisyyttä ei ole ollut synnytyksen jälkeen.
Raskausaikana tunsin olevani lähempänä miestäni koska silloin hän sentään silitteli kasvavaa vatsaa...tajusin sen myöhemmin todella olleen vain vauvan silittelyä, vatsanahkani vain oli siinä vielä välissä.

Olemme olleet yhdessä pian 5 vuotta, 4.5 v tästä minua ei ole suudeltu kertaakaan. Se on vaivannut minua suunnattomasti, en esim. pysty sängyssä ns. antautumaan miehelle jos ei minua ensin hellästi ja kiihkeästi suudella. Näen unia suutelemisesta...
Syytä olen yrittänyt kysyä, välillä hän sanoo ettei vain ole sitä tyyppiä joka suutelee, pitää kädestä taikka hieroo.
Välillä syynä on minun vihainen luonne.
Ja yhä vihaisemmaksi muutun kun tunnen ettei minua naisena ole olemassakaan.
Lapselle mies on kaiketi hyvä isä, ja eropäätöksen tekeminen on vaikeaa.

Elääkö loppuelämä kuin kaverukset, onko sekään hyvä parisuhdemalli lapselle...ja päälle ennenaikojaan vanhentuva katkera äiti.
 
tuhkimo ilman kenkää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 15:31 mies74 kirjoitti:
Meillä minä pusuttelen vaimoani ohimennen ja hipaisen takapuolta tai halaan yllättäen, änkeän viereen sohvalle, tms. Itse haluaisin että vaimonikin osoittaisi jonkinlaista kiinnostusta minua kohtaan. Asiasta on keskusteltu ja hiukan on tilanne viime kuukausien aikana parantunut. nukkumaan mennessä hän kampeaa kainaloon tai suihkusta tullessani suutelee rintaan, yms. Nämä pienet eleet ja teot saa minut tuntemaan itseni halutuksi ja nostavat kummasti itsetuntoa.
no just.. täällä yksi kateellinen
 
Minun mieheni haluaa paljon läheisyyttä. Halaukset,suudelmat,silittely, kuuluvat meidän jokapäiväiseen elämään.
Kun olen lueskellut näitä kirjoituksia,olen tullut entistä varmemmin siihen tulokseen,että on minulla hyvä mies!
Eikä tämä ole mikään provo. Kyllä niitä läheisyyttä kaikella tapaa kaipaavia miehiä on vielä olemassa.
 
alabama
Ovatko miehenne "avoimia läheisyydelle"?
Kyllä ja ei


Antavatko he oma-aloitteisesti suukkoja tai halaavatko?
Kyllä

Kuinka usein pitkässä liitossa olleiden miehet haluavat vaimonsa läheisyyttä?
Usein

Seksiä?
No..ei niin usein kuin ennen.Nykyään saan minä tehdä alotteen jos jotain toimintaa haluan

Istua sohvalla vieressä ja pitää vaimoa kainalossa?
Kohtalaisen usein

Tekevätkö miehenne aloitteita paljon?
Liittoomme liittyen?Ei..Minä se alotteentekijä taidan olla.
 
sxs
Minä olen aloitteentekijä läheisyysasiassa......saan olla onnellinen jos kerran kuussa päätäni silittää,pusun antaa omasta tahdosta.Istumme kyllä kyljekkäin joka ilta ja hän ottaa vastaan..mutta veetuttaa olla aina se aktiivinen osapuoli.tyhmää...
 
Meillä tuo läheisyys toimii hienosti koska alkujaan meidän suhteen toimivuus on perustunu siihen että haluaa tehdä toisen onnelliseksi ni tulee samalla itsekin. Ja heti alkuun sovittiin että ilman pusua ei lähtä mihinkään. vielä yli viiden vuoden jälkeenki saa kuulla jos lähtee pussaamatta eikä se tosiaan tunnu tavalle! On mulla ihana mies! Muistaa mainita kyllä päivittäin kuinka paljon rakastaa ja kuinka ihana vaimo sillä on!
Jutelkaa, jutelkaa ja jutelkaa, sopikaa joku tapa tai jotain, pitäkää läheisyyttä yllä jotenki, siitä saa voimia arjen pyörittämiseen!
 

Yhteistyössä