ei mitenkään, tuo tilanne ei muutu. sinä joko otat ja lähdet ja jatkat elämääsi tai sitten jäät ja kärsit.
Aika lapsekas kysymys. Tällaiset osaavat puhua ja tehdä asuntomyynnit selän takana. "Nyt minulla ei ole muuta paikkaa. Tämähän on luonnollista asua saman katon alla, kun rakastamme toisiamme". Soopaa...Jos suhde on kestänyt jo 2 vuotta, niin miksi ihmeessä annoit hänen muuttaa luoksesi kuukausi sitten? Eikö asia ollut jo silloin ihan selvä?
**************Poliisit kävi hakemassa sen äsken. Soitin hälytyskeskukseen, kun jankutus jatkui ja jatkui, eikä antanu mun nukkua eikä olla rauhassa, vaikka koitin mennä yhden lapsen (joka ei oo nyt kotona) huoneeseen nukkumaan. Tilanne meinas mennä fyysiseksikin väännöksi. Huh. Sydän hakkaa vieläkin.
Kiitos kaikille neuvoista ja tuesta.
En vielä tiedä mitä tapahtuu tulevaisuudessa, mutta toivotaan parasta, että nyt tajuis jättää mut rauhaan.
Kiitos vielä ja hyvää yötä kaikille
Kiitos #30, tosiaan terapiassa ollaan käyty useamman kerran jo vuosi sitten ja mieheltä löytyy jo aikaisemmin tehty diagnoosi.Luitkohan aloitusta loppuun saakka? Pari on käynyt kahteen kertaan pariterapiassa ja miehellä on jo diagnoositkin ilman tätä palstaa. Ärsyttää tuollaiset, jotka eivät osaa lukea aloitusta ennen kommentointiaan.
Ei yhtään lapsekas kysymys. He olivat käyneet jo vuosi sitten pariterapiassa jne. eli aihe on ollut esillä jo kauan.Aika lapsekas kysymys. Tällaiset osaavat puhua ja tehdä asuntomyynnit selän takana. "Nyt minulla ei ole muuta paikkaa. Tämähän on luonnollista asua saman katon alla, kun rakastamme toisiamme". Soopaa...
Mikäli olit vaarassa, poliisi poistaa vaaran aiheuttajan viemällä hänet yöksi putkaan. Sen jälkeen homma jatkuu entisenlaisenaan, jos hänestä ei todeta olevan sinulle uhkaa.Kiitos #30, tosiaan terapiassa ollaan käyty useamman kerran jo vuosi sitten ja mieheltä löytyy jo aikaisemmin tehty diagnoosi.
Ensimmäinen vuosi meni varmaan ruusunpunaisissa laseissa ihmetellessä miten voikin toinen olla noin ylirakastunut ja miksi se ahistaa minua niin paljon.
Kun yritin ahdistuksestani puhua tai vähänkään ottaa etäisyyttä, hän alkoi saada tunteja kestäviä jankutuskohtauksia, joissa ei ollut tolkunhäivää. Myöskään terapiassa käydessämme hän ei pystynyt kuulemaan puhettakaan minun pahasta olostani ja eron haluamisesta.
Koko seurusteluaika on ollut henkisesti todella rankkaa. Paljon on ollut hyvääkin, mutta todella paljon myös tuota omituista vääntöä ja ahdistusta. Hirvittävän ristiriitaista. En ole ymmärtänyt, miten suhde voi olla niin vinoutunut.
Hänen myytyä asuntonsa en halunnut hänen muuttavan luokseni ja sain puhuttua hänet laittamaan kirjat muualle.
Mitähän olisi tapahtunut viime yönä, jos hän olisi täällä asunut virallisesti? Olisiko poliisi tullut häätämään hänet täältä vai olisinko itse joutunut lähtemään lasteni kanssa pois kotoani?
Diagnoosin olemassaolo selvisi minulle vasta tänä syksynä. Luin sen pitkän analyysin läpi ja täytyy sanoa, että moni asia loksahti kohdilleen, kun sen myötä vihdoin tajusin, mistä on kysymys.Mikäli olit vaarassa, poliisi poistaa vaaran aiheuttajan viemällä hänet yöksi putkaan. Sen jälkeen homma jatkuu entisenlaisenaan, jos hänestä ei todeta olevan sinulle uhkaa.
Korostat mielestäni tuota miehesi diganoosia. Onko voinut käydä siten, että olet alkanut "inhoamaan" miestäsi hänen diagnoosinsa vuoksi, aiheuttaen itse itsellesi tämän pahenevan tilanteen?
Hyvä juttu. Toivotaan, että hän saa tarvitsemansa avun jostain muualta.Diagnoosin olemassaolo selvisi minulle vasta tänä syksynä. Luin sen pitkän analyysin läpi ja täytyy sanoa, että moni asia loksahti kohdilleen, kun sen myötä vihdoin tajusin, mistä on kysymys.
Hyvä! Siis että otit askeleen ja soitit poliisit. Kovasti tsemppiä sulle!Poliisit kävi hakemassa sen äsken. Soitin hälytyskeskukseen, kun jankutus jatkui ja jatkui, eikä antanu mun nukkua eikä olla rauhassa, vaikka koitin mennä yhden lapsen (joka ei oo nyt kotona) huoneeseen nukkumaan. Tilanne meinas mennä fyysiseksikin väännöksi. Huh. Sydän hakkaa vieläkin.
Kiitos kaikille neuvoista ja tuesta.
En vielä tiedä mitä tapahtuu tulevaisuudessa, mutta toivotaan parasta, että nyt tajuis jättää mut rauhaan.
Kiitos vielä ja hyvää yötä kaikille
Moi Pasi Kallio**************
Kuulehan sie viestin aloittaja. Oletko tullut miettineeksi, että täällä foorumilla
asioita repostellessasi viet pohjan täysin teidän suhteeltanne, kun oikea tapa hoitaa asia olisi antautua keskustelemaan sivistyneesti toisen puolen kanssa. Olet ilmaissut selvästi, että haluat käyttäytyä ilkeästi toista kohtaan. Onko se oikein, onko se järkevää toimintaa. Siinä joudut kyllä katsomaan peiliin. Miksi asioita ei voi kohdata ja hoitaa kahdenkeskisellä, älyllisellä keskustelulla. Jos se ei onnistu, miksi ylipäätään on pitänyt ryhtyä tuollaiseen suhteeseen. Vai kävikö nytkin niin, että oli liian ruusunpunaiset odotukset unelmien prinssin kanssa elämisestä romanttisten lasten satujen mukaisesti.
Toivon että käytte juttelemassa ammatti-auttajan kanssa, eikä tehdä diagnooseja toisesta ensin ja haeta tukea täältä ihmisiltä jotka eivät tilannettanne oikeasti voi tietää.
Miten tämä lutkautuksesi ei yllätä yhtään? Yritä nyt vähän kovempaa.Mikäli olit vaarassa, poliisi poistaa vaaran aiheuttajan viemällä hänet yöksi putkaan. Sen jälkeen homma jatkuu entisenlaisenaan, jos hänestä ei todeta olevan sinulle uhkaa.
Korostat mielestäni tuota miehesi diganoosia. Onko voinut käydä siten, että olet alkanut "inhoamaan" miestäsi hänen diagnoosinsa vuoksi, aiheuttaen itse itsellesi tämän pahenevan tilanteen?
Ei varmaankaan yllätä. Moni nainen pilaa miehensä omilla tavoillaan ja sitten kun mies on "kuralla", aletaan syytellä miestä näkemättä itsessään vikaa.Miten tämä lutkautuksesi ei yllätä yhtään? Yritä nyt vähän kovempaa.
Joo joo joo kyllä sun mielipiteet tiedetäänEi varmaankaan yllätä. Moni nainen pilaa miehensä omilla tavoillaan ja sitten kun mies on "kuralla", aletaan syytellä miestä näkemättä itsessään vikaa.
Todiste: moni mies on absolutisti kun tapaa naisen, mutta kun menee naimisiin, alkoholisoituu, kun vituttaa niin perkeleesti.
Okei. Tiedätkö silmieni värin? Voit ratkaista sen ratkaisemalla tämän:Joo joo joo kyllä sun mielipiteet tiedetään
Sulla on vaaleansiniharmaat silmät. Naurettavan helppo arvoitusOkei. Tiedätkö silmieni värin? Voit ratkaista sen ratkaisemalla tämän:
"Olet bussikuski. Ensimmäisellä pysäkillä kyytiisi tulee 5 ihmistä ja 2 lähtee pois. Toisella pysäkillä kyytiisi tulee 13 ihmistä ja 5 lähtee pois. Minkä väriset silmät bussikuskilla on?"
Ei varmaankaan yllätä. Moni nainen pilaa miehensä omilla tavoillaan ja sitten kun mies on "kuralla", aletaan syytellä miestä näkemättä itsessään vikaa.
Todiste: moni mies on absolutisti kun tapaa naisen, mutta kun menee naimisiin, alkoholisoituu, kun vituttaa niin perkeleesti.