vierailija
Pakko avautua johonkin, jos jollakin olisi neuvoja tai ihan mitä tahansa apuja nyt?
Eli tilanne on seuraava:
Poltin vuosikausia itsekin, lopetin nikotiini korvaustuotteilla.
Niitä söin vuosia (juu tiedän ei olisi saanut) enemmän jo kai tavan vuoksi.
No, jokunen kuukausi sitten lopetin niksat.
Ja ne loetettuani hajuaistini parantui parissa päivässä.
Ja tupakan haju on oksettanut siitä lähtien ihan uskomattoman paljon.
Mutta vanhempani (asuvat kauempana, olen yleensä jäänyt yötä) polttavat sisällä talossaan ja autossaan.
Moni sisaruksistani myös polttaa.
Olen äidilleni sanonut jonkun kerran tupakasta ja sen hajusta, ne tilanteet ovat päätyneet riitoihin.
On mm sanomiseni jälkeen nauraen sytyttänyt tupakan autossaan ja alkanut polttaa vieressäni.
Suuttui kun sanoin napakammin, autohan on hänen.
Eikä tykkää, kun heillä suljen esim vessan oven (ei ole ikkunaa edes siellä) hänen jälkeensä, jottei se haju leviä koko taloon.
Aina kun siellä on käynyt, menee pari kolme päivää itseäni suihkussa puhtaaksi/hajuttomaksi hinkatessa ja samoja vaatteita pestessä hajuttomaksi...
Haju tarttuu ja on niiiin paha, polttavat vielä sätkää yäk.
Olen myös esim heidän viime vierailunsa jälkeen (onneksi eivät käy usein) saanut ihan uskomattoman päänsäryn sen hajun vuoksi.
Ramppaavat vähän väliä luonani ulkona/autossa tupakalla.
Ja haisevat itse niin pahalta, että minulta meinasi happi loppua asunnossani.
Siis se pinttynyt tupakan haju, en kestä sitä.
No, nyt sitten ihmetellään kun en enää käy.
Onkohan tässä enää mitään saumaa saada noita tajuamaan, etten huvikseni kiusaa ketään?
Vuosia sitten jo äitini julisti tupakasta sanojat mm hysteerisiksi tosikoiksi jne.
Voisin kai yrittää hakea (?) lääkärintodistusta tms siitä, että tupakka aiheuttaa minulla oireita?
Mutta enpä tiedä, otettaisiinko sekin vanhempieni toimesta vaan vttuiluna?
Mitä tässä voi enää tehdä, kun on jo hajusta sanottukin eikä mene perille?
Eli tilanne on seuraava:
Poltin vuosikausia itsekin, lopetin nikotiini korvaustuotteilla.
Niitä söin vuosia (juu tiedän ei olisi saanut) enemmän jo kai tavan vuoksi.
No, jokunen kuukausi sitten lopetin niksat.
Ja ne loetettuani hajuaistini parantui parissa päivässä.
Ja tupakan haju on oksettanut siitä lähtien ihan uskomattoman paljon.
Mutta vanhempani (asuvat kauempana, olen yleensä jäänyt yötä) polttavat sisällä talossaan ja autossaan.
Moni sisaruksistani myös polttaa.
Olen äidilleni sanonut jonkun kerran tupakasta ja sen hajusta, ne tilanteet ovat päätyneet riitoihin.
On mm sanomiseni jälkeen nauraen sytyttänyt tupakan autossaan ja alkanut polttaa vieressäni.
Suuttui kun sanoin napakammin, autohan on hänen.
Eikä tykkää, kun heillä suljen esim vessan oven (ei ole ikkunaa edes siellä) hänen jälkeensä, jottei se haju leviä koko taloon.
Aina kun siellä on käynyt, menee pari kolme päivää itseäni suihkussa puhtaaksi/hajuttomaksi hinkatessa ja samoja vaatteita pestessä hajuttomaksi...
Haju tarttuu ja on niiiin paha, polttavat vielä sätkää yäk.
Olen myös esim heidän viime vierailunsa jälkeen (onneksi eivät käy usein) saanut ihan uskomattoman päänsäryn sen hajun vuoksi.
Ramppaavat vähän väliä luonani ulkona/autossa tupakalla.
Ja haisevat itse niin pahalta, että minulta meinasi happi loppua asunnossani.
Siis se pinttynyt tupakan haju, en kestä sitä.
No, nyt sitten ihmetellään kun en enää käy.
Onkohan tässä enää mitään saumaa saada noita tajuamaan, etten huvikseni kiusaa ketään?
Vuosia sitten jo äitini julisti tupakasta sanojat mm hysteerisiksi tosikoiksi jne.
Voisin kai yrittää hakea (?) lääkärintodistusta tms siitä, että tupakka aiheuttaa minulla oireita?
Mutta enpä tiedä, otettaisiinko sekin vanhempieni toimesta vaan vttuiluna?
Mitä tässä voi enää tehdä, kun on jo hajusta sanottukin eikä mene perille?