lähdin ihan tohkeissani eilen kesken

jääneen kukkapenkin kimppuun.Puin ipanat ja vauvakin peräti nukkuin hyvin sikeästi.Ei tarvinut ainakaan 15min. heilutella vaunuja.(ennätykset paukkuu) :D

kädet kyynerpäitä myöten pyörittelen perennoja ja ihana rentoutumisen tunne valtaa tajuntani... :) vai eipä valtaa kovin kauon kun isäntä saapuu pihalle...
pidemmittä puheitta päräyttää SIRKKELIN käyntiin!! :headwall:

Siinä samassa lentää liljat juuripaakut viuhuen isäntää kohti ja mä kärrään sisälle vauvan kanssa.

yks sanoo et jaa sä lähet sisälle mädäntymään...mä siihen et juu nukuppa säkin yöllä ku mä tuun yleiskoneen kanssa viereen pärryyttämään kääretorttutaikinaa... \|O

-No,enhän mää kokopäivää sirkkelöi.

-Kiitos vaan mutta vauva on herännyt jo ja tuskin nukahtaa uudelleen enään tässä metakassa!

Tässäpä sitten istuskellessa ja vaunuja heijatessa ukon huudattaessa sitä vempelettä ulkona!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:43 Pirpana05 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:41 syklaaminkukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:39 Ford Prefect kirjoitti:
Mä varmaan odotaisin kun mies nukkuu ja hakisin vatkaimen... :whistle: :D :ashamed:
tai imurin ;)
Herääkö ne teillä muka oikeesti johonki imurin ääneen?? :kieh:
Meillä nukahtaa mies välittömästi kun kuulee imurin äänen.. :whistle:
 
aaarrgghhh,siis niiiiin tuttua \|O :whistle:

yks esimerkki eilisillalta,istuin sohvalla ja tuijotin sinkkuelämää lähes hypnotisoituna,niin mies tulee suihkusta,istuu mun viereen,vaihtaa kolmoselle ja näppää tekstitv:n päälle :eek: :eek: :eek: :eek:
jäin siihen ihan haavi auki hei tyyppi,mul oli sinkut kesken,niin sit se oli et ai sori,en huomannu ja anto kaukosäätimen mulle :headwall: :xmas:
 
Mä luulen kans että kaivan sen yleiskoneen illan pimeinä tunteina esiin... :whistle: tai sit ku herra nukkuu yövuoron jälkeen niin menen sen imurin kanssa vierailulle huoneesees!!

Joku osa sieltä aivoista ihan takuulla puuttuu miehillä :headwall:

Suunnittelin myös että tuon lapion kanssa menen saikkaamaan ja huomaamatta polkasen johdon poikki siitä hemmetin sirkkelistä!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:47 kuha kirjoitti:
aaarrgghhh,siis niiiiin tuttua \|O :whistle:

yks esimerkki eilisillalta,istuin sohvalla ja tuijotin sinkkuelämää lähes hypnotisoituna,niin mies tulee suihkusta,istuu mun viereen,vaihtaa kolmoselle ja näppää tekstitv:n päälle :eek: :eek: :eek: :eek:
jäin siihen ihan haavi auki hei tyyppi,mul oli sinkut kesken,niin sit se oli et ai sori,en huomannu ja anto kaukosäätimen mulle :headwall: :xmas:
meillä ihan sama tapahtunut :eek: :headwall: ja meneppä näpelöimään itse kaukosäädintä ku herra kattoo omia ohjelmiaan... \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:44 huppaloora kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:43 Pirpana05 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:41 syklaaminkukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:39 Ford Prefect kirjoitti:
Mä varmaan odotaisin kun mies nukkuu ja hakisin vatkaimen... :whistle: :D :ashamed:
tai imurin ;)
Herääkö ne teillä muka oikeesti johonki imurin ääneen?? :kieh:
Meillä nukahtaa mies välittömästi kun kuulee imurin äänen.. :whistle:
:LOL:
 

Yhteistyössä