lääkkeiden hinnat :O

herranen aika, tossa just tarkistelin minkä hintaiset tulee oleen mun mieliala lääkkeet... huh huh... 100 kappaleen paketti maksaa 125,20? josta kyllä kelan korvauksen jälkeen jää maksettavaa 72,86?
ja jos huomenna lääkäri määrää suuremman annostuksen (mikä on todennäköistä...) niin sitte lääkkeet tulee maksaan 221,22? ja kelan korvauksen jälkeen 128,55?
ja siis kiva kun ei vissiin ole vaihtareita.. on vaan pakko ostaa nuo lääkkeet.. |O |O |O
 
Ne on kalliita. Itellä maksaa toinen lääke just saman verran ja toinen ois maksanu 100kpl yli 300e. Eikä tietenkään oo rinnakkaisvalmistetta. Onneks pärjää nyt vaan tolla yhdellä lääkkeellä. Muistathan lääkkeiden maksukaton?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
ompas kalliita... Kun mä söin mielialalääkkeitä ne makso n.30mk/kk kela korvausten jälkeen...
just, no en haluais kuitenkaan sitte vaihtaa noita lääkkeitä, kun jos seuraavat ei sitten sovikkaan... :snotty: niin sitte on taas monta viikkoa paska olo... :ashamed: :ashamed:
ainoa haitta mitä noista lääkkeistä on niin jatkuva närästys.. :headwall: :headwall: pikkasen syö päätä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Starlight:
Ne on kalliita. Itellä maksaa toinen lääke just saman verran ja toinen ois maksanu 100kpl yli 300e. Eikä tietenkään oo rinnakkaisvalmistetta. Onneks pärjää nyt vaan tolla yhdellä lääkkeellä. Muistathan lääkkeiden maksukaton?
paljon se on???
miten kun mulle sanottiin että kelakorttiin voi saada sen jonkun sairautta koskevan merkinnän jolloin korvaus on suurempi, onko tietoa miten toimii... vai onko vaan toiveajattelua... :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lääkekatto on n.635 per vuosi. Sen jälkeen maksat vain 1,50.
no mut ei mulla tulis ylittymään se, ellei sitä lasketa lääkkeen kokonais hinnasta (siis ennen kelakorvausta...) että saisin sitte laittaa vuodessa sellaset 440? lääkkeisiin... :headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mitä ihmeen lääkkeitä sulla on :eek: :eek:
efexor depot 75mg
ja seuraavaks saan sitte 150mg jos annostusta nostetaan... :ashamed: :ashamed:
Mulla on kanssa Efexor. Syön 150mg. Mulla oli aikaisemmin erityiskorvattavuus lääkkeisiin jolloin maksoin vaan omavastuun eli pari euroa. Korvattavuus loppui ja nyt pitää ite maksaa. Mun käsittääkseen erityyskorvattavuuden saa silloin jos on oireina psykoottisia oireita. Mun mielestä masennus ja ahdistuneisuus ei riitä. Sen takia en oo saanu korvattavuutta uusittua. Mutta äkkiäkös sitä on taas psykoottinen kun ei oo varaa ostaa lääkkeitä. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lääkekatto on n.635 per vuosi. Sen jälkeen maksat vain 1,50.
no mut ei mulla tulis ylittymään se, ellei sitä lasketa lääkkeen kokonais hinnasta (siis ennen kelakorvausta...) että saisin sitte laittaa vuodessa sellaset 440? lääkkeisiin... :headwall: :headwall: :headwall:
Valitettavasti se katto lasketaan siitä mitä asiakas maksaa itse.
 

Yhteistyössä