Lääkkeellisen keskeytyksen TEHNEET, mitä sairaalassa tehdään?

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
Kun tunti varattu aikaa? Vieläkö siellä "kuulustellaan" jotain, tehdäänkö sisätutkimusta? Ne tehtiin jo lähetettä hakiessa terveyskeskuskessa... Luulis ettei yhden lääkkeen saamiseen mee tuntia?


jeesustelijat älkää vaivautuko, olen päätökseni jo tehny, eikä alkio ole mikään vauva ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
meinaatko lähetten hakua vai sairaalassa oloa
Ihan sairaalakäyntiä tarkotin, lähetekäynti jo takanapäin.
ne tutkii ultralla ja kirjottaa epikriisin joka viedään sit varsinaiseen paikkaan... kaavinnassa olen ollut ja aborttia tekemäs mut kun luin sen epikriisin niin lähin himaa...en pysytynytkään keskeytykseen. voimia sinulle
 
niin
samassa toimenpiteessä olen ollut kuolleen vauvan alun takia, rv 9. Alakautta tyhjennyslääkkeet ja suun kautta kipua lievittävät, jotka laittoi nukkumaan. Sai olla siellä koko päivän ja tyhjennyslääkettä piti ottaa useamman kerran, kun vuoto ei alkanut ja kivut oli ihan kohtalaiset.

Samasta syystä kuin sinä ollut kaverini lähetettiin kotiin tyhjennyslääkkeiden ottamisen jälkeen ja kamalissa kivuissa oli kotona lattialla maannut ja itkenyt.
 
Yksvaan
Mulla oli raskaus vähän pidemmällä, mutta lääkkeen antoivat, sitten joku kaavake täytettiin, en muista mitä kysyttiin.
Parin päivän päästä sitten osastolle kärsimään.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
samassa toimenpiteessä olen ollut kuolleen vauvan alun takia, rv 9. Alakautta tyhjennyslääkkeet ja suun kautta kipua lievittävät, jotka laittoi nukkumaan. Sai olla siellä koko päivän ja tyhjennyslääkettä piti ottaa useamman kerran, kun vuoto ei alkanut ja kivut oli ihan kohtalaiset.

Samasta syystä kuin sinä ollut kaverini lähetettiin kotiin tyhjennyslääkkeiden ottamisen jälkeen ja kamalissa kivuissa oli kotona lattialla maannut ja itkenyt.
Helsingissä, eri sairaaloissa erilaiset tavat.
 
Mulla tehtiin vuosi sitten lääkkeellinen keskeytys. Ensin sain suun kautta otettavan lääkkeen ja seuraavana päivänä menin naistenklinikalle, jossa laittoivat olikohan kolme pilleriä emättimeen. Meniköhän joku tunti kun aloin verta vuotamaan (sitä tuli siis aivan älyttömästi). Kolme tuntia siellä joutui olemaan tarkkailussa. Mulla oli kyllä niin kovat kivut että jouduin jäämään vielä pariksi tunniksi sen jälkeen kun antoivat piikillä jotain vahvempaa kipulääkettä.
 
täällä
eka käynnillä ultrataan ja otetaan sit ne tabletit suun kautta. Kahden vuorokauden kuluttua uusi käynti, jolloin annetaan Cytotecit emättimeen. Sit seurataan sairaalassa vähintään se 4 tuntia tai kunnes reilu vuoto alkaa. Jos toinenkin käynti sairaalassa, niin varaa mukaan vaihtovaatetta, mä ainakin vuodin todella REILUSTI.
 
(mulla oli kyseessä tuulimuna) Sairaalassa ultrattiin vielä ja sain pari buranaa ja tyhjennyslääkkeet kouraan.
Läksin kotiin jossa laitoin tabletit sisälle. Muutaman tunnin kuluttua alkoivat kovat kivut ja veren lorina.
 

Yhteistyössä