lääkkeellinen

Mulle tehtiin lääkkeelinen keskeytys keskiviikkona, sikiö oli kuollut kohtuun.. :'(
Olisin vain kysellyt onko muita tämän kokeneita? Milloin teillä vuoto loppui?

Keskiviikkona vuoto oli runsasta, ultrassa 7h jälkeen lääkkeiden annosta näkyi yksi pieni hyytymä, joka oli lähtenyt liikkeelle, antoivat vielä suunkautta 2 tablettia.(hyytymiä tuli reilusti sairaalassa) Kotiin pääsin 7h jälkeen. Kotona alkoi vielä kamala polttelu ja iso hyytymä tulikin pönttöön, kivut loppuivat kuin seinään. Tämän jälkeen vuoto on ollut normaalien kuukautisten kaltaista, eikä hyytymiäkään ole tullut lainkaan enään. Näyttää siltä, että vuoto on loppumassa. Alamahaan välillä vähän polttelee, todella vähän, ei tunne jos ei kiinnitä huomiota. Olisin kysellyt, onko tämä vuoto normaalia, että vähenee reilusti tai loppuu näin pian kokonaan?

Raskautta en uskalla vielä ajatellakkaan, sillä tämä tuli niin yllättäen eteen, että toipuminen vie aikansa...

:/

kuulostaa samanlaiselta kuin omat kokemukseni (joita on jo kaksi). mutta täältä olen lukenut, että monenlaista on. pääasia että ei nouse lämpöä ja kivut menevät ohi. jokatapauksessa on varmaan hyvä käydä jäkitarkastuksessa - ainakin minä sain lääkäriltä sellaiset ajat.

edellisestä km on nyt kolme kuukautta, yhdet menkat on tullut ja nyt teen ovulaatiotestejä. kovasti yritämme vielä...

tsemppiä sinulle!

itsellä lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vuoto kesti 6 viikkoa, välillä vuoti kunnolla ja välillä vähemmän.. Sitten kontrollikäynnillä gyn. sanoi että vuoto näyttäisi kuukautisvuodolta joten itselle ensimmäiset kuukautiset tulivat ilman minkäänlaista taukoa..

koitahan jaksaa.. Päivä kerrallaan :hug:

Minulla myös kova vuoto loppui kuin seinään. Ennen lääkkeellistä tyhjennystä minulla oli jo pikkuisen vuodellut kaksi päivää. Lääkkeiden jälkeen oli kovaa vuotoa klöntteineen noin 6 tuntia. Tiputteluvuotoa kesti siitä eteenpäin kolme viikoa.

Minulla kesti vuoto 2 viikoa ja 2 päivää. Kuukautiset alkoivat sitten kp 34. Nyt yritys taas päällä, kp 16.. Toivottavasti tärpää pian uudelleen! Onnea ja voimia myös teille kaikille muille!

Yhteistyössä