Mitä nyt
Hei! Lääkkeellinen tyhjennys oli perjantaina. Ekat pari lääkettä eivät heti purreet, joten lisättiin vielä yksi. Sitten alkoikin tapahtua. Kipuja oli, mutta vuoto aika niukkaa. Olo oli kuitenkin hyvä, joten pääsin kotiin. Kotona tulikin hulahduksenomaisesti "tavaraa pihalle" ja vuoto oli muutenkin aika rajua parin tunnin ajan. Myöhemmin illalla tuli vielä muutama kudosmöykky (anteeksi tarkka kuvaus). Viikonloppuna vuoto vastasi tavallisen kuukautisvuodon määrää, lisättynä muutamilla kudoksen kappaleilla + hyytymillä. Eilen vielä niukkaa vuotoa, mutta tänään on aamun jälkeen ollut lähes "ei oota".
Saamani kotihoito-ohjeen mukaan jälkivuotoa olisi noin parin viikon ajan, mutta minulla näyttää siis jo nyt loppumisen merkkejä??? Pieniä, ohimeneviä menkkamaisia kipuja ja kouristeluja alavatsalla on, mutta ei sen isompia tuntemuksia.
Kyselenkin täältä mahdollisilta kohtalotovereilta ja muilta asiasta mahdollisesti tietäviltä, voinko olla näine oloineni rauhassa, vai pitäisikö huolestua, että kaikki ei olekaan kunnossa? Tiedän, että voin soittaa huolineni polille ja kysellä sieltäkin
Kaikenlaista kun olen lukenut, mitä voi seurata, jos kaikki ei mene hyvin...
Saamani kotihoito-ohjeen mukaan jälkivuotoa olisi noin parin viikon ajan, mutta minulla näyttää siis jo nyt loppumisen merkkejä??? Pieniä, ohimeneviä menkkamaisia kipuja ja kouristeluja alavatsalla on, mutta ei sen isompia tuntemuksia.
Kyselenkin täältä mahdollisilta kohtalotovereilta ja muilta asiasta mahdollisesti tietäviltä, voinko olla näine oloineni rauhassa, vai pitäisikö huolestua, että kaikki ei olekaan kunnossa? Tiedän, että voin soittaa huolineni polille ja kysellä sieltäkin
Kaikenlaista kun olen lukenut, mitä voi seurata, jos kaikki ei mene hyvin...