Mää alan olla oikein odottamisen odottamisen mestari. Sen helmikuisen kaavinnan jälkeen meni kauan niiden menkkojen odottamisessa, sitten sainkin ajan myoomaleikkaukseen, joten ei saanut raskautua. Odottelin että pääsen siihen leikkaukseen. Leikkauksen jälkeen piti tietty odotella, että kohtu toipuu ennen kuin pysty alkaan yrittään ja sitten kun meillä tärppäs, niin odottelin, että pääsen varhaisraskauden ultraan, kun tiesin, ettei kaikki ollut kunnossa. Nyt tän joulukuisen kaavinnan/kesketyksen (kohdunulkoinen siis) takia joudun odotteleen ainakin maaliskuun loppuun, koska mulle pistettiin solumyrkkypiikki tammikuussa ja sen jälkeen pitää odottaa 3 kuukautta. No, ei mulla varmaan menkatkaan ole vielä tulossa. Saatiin vasta raskaushormoni nollaan. Siihenki meni 6-7 viikkoa kaavinnasta. Täytyy sanoa, että nyt tähän odottamisen odottamiseen on jo tottunut, eikä ole enää sellanen paniikki päällä, että olis hoppu raskautua. En tiedä edes, että voidaanko me enää yrittää. Mun kohtu on niin arpinen leikkausten (2) ja kaavintojen (2) jälkeen, että mihin siellä edes voi kiinnittyä. Lisäksi siellä on taas myoomia =( Kyllähän se lääkkeellinen tyhjennys olis parempi kohdulle, joten siksi ne lääkärit sitä suosittelee. Itsekin kuitenkin viimeksi valitsin kaavinnan monta kuukautta kestävien pistosten sijaan.