Lääkeapua tupakoinnin lopettamiseen. Kokemuksia?

ainaki miehen työkamu sai tosta noin vain ja on tehonnut, kuulemma vieläkään ei tee mieli ees sauhutella, mut kuinkahan käy nyt ku kaupoista lähtee tupakat näkyviltä pois.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Ja normaali määrä oli?
Eikö ne siis auta yhtään?
Normaalisti mulla menee vähintään se aski päiväs :ashamed:

Muutama kaveri on kyl lopettanu kokonaan sen avulla. Niille tuli niin paha olo pelkästään siit hajusta.
Se siis tuntuu ihan oikeesti, eikä oo mikään lumelääke? Eikös ne oo aika kalliita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
ainaki miehen työkamu sai tosta noin vain ja on tehonnut, kuulemma vieläkään ei tee mieli ees sauhutella, mut kuinkahan käy nyt ku kaupoista lähtee tupakat näkyviltä pois.. :whistle:
??? :eek: Meinaako ne piilottaa tupakit joku?
Juu uutisissa on nyt tänä päivänä ollu aiheena.. ja nuuska menee kielletylle listalle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Ja normaali määrä oli?
Eikö ne siis auta yhtään?
Normaalisti mulla menee vähintään se aski päiväs :ashamed:

Muutama kaveri on kyl lopettanu kokonaan sen avulla. Niille tuli niin paha olo pelkästään siit hajusta.
Se siis tuntuu ihan oikeesti, eikä oo mikään lumelääke? Eikös ne oo aika kalliita?
ei oo lumelääkettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Se siis tuntuu ihan oikeesti, eikä oo mikään lumelääke? Eikös ne oo aika kalliita?
Tupakki ei maistu niin hyvälle sen lääkkeen takia, toisia pelkkä haju kuvottaa ja kovaa. Jos muistan niin hita oli lähemmäs 200?, varmaksi en sano...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Se siis tuntuu ihan oikeesti, eikä oo mikään lumelääke? Eikös ne oo aika kalliita?
Tupakki ei maistu niin hyvälle sen lääkkeen takia, toisia pelkkä haju kuvottaa ja kovaa. Jos muistan niin hita oli lähemmäs 200?, varmaksi en sano...
Oon kans ymmärtäny että kalliita ovat, tosin ei tää sauhuttelukaan mitään ilmasta ole. Mutta jos tehois niin maksaa sitten mitä vaan.
Eikai se auta kun kokeilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Se lääke pistää ne nikotiinireseptorit lukkojen taakse, joita syntyy aivoihin joka kerta kun tupakkia vetelee.
Siis?
Koitin googlettaa, mut sieltä tuli vaan sellasta tekstiä jota ei tavallinen ihminen ymmärrä :LOL: Mutta siis, niitä syntyy kun saa nikotiinia, ja niiden takia sitä on ikuisesti nikotiinikoukussa... En mä tiiä miten ne toimii, mutta näin täti selitti tupakanvieroituskurssilla. Se ite oli lopettanu tupakoinnin joskus 70-luvulla, ja vielä tänä päivänäkin jos näkee jonkun polttavan, sille saattaa tulla hetkellinen himo vetästä savut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Se lääke pistää ne nikotiinireseptorit lukkojen taakse, joita syntyy aivoihin joka kerta kun tupakkia vetelee.
Siis?
Koitin googlettaa, mut sieltä tuli vaan sellasta tekstiä jota ei tavallinen ihminen ymmärrä :LOL: Mutta siis, niitä syntyy kun saa nikotiinia, ja niiden takia sitä on ikuisesti nikotiinikoukussa... En mä tiiä miten ne toimii, mutta näin täti selitti tupakanvieroituskurssilla. Se ite oli lopettanu tupakoinnin joskus 70-luvulla, ja vielä tänä päivänäkin jos näkee jonkun polttavan, sille saattaa tulla hetkellinen himo vetästä savut.
Ok. Sovitaan että se on se himo :D
 
LLL
Mun mies lopetti sillä vanhemmalla tupakan lopettamislääkkeellä. Nyt 3vuosi ilman tupakkia, ei tee mieli, haju on paha jne. Oisko ollu zyban lääkkeen nimi. Siihen aikaan maksoi 160euroa ja ruottin puolelta haki, kun oli paljon halvempaa ja muutenkin oli sinne menossa
 

Yhteistyössä