Lääke aiheutti "poikkeavaa" seksuaalisuutta naisissa: "En voinut kontrolloida sitä"

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nuorisoa monesti haukutaan huonotapaiseksi, mutta jos oletetaan, että täällä perhepalstalla suurin osa kirjoittajista on aikuisia, niin on kyllä erittäin huonotapaisia monta seassa. Haukutaan muita, nauretaan muille, trollataan, haastetaan tahallaan riitaa, spämmätään kuvia, kehuskellaan panoilla... Sanon taas, että toivottavasti eivät ole irl noin pahoja.
👍Olen aina varoittanut aikuisia lapsiani tästä palstasta.
Älkää hyvät ihmiset kysykö neuvoa huoliinne tällä palstalla.
Tietoa löytyy asiallisista artikkeleista. Niiden neuvoilla aikoinaan pärjäsin vahvana ja aikuisena naisena. Nykyään kaikkien alojen ”guruna” viihdyn vain hömppäsivuilla. Kauneus&Terveys-sivulta katsoin videon, jossa Miss Suomi 2025 esittelee meikkilaukkuaan. Meikkipussissani on vain pieni määrä meikkejä hänen tarpeistoon varrattuna. Ilmankos juhlista miessaattaaja aikoinaan ylisti ulkonäköäni kotiovellani. Selvisin pälkähästä valkoisella valheella, ja pääsin menemään yksin kotiin. Poikaystäväni oli silloin armeihan sinisissä.
Nyt netti kiinni. Sain surffatessani maailmalta ihania videoita ja kuvia maailman kauneimmasta rakkauden kaupungista ja muualtakin.
Nauttikaamme keväästä.

vierailija
Aina täällä on pervoiltu. Varsinkin ennen! Meillähän oli kuvarinkikin jossa tissi/pimppu/peniskuvat vaihtoivat omistajaa ja puhuttiin tuhmia.
WHAT? Ihan tosissaanko ihmiset lähetti kuvia sukuelimistään toisille ihmisille? Miksi? Onko jollakulla Setiksen tai Ompunsiementäjän peeniksen kuva tallessa? Saatais todiste siitä vehkeen koosta.

WHAT? Ihan tosissaanko ihmiset lähetti kuvia sukuelimistään toisille ihmisille? Miksi? Onko jollakulla Setiksen tai Ompunsiementäjän peeniksen kuva tallessa? Saatais todiste siitä vehkeen koosta.
Se oli aikaa ennen kyseisiä nimimerkkejä.

(Paitsi jos setis onkin aiempi palstailija.)

Eikä sukuelinkuvien lähettely ollut "se" juttu. Se oli yhteitä keskustelua aiheesta ilman rajoituksia tai sensuuria. Kuvia vaihdeltiin, kaikenlaisia kuvia. Joskus siiryttiin privailemaan kirjeitse tai jonnekin chattiin. Ja kun toiselta puolelta löytyi joku/jotkut joiden kanssa synkkasi ihan tosissaan ni silloin ehkä noita mainitsemiasi kuviakin läheteltiin.

Onpa mä nettisekstaillutkin messengerissä aiempien palstailijoiden kanssa. Kimpassakin!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Okei. No jos on varmistettu, että kaikki ovat aikuisia ja mukana vapaaehtoisesti, niin mikäs siinä sitten. Itse en uskaltaisi mitään kuvia lähetellä tai seksiä netissä harrastella, kun ikinä ei voi tietää, kuka siellä ruudun toisella puolella oikeasti on. Onko täysi-ikäinen ollenkaan.

Okei. No jos on varmistettu, että kaikki ovat aikuisia ja mukana vapaaehtoisesti, niin mikäs siinä sitten. Itse en uskaltaisi mitään kuvia lähetellä tai seksiä netissä harrastella, kun ikinä ei voi tietää, kuka siellä ruudun toisella puolella oikeasti on. Onko täysi-ikäinen ollenkaan.

Hmmm...

Uskaltaisitko sä mun kanssa laitella kuvia ja viestitellä?

Siis en tarkoita että haluaisitko vaan uskaltaisitko. Siis silleen, että ku mä olen palstaillut täällä vuosia ja on kai suht helppo todeta että olen nainen ja aikas vanhakin...

...samoin me palstalaiset silloin toisemme "tunnettiin". Osa oli tavannutkin tai ainakin nähnyt toisen livenä mesessä ja silleen sitä sit onkin helppo selvitellä ketkä oikeasti ovat mitä sanovat.

• Tykkää
vierailija
...samoin me palstalaiset silloin toisemme "tunnettiin". Osa oli tavannutkin tai ainakin nähnyt toisen livenä mesessä ja silleen sitä sit onkin helppo selvitellä ketkä oikeasti ovat mitä sanovat.
Muistan kun se teidän ns sisäpiiri riitaantui rajusti keskenään. Eräs mies oli tosi tosi törkeä häneen ihastunutta naista kohtaan. Ja monet naiset lähti ovet paukkuen kokonaan pois keskenään riitaannuttuaan ja onneksi se tosi ilkeä mies kanssa lopetti
Se ei sietänyt kukkona muita miehiä ollenkaan ja uittuili kokoajan
Sitten oli niitä kanoja jotka hyökkäsi muita kohtaan jos vaan joku rohkeni olla eri mieltä sen punasen kukon kanssa

Muistan kun se teidän ns sisäpiiri riitaantui rajusti keskenään. Eräs mies oli tosi tosi törkeä häneen ihastunutta naista kohtaan. Ja monet naiset lähti ovet paukkuen kokonaan pois keskenään riitaannuttuaan ja onneksi se tosi ilkeä mies kanssa lopetti
Sitten oli niitä kanoja jotka hyökkäsi muita kohtaan jos vaan joku rohkeni olla eri mieltä sen punasen kukon kanssa
Mä en varsinaisesti palstaillut "sisäpiirin" aikaan ja se mistä mä kirjoitin tapahtui siis ennen sitä.

Ja saat vapaasti kanoitella mua mutta mulle kyseinen palstamies oli hyvä ystävä.

• Tykkää
vierailija
Hmmm...

Uskaltaisitko sä mun kanssa laitella kuvia ja viestitellä?

Siis en tarkoita että haluaisitko vaan uskaltaisitko. Siis silleen, että ku mä olen palstaillut täällä vuosia ja on kai suht helppo todeta että olen nainen ja aikas vanhakin...

En, koska en voisi luottaa siihen, että et myy tai anna kuviani eteenpäin. En tunne sinua irl enkä siis voi tietää, mitkä sanomasi asiat ovat tosia. Vaikka luottaisin, että olet täysi-ikäinen ja nainen, niin silti en voisi luottaa sanaasi, että katsot kuvat vain itse etkä esim. näytä miehellesi tai laita jakoon jonnekin toiseen palveluun.

vierailija
Mä en varsinaisesti palstaillut "sisäpiirin" aikaan ja se mistä mä kirjoitin tapahtui siis ennen sitä.

Ja saat vapaasti kanoitella mua mutta mulle kyseinen palstamies oli hyvä ystävä.
Olit kana vaan jos hyökkäsit niitä kohtaan jotka uskalsi kritisoida kukon törkeyksiä ja ilkeyksiä vastaan

ja hmmm, oli hyvä ystävä vaan ei enää?

vierailija
Vanhoja ketjuja selailemalla minulle on selvinnyt, ettei kirjautuneihin voi luottaa.
Tällä palstalla on vain muutama kirjautunut, joiden jutut skippaan yli.

vierailija
Täällä on joskus ollut kova meininki.
Saas nähdä milloin palstan örkki alkaa sessionsa palstalla. Shampanjapullot lentelevät, ja syytöksiä satelee kuten kunnon persun pitääkin öykkäröidä.

No kyllä nämä asiat oli varmistettu, tiedettiin kyllä kuka oli kyseessä. Osa näki livenäkin, ei pelkästään ruudun välityksellä siis. Meilläkin kylässä on käynyt muutamia, ja muutamia olen nähnyt tuolla kylillä.🤗

Yhteistyössä