lääkäri soitti miehelle, klo 15 saa tietää mikä häntä vaivaa

Jos tänään ottivat näytteen niin voiko olla mahdollista että tietävät vastauksen jo tänään?
Minulta otettiin rinnasta ohutneulanäyte niin vastausta piti odotella. Kaksi kertaa olen leikkauksen kokenut ja vastausta piinassa odotellut.
Toivottavasti vaaraton patti miehelläsi :hug: :hug: :hug:
 
ei ole mitään näytettä vielä otettu. lääkäri kahtonut ultrakuvat ja soitti miehelle et sinne pitäisi mennä kuulemaan diagnoosi, eli ei kuullosta hyvälle kun ei voi puhelimessa sanoa :ashamed:
ja sen neulanäytetteen ottavat varmaan sitte siellä kysissä
 
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
elikkä kasvain siellä kilpirauhasessa on, ei tietoa vielä onko hyvän vai pahan laatuinen. :( ensi viikolla kyssiin ja siellä tutkivat ja todennäköisesti puukkoa näyttävät. en ymmärrä miten tyyni mies voi olla. pelottaa niin pirusti :'(
:hug:
Voimia teille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
elikkä kasvain siellä kilpirauhasessa on, ei tietoa vielä onko hyvän vai pahan laatuinen. :( ensi viikolla kyssiin ja siellä tutkivat ja todennäköisesti puukkoa näyttävät. en ymmärrä miten tyyni mies voi olla. pelottaa niin pirusti :'(
onneks ennuste on hyvä,jos löytyy pahanlaatuinen. www.kilpirauhas.info
löytyy tietoa
 
Joo mullakin oli ja poistivat rauhasen!Lääkäri kertoi ultran perusteella alustavan arvion tuloksesta,piti paikkansa!Hyvin sujui kaikkinensa ja ei oo ollut senkoommin ongelmia!Ultraaja on saattanut kertoa jo jotain ja siksi rauhallisuus!Näin mullekin!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
joo elikkä mies sanoi seuraavaa, eli ei ole kilpirauhasessa se kasvain vaan ilmeisesti sylkirauhasessa. nyt mäkin olen jo ihan pihalla :(
kumminkin ensi viikolla kyssiin ja siellä sitte jatkoa. ite pelottaa ihan pirusti mut mies on vaan rauhallinen :eek:
Ultralla voi kuitenkin jo suuntaa antavasti sanoa näyttääkö kasvain pahanlaatuiselta, sitten ohutneulabiopsia kertoo varman tuloksen. Eli oliko ultraava lääkäri kertonut tarkemmin löydöksestä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Millainen patti? Mun miehellä on kaulassa patti, mutta ei käy näyttämässä lääkärillä, koska pitää sitä vaan todella isona rauhasena. Se ei näy päälle päin, mutta tuntuu kyllä ja on ollut jo todella pitkään.
kova patti oikealla puolella rauhasen kohdalla. ei näy tämäkään päälle päin vaan tuntuu kyl isolta.
ja mitään lääkäri ei kertonut et onko hyvän vai pahanlaatuinen, ultrassa kun ei näy niin selkeästi. verikokeet kumminkin olleet ihan normaalit jota minä ihmettelen et jos on kasvain niin verikokeet on ihan ok t :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
joo elikkä mies sanoi seuraavaa, eli ei ole kilpirauhasessa se kasvain vaan ilmeisesti sylkirauhasessa. nyt mäkin olen jo ihan pihalla :(
kumminkin ensi viikolla kyssiin ja siellä sitte jatkoa. ite pelottaa ihan pirusti mut mies on vaan rauhallinen :eek:
voimia teille sinne koko perheelle :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Millainen patti? Mun miehellä on kaulassa patti, mutta ei käy näyttämässä lääkärillä, koska pitää sitä vaan todella isona rauhasena. Se ei näy päälle päin, mutta tuntuu kyllä ja on ollut jo todella pitkään.
kova patti oikealla puolella rauhasen kohdalla. ei näy tämäkään päälle päin vaan tuntuu kyl isolta.
ja mitään lääkäri ei kertonut et onko hyvän vai pahanlaatuinen, ultrassa kun ei näy niin selkeästi. verikokeet kumminkin olleet ihan normaalit jota minä ihmettelen et jos on kasvain niin verikokeet on ihan ok t :eek:
No syöpä harvoin näkyy verikokeissa, joskus saattaa olla anemia. Mutta esim. crp ei välttämättä ole koholla vasta kun syöpä on levinnyt tai "loppusuoralla".
 

Yhteistyössä