Lady Gagan kertakaikkisen loistava puhe Mr. Trumpille 🥰

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Herranen aika sentään mikä valehtelija hän on. Ihan jatkuvasti saa kuulla näistä valheista valheiden perään. Mitä ajattelevat hänen faninsa tällä palstalla? Onko OK?

IL: ”Harrisin ja Brownin menneisyyden on tuonut esille myös vastaehdokas Trump. Elokuussa Mar-a-Lagon kartanossaan pitämässään lehdistötilaisuudessa Trump muisteli olleensa aikoinaan Brownin kanssa helikopterionnettomuudessa ja keskustelleensa tuolloin hänen kanssaan Harrisista.

– Tunnen hänet [Brownin] aika hyvin. En ole nähnyt häntä vuosiin. Mutta hän kertoi minulle kauheita asioita hänestä [Harrisista]. Hän [Brown] ei ollut tuossa vaiheessa kovinkaan hänen [Harrisin] ihailija, Trump kertoi lehdistötilaisuuden aikana.

Trumpin tarina helikopterionnettomuudesta on osoitettu muun muassa yhdysvaltalaislehti New York Timesin toimesta vääräksi
. Trump on itse uhkaillut lehteä jutun takia jopa oikeustoimilla.

Myös Brown on itse kiistänyt olleensa Trumpin kanssa helikopterionnettomuudessa. Samalla Brown antoi oman uhkauksensa Trumpille.

– Jos hän haastaa New York Timesin oikeuteen siitä, että he ovat painaneet lehteensä minun sanoneen hänen valehdelleen, niin aion haastaa hänet oikeuteen
, Brown kertoi CBS Newsille
 
vierailija
Herranen aika sentään mikä valehtelija hän on. Ihan jatkuvasti saa kuulla näistä valheista valheiden perään. Mitä ajattelevat hänen faninsa tällä palstalla? Onko OK?

IL: ”Harrisin ja Brownin menneisyyden on tuonut esille myös vastaehdokas Trump. Elokuussa Mar-a-Lagon kartanossaan pitämässään lehdistötilaisuudessa Trump muisteli olleensa aikoinaan Brownin kanssa helikopterionnettomuudessa ja keskustelleensa tuolloin hänen kanssaan Harrisista.

– Tunnen hänet [Brownin] aika hyvin. En ole nähnyt häntä vuosiin. Mutta hän kertoi minulle kauheita asioita hänestä [Harrisista]. Hän [Brown] ei ollut tuossa vaiheessa kovinkaan hänen [Harrisin] ihailija, Trump kertoi lehdistötilaisuuden aikana.

Trumpin tarina helikopterionnettomuudesta on osoitettu muun muassa yhdysvaltalaislehti New York Timesin toimesta vääräksi. Trump on itse uhkaillut lehteä jutun takia jopa oikeustoimilla.

Myös Brown on itse kiistänyt olleensa Trumpin kanssa helikopterionnettomuudessa. Samalla Brown antoi oman uhkauksensa Trumpille.

– Jos hän haastaa New York Timesin oikeuteen siitä, että he ovat painaneet lehteensä minun sanoneen hänen valehdelleen, niin aion haastaa hänet oikeuteen, Brown kertoi CBS Newsille
 

Yhteistyössä