J
"jennyk"
Vieras
Lääkäri soitti, iltapäivällä aika tutkimuksiin.
Eli lapsella (5v.) oli eilisissä valkosoluerittelyissä ollu l-baso 1% mikä ilmeisesti aiheuttaa nyt jatkotutkimuksia. Omatoimisella etsimisellä googlesta löysin noidennolevan leukemiassa koholla. Mitä tää nyt tarkoittaa ja onko tulos todella huono? Iltapäivään on pitkä aika odottaa
Eli lapsella (5v.) oli eilisissä valkosoluerittelyissä ollu l-baso 1% mikä ilmeisesti aiheuttaa nyt jatkotutkimuksia. Omatoimisella etsimisellä googlesta löysin noidennolevan leukemiassa koholla. Mitä tää nyt tarkoittaa ja onko tulos todella huono? Iltapäivään on pitkä aika odottaa