Labradorin pentuja,mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lappis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lappis

Vieras
auttakaa nyt erkkiä mäessä.
Mistä löytyy myynnissä olevia pentuja,miel "keltaisia" narttuja.
Joo olen selannut kenneleitä ja mä löydä kun kuvia ja muita.
Eli uuno tarvii apua.auttakaa ja laittakaa linkkejä missä on ja jos tutuilla on niin huikatkaa,olen todella kiinnostunut ottamaan palleroisen itelle<3

ottamaan vai ostamaan?kerro minkälaiseen kotiin pentu pääsisi?Mun kaverilla 2keltaista pentua vapaana?!Jos ei nyt ole tullut viimepuhelun jälk.varausta.Molemmat narttuja ja hintaa 1000e(200e summasta varausmaksua, rekisteröityjä ja eläinlääkärin tarkastamia.Luovutus Helmikuun alussa

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Se on labbis, ei lappis...

no joo ei nussutella sie pilkkua.
Siis ostan koiran,Asun kerrostalossa mutta juoksemaan pääsee mettään toisen koiran kanssa,siis minulla on narttukoira ennestään ja mammalle kaveria.Ja itelle lenkki kaveria kun ei tuon ajokoiran kanssa oikein tuu lenkistä mitään nuuhkimisen takia..
sekavaa pöpellystä mutta kuitenkin:)

Labradori on aktiivinen työkoira ja sille ei riitä pelkkä lenkkeily ja silloin tällöin metsässä juoksentelu. Itse joskus nuorena ja tietämättömänä tein sen virheen, että sen rotuisen hankin ja ongelmia siitä tuli. Vaikka tehtiin 10 km lenkkejä päivittäin, koira tuhosi silti kotia ja oli muutenkin hankala. Vasta kun aloin harrastaa sen kanssa muutakin kuin lenkkeilyä, se vähän rauhoittui. Mutta tällä kokemuksella en suosittele pelkästään lenkkikaveriksi varsinkaan kerrostaloon. Omakotitalossa koiralla sentään luultavasti olisi tilaisuus olla vapaana omalla pihalla toisin kuin kerrostalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Labradori on aktiivinen työkoira ja sille ei riitä pelkkä lenkkeily ja silloin tällöin metsässä juoksentelu. Itse joskus nuorena ja tietämättömänä tein sen virheen, että sen rotuisen hankin ja ongelmia siitä tuli. Vaikka tehtiin 10 km lenkkejä päivittäin, koira tuhosi silti kotia ja oli muutenkin hankala. Vasta kun aloin harrastaa sen kanssa muutakin kuin lenkkeilyä, se vähän rauhoittui. Mutta tällä kokemuksella en suosittele pelkästään lenkkikaveriksi varsinkaan kerrostaloon. Omakotitalossa koiralla sentään luultavasti olisi tilaisuus olla vapaana omalla pihalla toisin kuin kerrostalossa.

On kokemusta kyseisestä koirasta,kyllä sille muutakin virikettä tulee,mettästys,sorsastus ja koulutusta myös.
Totta kai koira tarvii lenkin ohella muutakin,eika kukaan turhautumatta ole jos pääset heittää rinkulan pihalle ja se siinä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja lappis:
auttakaa nyt erkkiä mäessä.
Mistä löytyy myynnissä olevia pentuja,miel "keltaisia" narttuja.
Joo olen selannut kenneleitä ja mä löydä kun kuvia ja muita.
Eli uuno tarvii apua.auttakaa ja laittakaa linkkejä missä on ja jos tutuilla on niin huikatkaa,olen todella kiinnostunut ottamaan palleroisen itelle<3

http://www.keltainenporssi.fi/search/lemmikkielaimet/koirat/labradorinnoutajan-pennut/search.mec?pob_post_id=23677816&pob_action=show_post&pob_cat_id=11468&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=fi

http://www.nettimarkkina.com/labradorinnoutajan-pentuja/1112651

http://www.myyjaosta.com/announcements/search-results/1597723/13646/2549/Labradorinnoutajan+pentuja+Nurmijarvi+Uusimaa+Koirat

Onhan noita, kun kirjoittaa googleen myydään labradorin pentuja ;)

Yhteistyössä