[QUOTE="palma";23357489]Sakussa on se hyvä puoli, että se on niin miellyttämishaluinen ja innokas puuhaamaan ihmisen kanssa. On ihan eri juttu kouluttaa koiraa, joka ajattelee "kerro pliis mitä voin tehdä hyväksesi" kuin hoffia, joka on sitä mieltä, että "ihan kiva idea tuokin, mutta mä teen nyt ensin näin". Ekaksi koiraksi kannattaa valita rotu, jolle yhdessä tekeminen on mahtavin juttu.[/QUOTE]
Joo mulla on itellänikin ollut saku aikoinaan, tai siis se oli exän koira. Aivan ihana koira, palveluskoira henkeen ja vereen. Mutta tosiaan vaatii aikamoisen auktoriteetin eli pitää sit tosissaan olla sitä itsevarmuutta. Mutta koira kuin koira vaatii johtajan itselleen ja aktiviteetteja. Yleisimmin ne koirien käytöshäiriöt tulevat sieltä hihnan toisesta päästä.
Joo mulla on itellänikin ollut saku aikoinaan, tai siis se oli exän koira. Aivan ihana koira, palveluskoira henkeen ja vereen. Mutta tosiaan vaatii aikamoisen auktoriteetin eli pitää sit tosissaan olla sitä itsevarmuutta. Mutta koira kuin koira vaatii johtajan itselleen ja aktiviteetteja. Yleisimmin ne koirien käytöshäiriöt tulevat sieltä hihnan toisesta päästä.