laastari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kati79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kati79

Vieras
nyt ois ehkäisy ajankohtaista. 3 laisia pillereitä olen syöny. nyt mietin ehkäisy. kokemuksia laastarista? vai kokeilen uusia pillereitä? myös muistakin haluaisin kuulla? toi laastari vaan vaikuttais helpommalta muistaa.

Laastari on tosi helppo ja kätevä, kerran viikossahan se vaihdetaan kolmen viikon ajan ja sitten yksi taukoviikko. Mulla on ollut nyt laastari käytössä reilun vuoden eikä mitään sivuoireita ole ollut. Menkat on niukemmat. Monelle kyllä laastarin liimapinta aiheuttaa kutinaa ja joku tulee tosi äkäseksi...

Kokeilla kannattaa!

Oon kokeillut kuukauden. Sikäli helppo käyttää mutta näin aluksi on ollut sivuoireina jatkuva tiputteluvuoto ja aloitusviikolla tajuton ärhäkkyys. Laastarin kiinnityskohtaa kutisee lievästi. Toivottavasti nämä oireet helpottaa, kunhan kroppa tottuu tähän. Alku on aina hankalaa.
Ja yksi asia on tullut vastaan, eli jos käyt hierojalla, niin laastarin sijoituskohtaa saa miettiä siltäkin kantilta. Mulla kun tuo vatsaan kiinnitys ei tule kuuloonkaan, ryppyisyyden takia. :D

Mä tein gynen kanssa "haittavaikutus ilmoituksen" laastareista, koska vuoden säännöllisen käytön jälkeen olin raskaana.. Mutta käyttö tosiaan oli helppoa!

Nimi. 3viikkoisen prinssin äiti :heart:

Yhteistyössä