lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen arvot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiuvouvou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiuvouvou

Uusi jäsen
16.11.2007
3
0
1
Kuinka pian raskaushormoniarvot ovat laskeneet lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen? Mulla oli lt reilu 3 vko sitten ja tasot 50%. Lääkäri sanoi puhelimessa vaan että ihan hyvin ovat laskeneet mutta silti uusi aika 2 viikon päästä että nollautuvat kunnolla. Tuli vaan mieleen että onko lasku sittenkin niin hidasta ettei ehkä nollaudukaan ja joudun kaavintaan??.. Kuinka nopeasti teillä?

Itse kävin mittauttamassa noi arvot noin kaks ja puol viikkoo lt:n jälkeen ja olivat silloin n. 150. Lääkäri sanoi ettei tartte mittauttaa uudestaan, kun ovat noin hyvin laskeneet. Itseä jäi kuitenkin vähän arveluttamaan meneekö kaikki niinkuin pitää ja laskevatko ne lopulta nollaan... Tällä viikolla kuitenkin tasan neljä viikkoa lt:stä alkoivat menkat, joten toivottavasti se kertoo, että kaikki taas ok.
Kovasti tuntuvat vaihtelevan kaikki jälkitarkastukset ja arvojen seurannat...

Minulla todettiin tuulimunaraskaus kaksi viikkoa sitten perjantaina ja tyhjennys 26-27.8.2008 ja tänään vähän aikaa sitten tein rtestin ja ihan blancoNega oli jo. ja ovulaatioviiva vahvistuu, eli sitä odotellesa :heart:

Kyllä yleensä nollaantuu aika nopeasti!

Helmikuussa rv 13 lääkkeellinen tyhjennys ja menkat alkoivat 32vrkn kuluttua. Sikiö siis oli menehtynyt kohtuun rv 12-13 aikana. :ashamed:

Voimia sinulle menetyksen kokeneelle, meitä on monia! :hug:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Yhteistyössä