Olisko kokemuksia lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja kaavinnasta.
Miten lääkkeillä tyhjennys meni, kivut? tuliko ulos kaikki jne
Entäs kaavinta?
Miten lääkkeillä tyhjennys meni, kivut? tuliko ulos kaikki jne
Entäs kaavinta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:Mua pelottaa kaavinnassa se nukutus :ashamed:
Ja sitten lääkkeelisessä just se, että jos ne kivut on niin kovat..
toivottavasti ei tarvi joutua kumpaankaan . mutta vähän siltä näyttää että joutuu..
Alkuperäinen kirjoittaja g:En suosittele lääkkeellistä tyhjennystä.Ei onnistunut ja jouduttiin lopulta kaavintaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja s:kaavinnassa on suurempi riski kohdun ym vaurioitua ja sen takia mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, koska tarkotus ois keskenmenon jälkeen yrittää lasta uudelleen
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:niin ja mulla on nyt ollut tosi paljon rytmihäiriöitä. joten pelkään, että jos niitä tulee nukutuksessa.. mutta toisaalta tuo lääkkeillä tyhjennys..jos se noin hurjaa on ja sit kuitenki kaavintaan... ei tiiä.. toivottavasti ei tätä asiaa tarvi tiistaina päättää..
Alkuperäinen kirjoittaja riskit on aina olemassa:Alkuperäinen kirjoittaja s:kaavinnassa on suurempi riski kohdun ym vaurioitua ja sen takia mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, koska tarkotus ois keskenmenon jälkeen yrittää lasta uudelleen
Meille kävi niin että raskauduin kaavinnan jälkeen suoriltaan. Syntyi laskettuna päivänä terve poika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:kauan se kaavinta kestää? eli kauan siinä on nukutettuna?